Part-19

557 13 1
                                    

"ဒုန်း..."

မလေးခင်သူ့ရှေ့မှာကျလာတဲ့ ပစ္စည်းကိုကြည့်ပြီး သွေးပျက်နေသည်။ လွန်းလွန်းငယ်ကို မနာလိုဖြစ်ပြီးလုပ်လိုက်ပေမယ့် သူ့အစီအစဉ်တွေ တစ်ခုမှဖြစ်မလာခဲ့၊ သူဖြစ်စေချင်တာ လွန်းလွန်းငယ် ဘ၀ကို စုတ်ပျက်သပ်သွားစေချင်တာ...ခုတော့ဒီလိုမဟုတ်....

"မေမေ....ဟင့်...မေမေကိုခေါ်ပေး..."

"ဘယ်ကမေမေကိုခေါ်ပေးရမှာလဲ...သူများကိုဒုက္ခပေးတုန်းက မေမေနဲ့တိုင်ပင်ခဲ့တာလား...ဟမ်...မင်းတို့သားမိကို ငါသတိပေးထားပီးသား...သည်းငယ်ကိုနောက်ထပ် ဒုက္ခမပေးဖို့"

"ကျွန်မတောင်းပန်ပါတယ်...နောက်မလုပ်တော့ပါဘူး..ဒီတစ်ခါတော့ခွင့်လွှတ်ပေးပါ"

"မင်းကိုငါ့လက်နဲ့ကိုယ်တိုင်သတ်ချင်ပေမယ့်...သည်းငယ်ကခုထိသတိမရသေးဘူး...မင်းထက်သည်းငယ်က   ပိုအရေးကြီးတဲ့အတွက်  မင်းသက်သာသွားတယ် မှတ်..."

"ဒါ....ဒါဆို..ကျွန်မကိုလွှတ်ပေးမှာပေါ့နော်..."

"အင်း..လွှတ်ပေးမှာပေါ့...ဒါပေမယ့် ငါ့ဧည့်သည်တွေကိုတော့ ဧည့်ခံပေးသွားပါအုံး..."

"မိုက်..."

ထွဋ်မင်းနောင်ခေါ်လိုက်တယ်ဆိုရင်ပဲ မိုက်ဟာ လူဆယ်ယောက်လောက်နဲ့ အခန်းထဲဝင်လာသည်။ 

"မင်း..သည်းငယ်ကို လုပ်ခဲ့သလို တစ်ပုံစံတည်းတူအောင်လုပ်ပေးမယ်...မင်းကဒါမျိုးတွေ  ကြိုက်တယ်မလား..."

"မကြိုက်ဘူး..မ..မလုပ်ပါနဲ့..တောင်းပန်ပါတယ်.."

"သည်းငယ်တောင်းပန်နေတဲ့အချိန်တုန်းကမင်းဘာလုပ်နေလဲ...မင်းအဲ့ချိန်းတုန်းကသာ သည်းငယ်စကားကို  နားထောင်ခဲ့မယ်ဆိုရင်...သည်းငယ်အခုလိုဖြစ်စရာ အကြောင်းကိုမရှိဘူး"

"ငါ ရှည်ရှည်ဝေးဝေးမပြောချင်တော့ဘူး..အဲ့တော့..မိုက်..ဒီကအမကြီးကို ငါ့ရဲ့ဧည့်သည်တွေနဲ့ တစ်ညလုံးပေးပျော်လိုက်ကွာ...မနက်ရောက်လို့ အသက်ရှင်သေးရင်တော့ သူ့အမေအိမ်ပြန်ပို့လိုက်..မရှင်တော့ရင်တော့   ပြာအိုးပို့လိုက်"

"ဟုတ်ကဲ့ပါ..ဘော့စ်"

သည်းငယ်ရေ...မင်းနိုးလာတဲ့အချိန် ကိုယ့်ကို ကြိုက်သလိုအပြစ်တင်လို့ရတယ်...ဒါပေမယ့် မင်းအပေါ်ကျူးလွန်ထားတဲ့ အပြစ်တွေကို ကိုယ်ဘယ်လိုမှမခွင့်လွှတ်ပေးနိုင်ဘူး..မင်းမိသားစု..မင်းသူငယ်ချင်း ဘယ်သူမှမင်းကိုအနိုင်မကျင့်စေရဘူး...အဲ့လောက်ထိ ကိုယ်မင်းကိုချစ်တယ်..သည်းငယ်...

:

:

:

:

:

"သွား...မလာနဲ့..ငါ့ဆီကထွက်သွား...သွားကြ...မလာကြပါနဲ့ တောင်းပန်ပါတယ်"

"သည်းငယ်..သည်းငယ်..မောင့်ကိုကြည့်..မောင့်ကို ဘာမှမဖြစ်တော့ဘူးနော်.."

"မောင်...မောင်လား...မောင်..သည်းငယ်ကြောက်တယ်..လူ..လူတွေက အများကြီးပဲ..သူတို့..သူတို့..သည်းငယ်ကို တစ်ခုခုလုပ်တော့မှာ...သူတို့..."

သည်းငယ်ရယ်...ကိုယ်ရင်တွေနာလိုက်တာကွာ.. ကိုယ်အသုံးမကျလို့ သည်းငယ်အခုလိုဖြစ်ရတာ..ကိုယ့်ကြောင့်ပါကွာ...

"သူတို့ကို  မောင်...မောင်းထုတ်လိုက်ပြီ..သူတို့မရှိတော့ဘူးနော်...သည်းငယ်မောင့်ကိုပဲ ကြည့်...."

လွန်းလွန်းငယ်မှာ  ထွဋ်မင်းနောင်ကိုသေချာကြည့်ပြီး..တွန်းထုတ်လေသည်...

"ဟင့်အင်း...မောင်လည်းမလာနဲ့...သည်း..သည်းငယ် ကိုယ်ကမသန့်ရှင်းတော့ဘူး..သူတို့တစ်ခုခုလုပ်လိုက်တယ်..."

"မဟုတ်တာကွာ...သူတို့သည်းငယ်ကို ဘာမှမလုပ်ဘူး .. မောင် အချိန်မှီ ရောက်လာတယ်လေ..သည်းငယ်..မောင့်ကိုမယုံဘူးလား"

"မယုံဘူး...ငါဘယ်သူ့ကိုမှမယုံဘူး..အကုန်လုံးထွက်သွား..သွား.."

လွန်းလွန်းငယ်မှာ အော်ဟစ်ပြီး အခန်းထဲရှိသမျှပစ္စည်းများနဲ့  ပစ်ပေါက်လေသည်။  ဒေါက်တာနဲ့သူနာပြုဆရာမများ   အားလုံးပြေးဝင်လာကြပြီး   လွန်းလွန်းငယ်ကိုချူပ်ထားကြသည်။ ထွဋ်မင်းနောင်မှာတော့   ဒီအခြေအနေကြီးကို မှင်သက်စွာ  မလှုပ်မယှက်ကြည့်နေမိတော့သည်။

"ကျွန်တော်တို့ လူနာကို  အနားပေးရပါမယ်..ဖြစ်သွားတဲ့ကိစ္စတွေပေါ်မှာမူတည်ပြီး   လူနာကစိတ်ဂနာမငြိမ်ဖြစ်နေပြီး တစ်ခုခုကို အသည်းအသန် ကြောက်ရွံနေတယ်...ကျွန်တော်အိပ်ဆေးထိုးပေးခဲ့တယ်..လူနာနှစ်နှစ်ခြိုက်ခြိုက်အိပ်ပျော်ပါစေ..ခင်များလည်းနားလိုက်ပါအုံး"

"ဟုတ်ကဲ့ ကျေးဇူးတင်ပါတယ် ဆရာ"

ဖြစ်ခဲ့တဲ့ကိစ္စတွေမှာ..မောင့်အပြစ်တွေ အများကြီးပါတယ်သည်းငယ်...မောင် သည်းငယ်ကို သေချာဂရုမစိုက်နိုင်ခဲ့လို့ ဒီလိုတွေဖြစ်ရတာ..နိုးလာတဲ့အချိန်မှာတော့ မောင့်ကိုအပြစ်တင်ပြီး အရင်လိုပျော်ပျော်ရွှင်ရွှင် ပြန်နေပေးပါ သည်းငယ်.....


အကြာကြီးစောင့်လိုက်ရတဲ့အတွက် တောင်းပန်ပါတယ်....အချစ်+အတွင်းရေးမှူးဉာဏ်လေးရော ဖတ်ပေးကြပါအုံး...ဖတ်ပေးကြတဲ့ တစ်ယောက်ချင်းစီတိုင်းကို ကျေးဇူးအထူးတင်ရှိပါသည်။ Love You All

မောင့်သည်းငယ်Where stories live. Discover now