Başlamadan önce önceki bölümü bir daha gözden geçirin bazı yerleri değiştirdim.
Mikey ile doğruca Baji'nin evine gittik. Gerçekten de bir evin önünde bekliyordu. Oradaki bir binanın köşesinden oraya bakıyorduk.
Mikey: (fısıldayarak) Evi şurada. Burası başka birinin. Sanırım gerçekten kızı bekliyor.
Ayça: Bu gerçekten ilginç. Baji'nin bir kızla takılması.
Mikey: Baji'yi tanıyormuş gibi konuşuyorsun.
Ayça: Öyle denebilir. Sonra anlatırım sana uzun hikaye.
Mikey: Peki.
Biz pür dikkat Baji'yi izlerken apartmandan bir kız çıktı. Yavaşça Baji'nin yanına doğru yürüdü. Sonra birlikte yürümeye başladılar. Aslında çok yakın gözükmüyorlardı ama Baji'nin onunla konuşması bile başlı başına bir mucizeydi.
Mikey: Nereye daldın
Sonra bu düşünceler ile uzun süre daldığımı anladım. Baji ve kız görüş alanımızdan çıkmıştı bile. Hemen saklandığım yerden çıktım ve yanaklarıma vurarak kendimi toparlamaya çalıştım.
Ayça: Tamam iyiyim ben devam edelim.
Mikey: Bu daha eğlenceli olacakmış gibi bir his var içimde.
Dediği gibi de oldu bir süre o ikisi önde, biz arkada onları takip ettikten sonra bir çocuk karşılarına çıktı. Ne dediğini duymuyorduk ama özür diliyor gibiydi. Kolunda bir alçı, yüzünde yara bantları vardı.
Mikey: Baji dün bu çocuğu dövmüş heralde. Çocuğu ne hale getirmiş.
Ben ise farklı düşünüyordum. Çünkü çocuğun bakışları o kızdaydı.
Ayça: Hayır.
Mikey: Ha?
Ayça: Baji'den değil. Kızdan özür diliyor.
Mikey bir şey söylemedi ve bir süre çocuğu süzdü. Biz bunu tartışırken onların sohbeti bitmiş. Çocuk onlardan aksi yöne gidiyordu.
Ayça: Onları boş ver. Çocuğu sorguya çekelim.
Mikey: Bana uyar.
Mikey ile çocuğun peşinden gittik
Mikey: (fısıldayarak) Sen takip etmeye devam et ben önüne çıkıcam.
Kafamla "tamam" dedikten sonra yürümeye devam ettim. Bir süre sonra Mikey çocuğun önüne çıktı.
Mikey: Bir-iki soru sorucam ve dürüst olacaksın.
Çocuk geri hamle yaptığı sırada olabildiğince sert görünerek ona aşağılayıcı bakışlar attım. Halbuki bana bir tane vursa bende ağız-burun kalmayacak.
Çocuk sonunda pes ettik Mikey onu bir çıkmaz sokağa götürdü ve oradaki bir kasaya oturtdu.
Mikey: Şimdi söyle bakalım. O kızı nerden tanıyorsun?
?: Hangi kızı?
Ayça: Deminden özür dilediğin kız.
?: Duru mu?
Ayça: Adı Duru demek. Nerden tanıyorsun onu?
?: Dün ben onla sevgili olmak istemiştim. S-sonra şey
Mikey: Ney!? Adam gibi anlatsana!
?: Sinirlendi ve beni biraz dövdü yüzümdeki yaraların nedeni. Sonra işte beni döverken Duru bunu yanındaki çocuk görmüş. Okul çıkışı beni böyle sizin gibi ara sokakta sıkıştırıp kolumu kırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimse Farkında Değil (Tokyo Revengers)
Teen Fictionİzana×Reader Onlar anime karakterleri ile aynı okula gidiyorlar ama kimse farkında değil. Neler oluyor burada???