Mikey'i görür görmez arkaya kızların yanına kaçtım. En arkada oturan Duru'nun sırasının arkasına attım kendimi.
💭: Mitsuya falan bu sınıfta onlardan biri söylemiş olmalı.
Mikey: Ayça'yı verin bana.
💭: Görmemiş yırttık. Şimdi kızlar kovar onu-
Duru: Tamam.
💭: Ne!?
Kafamı yukarı kaldırdığında Duru'nun beni işaret eden parmağı ile karşılaştım.
💭: Çok ayıp
Mikey karşıma geçti ve elini uzattı.
Mikey: Bu kadar saklanmak yeter. Benimle geliyorsun
Ayça: Neden burdasın? Eğer seninle konuşmak istesem yanına gelirdim demi.
Mikey: A-ama..
Mikey'in uzattığı elini tuttum ve ayağa kalktım.
Ayça: Tamam tek suçlu sen değilsin. Kahabat bende asıl. Hayatın gerçeklerinden kaçamam.
Gözlerimin dolduğunu hissedince gözlerimi kapattım. Mikey'in yanından geçtim. Hala elini tuttuğum için benimle geliyordu. Onu sınıfın diğer köşesine çektim.
Ayça: şimdi seninle konuşacağım ciddi şeyler var.
Mikey: Tamam. Dinliyorum.
Ayça: Şimdi öncelikle s-siz gerçek değilsiniz. Yani gerçek değildiniz.
Mikey kafasını hafif sağa yatırdı ve daha çok anlatmamı isteyen gözlerle bana baktı.
Ayça: Şimdi siz eskiden bir manga karakterleriydiniz. Benim en sevdiğim manganın karakterleri...
Mikey: Yani hakkımızdaki çoğu sırrı biliyorsun.
Ayça: Mağlesef evet...
Mikey: Tamam bu hiç önemli değil ama benim anlamadığım taraf neden bizden, benden kaçıyorsun.
Ayça: B-Ben korkuyorum... Bi anda karşıma çıktınız, bi anda da gidebilirsiniz. Size bağlanmak istemedim.
Mikey: Yaaa cidden bunu mu düşündün? Merak etme seni asla yanlız bırakmayacağım. Şuan sadece eğlenmeye bakalım tamam mı? O güzel yüzünden gülümsemeyi eksik etme.
Son cümlesini bitirmesi ile ona uzun uzun sarıldım.
Ayça: Teşekkür ederim Mikey.
Mikey'den ayrıldım ve kızlara bir bakış attım. Üçü de muhabbet ediyorlardı. Bizi unutmuş gibilerdi.
💭: Güzel güzel hadi gidelim burdan.
Mikey'in kulağına eğilip fısıldadım.
Ayça: Gidelim, bunlar bizi unutmuş.
Mikey: Tamam.
Birlikte sınıftan çıktık, kendi sınıfımıza gittik. Çoktan tenefüs olmuştu Biz sınıfa girince Drake'in en arkada tek başına oturduğunu gördüm. Bize bizi öldürecek gibi bakıyordu.
Yavaşça yanına gittik. Mikey onun yanına bende önlerine oturdum.
Ayça: Bir problem mı var Draken?
Draken: Hayır. Bir tane yok, bir sürü var.
Ayça: Özür dilerim benim yü-
Mikey: Senin hiç birşeyde suçun yok. Sakin ol. Konu ne Ken-chin?
Draken: Lan şu aptal lakabı kullanma diye kaç kere dedim sana.
Mikey: Konumuz o mu?
💭: Allah'ım çok komikler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimse Farkında Değil (Tokyo Revengers)
Teen Fictionİzana×Reader Onlar anime karakterleri ile aynı okula gidiyorlar ama kimse farkında değil. Neler oluyor burada???