-13-

337 22 27
                                    

Baji'nin sesi ile irkildim.

💭: Şimdi boku yedik.

Olduğum yerde durdum ve arkamı döndüm.

Ayça: Bişi mi oldu Baji?

Baji yavaş yavaş yanıma geldi. Elinde iki tane çikolata vardı.

💭: Tam tahmin ettiğim gibi. Kesin Duru'ya aldı.

Baji: 10/D'de arkadaşın olduğunu bilmiyordum.

Ayça: Nasıl arkadaşım yok. Mitsuya bu sınıfta değil mi? Ona bakmaya gelmiştim.

Baji: He doğru o da bu sınıfta demi.

Ayça: Sen neden burdasın?

Baji: Sanane!

Verdiği tepki karşısında gülmemek için zor duruyordum.

Ayça: Mitsuya sınıfta yoktu bu arada. Onu kantin civarında gördün mü?

Baji: Kantinde Hakkai ile oturuyorlardı.

Ayça: Okey saol.

Nedensiz bir şekilde kantine yürümeye başladım. Tam kantine gittiğimde zil çaldı ve ordan bir U dönüşü yapıp sınıfa gittim. Mikey beni görünce heyecanla yerinden kalktı ve yanıma geldi.

Mikey: Nasıl gitti?

Ayça: Kızla konuştuk işte ama Baji'nin neden onu seçtiği belli oluyor. Kız böyle yapış yapış davranan kızlardan değil. Ayrıca kafa dengi gibi.

Mikey: Güzel. Bi problem yok o zaman. Bu kızdan olur.

Ayça: Bence de birbirleri için yaratılmışlar.

Mikey: Neyse onları konuşmayalım yeter.

Ayça: Bence de yoksa konuşurken Baji'ye yakalanıcaz.

Baji: Benden sakladığınız bişi mi var?

Ayça: Ehe

Mikeyle birbirimize bakıyorduk. Sonra Mikey bişiler gevelemeye başladı.

Mikey: Yok ya... Ne saklıyacağız senden.

Ne yapacağımı düşünürken hoca geldi ve yerlerimize oturmaya gittik. Sadece 2sn de olsa bir rahatlama gelmişti ama sonra Baji ile yan yana oturduğumuz aklıma geldi.

💭: Bittim ben.

Sıramıza oturduktan sonra ben neredeyse tir tir titriyordum. Tam ahiret sorgusuna hazırlanmışken. Baji kafasını sıraya koydu ve uyumaya başladı.

💭: Oha yırttık.

Baji: Ne sakladığınız umurumda değil. Beni rahatsız etme yeter.

Ayça: T-tamam

Dersler böyle geçti işte öğle arasına kadar sabırsızca bekledim. 4.ders bittiğinde koşarak spor salonuna gittim ve filede oynayan 9'lara katıldım. 2-3 dakika sonra Duru spor salonuna geldi. Yanda bulunan tribünlerin en üst yerine oturdu. Ben de oyundan çıktım ve yanına gittim.

Ayça: Hoş geldin

Duru: Hoş bulduk.

Yanına oturdum.

Duru: Oyundan çıkmasaydın keşke.

Ayça: Seni çağırıp bi de burda tek başına mı bırakayım. Neyse nasılsın, hayat nasıl gidiyor?

Bir süre Duru ile havadan sudan konuştuk ve ben bu süre zarfında fark ettim ki Duru gerçekten iyi bir kız. Ayrıca kafa dengi de. Sonra konu Baji'ye geldi.

Kimse Farkında Değil (Tokyo Revengers)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin