Yol boyunca havadan sudan ettiğimiz sıkıcı muhabbet arabanın durması ile bitti. Araba durunca Ran ve Rindou arabadan indi. Rindou'nun elini tuttuğum için bende onun peşinden indim. Bey Haitani de Ran'ın tarafından indi. Karşısında durduğumuz villa. Kesinlikle beklediğimden büyüktü. Sanırım kapısı bile bizim evden büyük. Ben eve hayran olmuş şekilde bakarken, Rindou kolumu dürttü.
Rindou: O kadar beğendiysen. Artık burada kalabilirsin.
Ona göz devirdim ve eve bakmaya devam ettim.
💭: Bunlar animede de bu kadar zengin mi ya.
Ayça: Okula yakın mı?
Rindou: Ha? Derdin o mu?
Ayça: Okul önemli Rindou hem saat kaç haberin var mı? Gidip hemen uyuyacağım ve yarın okul var.
Rindou: Çok mu yoruldun?
Ayça: Etrafında iki deli dolaşsa sende yorulursun.
Ran: Umarım o deliler dolaşmaya devam etmez yoksa onları öldürürüm.
💭: Ran kendini öldürür müsün? Lütfen hemen ya da dur öldürme bir daha nerden bulacağım senin gibi çocuğu.
Ayça: Böyle konuşmalara dalmadan daha iyi olacak. Neyse babanız nerde?
Ran: Sen eve hayran hayran bakarken eve girdi. Gerçek yüzünü şimdi gösteriyor. O aslında çok soğuktur. Genellikle bizimle konuşmaz ya da yemek yemez.
Ayça: Ama-
Rindou: Neyse kafana çok takma. Hem bak biz mutluyuz. Takma kafana.
Ayça: Rindou odamı gösterir misin? Bu günlük bu kadar olay yeter.
Rindou hala elimi tuttuğu için peşinden sürükleniyordum. Sonunda bir odanın önünde durdu.
Rindou: Burası. Dolapta fazladan kıyafet falan vardır. Gerçi sen getirmiştin ama.
Ayça: Teşekkür ederim... Abine söyleyecek misin?
Rindou: Bilmem. Söyliyeyim mi?
Ayça: Tabiki hayır. Şimdilik aramızda kalsın.
Rindou bunu duyunca gülümsemeye başladı.
💭: Niye piç gibi sırıtıyon amk.
Odanın kapısını açtım ve ben içeri girerken Rindou da peşimden geldi.
Ayça: Elimi bıraksana amk yeter!
Rindou: Ama elin çok güzel.
Ayça: Sapıklaşma bırak elimi.
Rindou: Peki ama bir öpücük verirsen.
Ayça: Rüyanda.
Odaya girdim ve kapıyı suratına doğru kapattım. Tabi o çarpmadan tuttu ve içeri girdi.
Rindou: Peki öyle istiyorsan öyle olsun.
Ayça: Bırak elimi istediğim bu.
Rindou: O zaman öp beni.
Ayça: Ciddi değilsin demi çık dışarı.
Rindou: Ben mi seni öpeyim?
Ayça: Hayır uzak dur benden!
Rindou: O zaman hadi öp beni yoksa ben seni öperim.
Ayça: Öpemezsin
Rindou tuttuğu elimi bi anda çekti. Beklenmedik davranışı karşısında karşılık veremedim. Diğer eli ile omuzumu tuttu ve alnımı öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimse Farkında Değil (Tokyo Revengers)
Roman pour Adolescentsİzana×Reader Onlar anime karakterleri ile aynı okula gidiyorlar ama kimse farkında değil. Neler oluyor burada???