-19-

339 26 37
                                    

Tadını çıkardığımız an aşağıdan gelen siren sesleri ile bölünüştü. Aşağıda bir özel güvenlik vardı arkasında bir polis arabası ve itfaiye aracı durdu. Biz neler olduğunu anlamadığımız için birbirimize bir bakış attık. Aslında İzana gayet sakindi ama ben tir tir titriyordum. İzana bunu fark edince bir elini elimin üzerine koydu.

İzana: Merak etme Ayça ben yanındayım.

Endişeli bakışlarımı yeniden o tarafa yönlendirdim ama izana diğer eli ile çenemi tutarak ona bakmamı sağladı.

İzana: Bana güven dedim sana!

Ayça: P-Peki...

Bir süre birbirimize baktıktan sonra bu sefer dikkatimizi megafon sesi kesti.

Polis: Siz çocuklar yazıyı görmediniz mi? Tırmanma duvarı yaz mevsimlerinde açık yani şuan onu kullanamazsınız! Hemen aşağı inin yoksa sizi ordan indirmek için itfaiye ekiplerimiz merdiven ile oraya çıkacak!

Dikkatimi yeniden polisten İzana'ya çevirdim, gülümsüyordu... 

💭: NASIL BU KADAR RAHAT OLABİLİRSİN!

İzana sanki aklımdakileri okumuş gibi cevap verdi.

İzana: Merak etme. Onlardan kurtulacağım.

Çenemi tuttuğu elini bıraktı ve kafamı okşadı. İzana'yı bu halde hiç düşünmemiştim. Onu hep psikopat ve sadist biri olarak düşünmüştü ama o şuan bana gülümseyerek bakarken, elimi tutarken ve kafamı okşarken bu düşüncelerden uzaklaşmıştım. Şuan karşımda mangada gördüğümden tamamen farklı bir İzana vardı.

Ayça: (gülümsedim) Peki sana güveniyorum. 

İzana kafası ile onaylayıp ayağa kalktı. Aşağıdaki polis memurlarına doğru döndü.

İzana: Birazdan aşağı ineceğiz!

Önce ben sonra da İzana aşağı indik. Aşağı inerken az daha bir yerde basacak bir yer bulamadığım için yere düşecektim ama son anda dengemi sağlayıp. Aşağı inmeye devam ettim. Aşağı iner inmez İzana polisleri bir köşeye çekti, 1-2 dakika sonra polislerle birlikte geri döndü. 

Polis: Üzgünüm efendim sizi rahatsız etmek istememiştik.

Polis memurunun uzattığı elini sıktım.

Ayça: Önemli değil-

💭: Harbi bu ne için özür diledi.

Daha sonra saniyeler içinde polis ve itfaiye araçları ortadan kayboldu. Arabalar gözden kaybolduğunda arkada bir motor gördüm. Motoru bir yerden gözüm ısırıyordu.

💭: Bu CB250T Mikey'in motoru ile aynı. 

Motorun üzerinde sürücüsü vardı. başına kapşonlusunu geçirmiş. kafasını direksiyonun üzerine koyduğu kollarına gömmüştü.

İzana: Ne oldu bir şey dikkatini mi çekti?

Ayça: Hayı-

Ama izana çoktan nereye baktığımı anlamış ve ağzımı ile ile kapatmıştı.

İzana: Gidelim burdan.

Tam bir şey söylemek açın ağzımı açmıştım ki aklıma İzana'nın buraya gelmeden önce söylediği şeyler geldi.

HaTıRlAmA

İzana: Yanımda onun adını ağzına alma. Eğer seni önemsiyor olsaydı seni deminden bana bırakmazdı.

Ayça: Ama...

İzana: Ama diyebileceğin bir şey yok değil mi? Haklıyım çünkü.

Kimse Farkında Değil (Tokyo Revengers)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin