-21-

204 18 48
                                    

Ağlamaya hazır olun falan kdmdndndmsm

Aslında duyguyu pek yansıtamadım ama olsun

______________________________________________

Ayça: Tamam...

İzana motoru çalıştırmaya çalıştı ama motor bir türlü çalışmadı.

İzana: Hay siktimin motoru.

İzana bir küfür savurdu ve motordan inip motorun sağını solunu incelemeye başladı.

İzana: Ayça şuna bak.

Motordan indim ve motora baktım. Anında gördüğüm şey ile kahkahalar atmaya başladım.

İzana: Komik mi?

Ayça: Bunu yapacağını tahmin etmememiz komik.

İzana: Sanırım o ölümüne susamış kim güçlü bir çete liderinin tekerleklerini bıçak ile yarmaya aynı zamandada benzin kutusunu patlatmaya cesaret edebilirki.

Ayça: Abartma ya sadece beni korumak istiyorlar.

İzana: Hayır hayır o kız resmen ölümüne susamış onu geberteceğim.

İzana hızlıca yerinden kalktı ve kapıya baktı. Duru ile Zeynep kapıda gülerek bize bakıyorlardı. İzana onlara yürümeye başaldığında peşinden gittim ama sonra ikimizinde olduğu yere çalışmasına sebep olan bir ses duyduk.

💭: CB250T!!!

İzana geri dönüp yanıma geldi. Bense duruya bir bakış attım.

Duru: Ben çağırmadım. Bajiye sizin bize geldiğinizi söylemiştim oda Mikey'e söylemiş.

Elimi alnıma vurdum ve düşünmeye başladım.

💭: Mikey buraya geldiyse ve onlar kavgaya başlarsa ne yapıcam. İzanayla uzaklaşmalı mıyım? Beni dinler mi ki hemde gerekli zamanım var mı ki?

Sonunda ayaklarımdaki gücü kaybettim ve kendimi yere bıraktım.

Ayça: (ağlayarak) Neden... Neden bunların hepsi beni buluyor! Tek istesiğin sizi barıştırmaktı ama benim yüzümden aranız daha kötü oluyor. Artık istemiyorum aranızı bozmamak için tüm olasılıkları düşünmekten bıktım! Rahat bırakın beni ben bıktım.

Ayağa kalktım ve ters tarafa doğru koşmaya başladım. İzana peşimden gelmedi zaten gelmesini de istemiyordum. Ben hızla koşarken motor sesi de kesilmişti ama şuan onları önemsememeliydim. Gözlerimi kolumla silerken yola çıktığını fark etmemiştim

Gelen arabayı görmemiştim.

Arabayı fark ettiğimse ise çok geçti son hız bana çarpacaktı.

💭: Pişmanlıklarım var ama kimin yok ki. Keşke Toman ile daha çok vakit geçirseydim. Keşke İzanaya bağırmasaydım.
Keşke sadece eğlenmeme baksaydım.

...

Araba bana çarparken düşündüklerim bunlardı. Araba çarptıktan sonra yere düştüm ve kafamı yere sertçe çarptım. Gözlerimi bir daha açılmamak üzere kapattım.

Mikeyin ağzından

B

aji, Duru ile konuşurken toplantı yapıyorduk.

Baji: NE!? İZANA VE AYÇA SİZE ŞİŞE ÇEVİRMECE OYNAMAYA MI GELDİ!?

Yanlış duydum değil mi? Ayça gerçekten İzana ile takılıyordu

Kimse Farkında Değil (Tokyo Revengers)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin