-9-

434 31 53
                                    

İzana: Gülümsedin mi sen?

Ayça: Yo ne alaka. Niye güleyim. Hem insan sadece istediğini görür derler.

İzana: O zaman gülümsemeni mi istiyorum?

Ayça: Bilmem istiyor musun?

İzana: Bende bilmiyorum.

Kapıdan gelen anahtar sesi ile yerimden kalkmaya yeltendim ama İzana (ne zaman geldi hiç bir fikrim yok) beni kafamdan tuttu.

İzana: Kımıldama

💭: Lan ne ara geldin?

Ayça: Ha!? Neden-

İzana eliyle ağzımı kapattı.

İzana: Şşşşşt. Sessiz ol. Hoca burda olduğumuzu öğrenirse disipline gideriz. Aslında benim için problem yok ama sen böyle şeyleri çok kafaya takıyorsun.

💭: Offffff. Başıma bela açacaklarını biliyordum.

Yavaşça elini çekti.

Ayça: Ne yapacağız?

İzana: Bir kaç kişi salona girince çaktırmadan çıkarız. Sadece normal bir şekilde otur.

İzana yavaşça yanıma oturdu ve başını omuzuma koydu.

💭: Umarım kızarmıyorum.

Ayça: Şuan normal olmadı. Sevgili gibi duruyoruz.

İzana kafasını kaldırdı ve bana baktı. Sonra yeniden önüne döndü. Bu sefer ben kafamı onun omuzuna koydum.

İzana: Şuan normal olmadı yanlız.

Ayça: Benim laflarımı bana satma. Ayıp oluyor. Sadece yoruldum. Azıcık böyle kalalım.

İzana: İstersen tüm gün böyle durabiliriz.

💭: Keşke İzana ama rol gereği gidicem.

Ayça: Abartma amk.

İzana: Sadece şakaydı niye küfür ettin ki şimdi?

Ayça: Hiç öylesine. Ağız alışkanlığı.

İzana: İyi öyle olsun.

Biz muhabbet ederken. 3-4 kişi gelmiş voleybol oynuyordu. Onlara baktığımda aralarında Ece'nin de olduğunu gördüm. Kafamı yavaşça omuzundan kaldırdım ve ayağa kalktım. Ona bakarak gülümsedim.

Ayça: Şimdi gidiyorum sonra görüşürüz.

O bir şey demeden hızlıca tribünlerden indim ve voleybol oynayanlara katıldım. Zil çalana kadar oynadık. Arada bir tribünlere bakıyordum. İzana biz voleybol oynarken sürekli bizi izledi. Zil çaldıktan sonra Ece yanıma geldi.

Ece: Önceki ders neden yoktun? Hem o çocuğu tanıyor musun?

💭: Şey o ya. Tokyo revengers'dan İzana.

Ayça: Denebilir 12lerden.

Ece: Onunla birlikte miydin?

Ayça: Evet hoca bir şeyler istemişti.

💭: Annen de mi profesyonel yalancıydı be.

Ece: Onun la yani

Ayça: Evet Ece onunlaydım! Bir şey biliyorsan söyle.

Ece: Dersin başlarında iki çocuk geldi sınıfa.

💭: Ran ve Rindou değilse benim adım Ayça değil.

Ayça: Kesin biri sırık gibiydi. Diğerinde ondan kısa ama yine de uzundu.

Ece: Onları tanıyor musun?

Kimse Farkında Değil (Tokyo Revengers)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin