💭: Belki sadece manzaraya bakıyordur.
Bir süre onu umursamadım ama sonra bana top yaptığı peçeteleri açmaya başladı.
💭: Ciddi misin?
Adama sinirli bir bakış attım. O ise pişkin pişkin sırıtmaya başladı. Ben yeniden manzaraya döndüğümde helallim geri geldi.
İzana: Burda garson yokmuş. Kendimiz al bakalım prenses daha sıcaklar ama dikkat et.
İzana tabakları koydu ve oturdu. O da benim aldıklarımdan almıştı. Açmamı elime aldım ve sıcak olduğunu umursamadan kocaman ısırdım. İzana bie şeyden memnun olmadığı belli bie şekilde bana bakıyordu.
Ayça: Bir sorun mu var canım?
İzana masaya eğildi ve yan masaya bir bakış attı.
İzana: Birazdan olacaklardan ben sorumlu değilim.
Ayça: Ha?
İzana hızla masadan kalktı. Ona dur desem bile durmayacağını bildiğim için hiçbir şey yapmadım. İzana adamın masasına hızla iki elini koydu.
İzana: Ne yaptığını sanıyorsun lan!?
Çocuk: Kız hoşuma gitti. Bende onu izliyorum. Sanane kardeşim.
İzana: O benim hatunum lan hoşuna gidemez.
💭: Hatunum mu? kdmxmzmsmzmmzmxmx
Çocuk ayağa kalktı ve İzanadan uzun olduğu için ona yukarıdan bakmaya başladı.
Çocuk: Banane kardeşim umurumda mı?
Ayça: Yerinde olsam onu kızdırmazdım. Tersi tam terstir.
Çocuk: Biraz bekle bebek birazdan burdan birlikte çıkacağız.
Ellerimi havaya kaldırdım.
Ayça: Ben uyarmıştım.
İzana çocuğun suratına çok sert bir yumruk geçirdi vw çocuk sandalyesine takılıp. Ywrw düştü. İzana sandalyeyi çekip. Yerde yatan çocuğun karnının üzerine oturdu vw çocuğu yumruklamaya başladı.
İzana: Benim olana (Yumruk) Ne hakla (Yumruk) bebek desin (Yumruk) ona bebek diyebilecek (Yumruk) tek kişi (Yumruk) benim.
Çocuğun ağzı burnu kan içinde kalmıştı. Herkes korku dolu gözlerle bize bakıyorlardı. İzan ayağa kalktı vw bağırmaya başladı.
İzana: Ben Tenjiku'nun lideri Kurokawa İzana. Bundna sonra Ayçaya laf atanı ataları ile tanıştırırım. Duydunuz mu beni!?
Herkes korkarak bize bakarken ben iştahla açmamı yemiştim ve şuanda yudum yudum meyve suyumu içiyordum. İzana hiçbir şey olmamış gibi masaya oturdu ve ellerindeki kanı peçeteyle sildi.
İzana: Doydun mu?
Ayça: Evet teşekkür ederim.
İzana: Bir kaç tane yanımıza alalım mı? Dışarda acıkırsan yersin.
Ayça: Olur çok sevinirim.
İzana da karnını doyurduktan sonra tüm gün ordan oraya koşturduk ve bir sürü eğlenceli şey yaptık. Sonrada İzana ve Kakucho'nun birlikte kaldığı evw gittik.
*1 ay sonra*
S
on bir ayım İzanalarda geçti. Birlikte bir sürü eğlenceli şey yaptık. Aquaparka, pikniğe ve bir sürü parka gittik. Gerçi Aquaparka sadece bir kere gittik. Orda bana bakarak ıslık çalan adamı İzana öldüresiye dövdükten sonra bir daha gitmedik.
Bu gün ise okulun ilk günü bu sene 11e gideceğim. 10.sınıfım başında okuduğum okula yeniden gidiyorum. İzanalar bu sene mezun oldukları için onlar okulda olmayacak ama Mikeyler hala okuldalar. Sabah heyecanla hazırlandıktan sonra İzana beni motorla okula götürdü. İstiklal marşı okunurken de yanımdaydı. İçeri girerken onu zoe ikna ettim. O gittikten sonra gidip orta 3 teki yerime oturdum. Sonra da yanıma sarı saçlı mavi gözlü bie çocuk geldi. Her halinden Take olduğu belliydi.
Take : Sen Ayça olmalısın.
Ayça: (gülümsedim) Evet benim. Neden beni arıyordun?
Take: Ben takemichi. Mikeyin arkadaşıyım. Geçen sene okula girememiştim. Bu sene girdim çok şükür.
Ayça: Memnun oldum Take. Sana Take dememde problem yok değil mi?
Take: Şey yok.
Ayça: İstersen buraya oturabilirsin.
Take: Teşekkür ederim.
İlk dersler genelde boş olduğu için sürekli muhabbet ettik. Take Mikeylerin arkadaşı olduğu için ona manga ile ilgili her şeyi bildiğimi söyledim. Başta çok şaşırdı ama sonra anlattıkça bana olan inancı arttı.
Tğm günüm onunla geçti. Öğle arasında ise diğerleri ile kantinde buluşup yemek yedik. Take mangadaki gibi aşırı konuşkan ve arkadaş canlısıydı. Son ders bitiş zili çalınca onunla birlikte sınıftan çıktım ve birlikle çıkışa doğru yürüdük. İzana gelmiş, motorunda oturarak beni bekliyordu. Onu görünce koşarak yanına gittim ve dudağına küçük bir öpücük verdim.
İzana: Günün nasıldı.
Ayça: Gayet eğlenceliydi.
İzana: Buna sevindim.
Take: Ben gidiyorum Ayça sonra görüşürüz.
Takeye döndüğümde yanında Hina'yı gördün. Gerçekten çok yakışıyorlardı.
Ayça: Görüşürüz.
İzanaya gülümseyerek döndüğünde. Takeyi öldürecek gibi baktığını gördüm.
İzana: Bu kim!?
Ayça: O takemichi sizin animeden biri. Ayrıca çok tatlı sevgilisi var. Sende tanıyorsun. Hina ile sevgili.
İzana: Emma'nın arkadaşı olan mı
Ayça: Evet evet o.
İzana verdiğim cevapla tam tatmin olmamış gibiydi.
İzana: Tersini yakalarsam döverim.
Ayça: Take iyi çocuktur tersini zor yakalarsın.
İzana: Görcez.
Birlikte motoruna bindik ama İzana eve gitmiyordu.
Ayça: Nereye gidiyoruz?
İzana: Okuldaki ilk gününü kutlamaya~
______________________________________________
692 kelime
Taslaklardan Bölüm attım.
İyi okumalar 💞🐥💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimse Farkında Değil (Tokyo Revengers)
Novela Juvenilİzana×Reader Onlar anime karakterleri ile aynı okula gidiyorlar ama kimse farkında değil. Neler oluyor burada???