-18-

288 23 31
                                    

Diğer çocuk lafını bitirip geri çekildiğinde, çocuk gülümsemeye başlamıştı. İyice yüzüme doğru yanaştı nefesini hissedebiliyordum.

?: İzana'larla takılan kız sen misin? Raslantıya bak.

Ayça: Öyleysem ne olmuş?

?: Aranızdaki ilişki ne?

Ayça: Sana-

Saçımı tuttu ve bi anda çekti.

?: Aranızdaki ilişki ne?

💭: Bana dövüşmeyi öğretmelerini istemeliydim.

Ayça: Arkadaşım.

?: O kadar mı?

Ayça: Daha ne bekliyorsun ki?

?: Aslında normal birinin onlarla takılmasına izin vermesi bile mucize. Ben istediğimde izin vermemişlerdi.

Ayça: Tamam cevap verdim gidiyorum.

Gitmek için ayağa kalkmaya çalıştığımda elini kafamın üzerine  koydu ve bastırdı.

?: Daha bitmedi! Neden sen?

Ayça: İşte ben de bunu bilmiyorum. Dövüşemiyorum, güzel değilim, zekilik de yok. Ama beni buldular işte. Sürekli üzerime gelerek hayatımı bok ediyorlar işte.

?: Hmmmm. Peki sana bir teklifte bulunayım.

Ayça: Senin gibi biriyle hiç bir anlaşma yapmam.

?: Ama sana güzel bir teklifim var.

Ayça: Beni rahat bırak. İlgilenmiyorum.

Yeniden saçımı çekti.

?: Dinlemeden cevap verme.

Ayça: Canımı acıtıyorsun.

?: Sevgilim ol.

Ayça: Ha!? NE ALAKA AMK?

?: Hemen sonuca varma. İkimiz de kazanacağız. Onlar sevgilin olduğu için seni rahat bırakacak ve seninle yakın olduğum için beni aralarına alacaklar.

Ayça: Çekil düzgün bir pozisyonda konuşalım.

Sonunda çocuk üzerimden çekildi. Yanındaki arkadaşına bir bakış attım. Hemen anladı ve çocuğu gönderdi. Kantindeki bir masaya oturduk.

Ayça: Şimdi plan iyi ama çok eksiklik var. Ya beni almak için kavga çıkarırlarsa ve sen onların düşmanı olursan?

?: Bu olasılığı düşünmemiştim.

Ayça: Malsın çünkü sen. Kaç yaşına gelmişsin hala saçma şeylerin peşindesin.

?: Sus lan! Yerini bil.

💭: Azıcık rol yapsam yer sanırım.

Ayça: Yerini bilmesi gereken sensin. İzanalar ile takılıyorum ben. Sence de bana dövüşmeyi öğretmediler mi?

?: Öğrettiler mi?

Ayça: (güldüm) Tabiki. Şuan seni dövebilirim o yüzden sen sus.

Planım tıkırında ilerliyor derken çocuk bir anda kahkaha atmaya başladı.

?: Sen dövüşmeyi biliyorsun demek. O zaman bunu savuştur lan!

Elini kaldırdığı anda gözlerimi kapattım. Darbeyi beklerken beklediğim darbe gelmemişti. Yavaşça gözlerimi açtım. Ama çocuk korku dolu gözlerle yanımıza doğru bakıyordu. Gözlerimi komple açıp yavaşça o tarafa baktım.

İzana: Ona dokunamazsın pezevenk!

İzana çocuğun bileğini tutmuştu ve sıkıyordu. Gözlerini çocuğa dikmişti ve adeta gözleri alev atıyordu.

Kimse Farkında Değil (Tokyo Revengers)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin