Рід
Еллі досить подивитися на мене, і я одразу розумію, що вона подумала.
Хапаю її за зап'ястя, витягаю з вітальні та втягую в кімнату навпроти. Як виявилося, в маминий кабінет - те саме місце, де ми з Істоном знайшли її після ... після смерті. Чудово. Може, хоч би наші з Еллою стосунки вдасться тут врятувати. Ні.
– Слухай… – починаю я, але вона виривається і відбігає, перш ніж я встигаю продовжити.
- Це твоя дитина, так? - Шипить Елла.
– Ні. Присягаюсь тобі. Він не мій.
– Я тобі не вірю, – вона стискає кулаки.
Мені хочеться торкнутися її, але, схоже, це погана думка.
- Я не торкався Брук з тих пір, як ти вперше приїхала сюди, - повторюю я вже, як мені здається, в тисячний раз. - Між нами все було скінчено ще до того.
Елла б'є кулаком по першій поверхні, що попалася, і в повітря піднімається хмарка пилу. Кімната довгий час була замкненою.
— Звідки знаєш, що він не твій?
Я ніяково переступаю з ноги на ногу, тому що з відповіддю пов'язані погані спогади, але в мене немає іншого вибору.
- Коли я бачив її востаннє, вона мала майже плоский живіт.
Елла блідне, і я розумію, що вона теж згадує ту ніч, коли застала голу Брук у моїй кімнаті.
- Ти не знаеш. Не можеш знати. Доки не буде зроблено тест на батьківство. Мене нудить, - вона притискає руку до живота. - Ні, якщо чесно, мене просто вивертає навкруги.
- Він не мій. Мабуть, татусь. Чорт, та батьком може бути будь-хто! Вона завжди готова зрадити тата! – у розпачі говорю я.
- Як і ти.
Я втягую повітря. Елла потрапляє у ціль і розуміє це. Але я не збираюся здаватися. Я збираюся виграти битву, навіть якщо доведеться грати брудно.
- Я був покидьком, не заперечуватиму. Може, я й зараз покидьок, але точно не батько дитини Брук. Я не зраджував тобі. Я приховував від тебе своє минуле, це було лайно по відношенню до тебе. Я розумію, що помилявся. І перепрошую. Будь ласка… будь ласка, пробач мені, – благаю я. - Визволи нас обох від мук.
– Зараз це не має жодного значення. - Мене лякає її неживий вираз обличчя. Вона хитає головою. - До зустрічі з тобою в моєму житті було повно всякої гидоти. Але я справлялася, що мені ще лишалося робити? У мене ніколи не було батька, але мама завжди була поруч. Я казала собі, що повинна з вдячністю поставитися до її смерті, тому що вона зазнавала сильного болю. Потім я приїхала сюди, подивилася на тебе і подумала, що під жорстокою грубою зовнішністю бачу своє відображення. Хлопчик втратив свою матір. Він сердиться, йому боляче, і я бачу його. Може, він також бачить мене?
Елла обіймає себе за живіт - намагається втримати щось у собі та відгородитися від мене. Я розумію лише одне: їй погано. Я простягаю до неї руку, але вона відсахується, ніби навіть думка про мій дотик вже може завдати болю.
Чорт, їй так погано, і це моїх рук справа.
– Я бачив… і бачу… бачу тебе, – шепочу я.
Вона не слухає.
– І я подумала: я не даю йому спокою. Рано чи пізно я зможу зламати його опір, переконати його, що ми – це чудова казка. Але виявилось, що я помилилася. Ми ніщо. Ми дим – хиткі й безглузді, – вона клацає пальцями в повітрі. – Наші стосунки навіть трагедією не назвеш. Вони теж ніщо, навіть менші.
Її слова боляче ранять у саме серце. Елла права. Потрібно піти, але я не можу. Я бачу, як їй боляче, а значить, вона потребує мене. Тільки боягуз відступив би зараз. Я став причиною її страждань і допоможу їй впоратися з ними, якщо вона дасть мені шанс.
Я роблю глибокий вдих.
– У мене є два шляхи. Я можу піти. А можу боротись за тебе. Здогадайся, який я виберу?
Елла мовчки дивиться на мене, а я продовжую.
- Я облажався. Мені треба було сказати тобі правду від початку. Тієї ночі Брук розповіла мені, що вагітна. Я запанікував. Перестав розуміти. Намагався якнайшвидше знайти вихід, і такий, щоб ти нічого не впізнала. Мені було соромно. Розумієш? Соромно. Це ти хотіла почути?
Її губи згинаються.
– Знаєш, хто я? Я – те дурне дівчисько з фільмів жахів. Ти зробив з мене таку дівчину, - вона звинувачуючим жестом вказує на мене пальцем. - Я біжу назад у будинок, де на мене чекає хлопець з ножем. Ти попереджав мене. Знову і знову. Говорив мені триматися подалі. Та я не слухала. Думала, що знаю все краще.
- Я був не правий. Нам не можна одне без одного. Ми не можемо одне без одного. І ми обидва це відчуваємо.
Я підходжу до неї і зупиняюся так близько, що кінчики моїх пальців на ногах торкаються її. І одним різким рухом притягаю її до себе. Ох, чорт! Як чудово відчувати її тіло у своїх обіймах! Мені хочеться запустити пальці у її волосся і зацілувати до нестями. Але Елла піднімає на мене очі, що горять люттю.
- Не чіпай мене, - гаркає вона. – Я краще помру, ніж…
Я закриваю їй рота долонею і попереджаю:
– Не кажи того, про що пошкодуєш. Не кажи того, що відверне нас один від одного.
Елла б'є мене по обличчю. Від удару моя голова сіпається праворуч, але я не відпускаю її. Її очі палахкотять, плечі тремтять. Готовий посперечатися, що зараз виглядаю таким же божевільним і таким, що втратив всякий контроль, як вона.
- Чого ти хочеш від мене? Тільки скажи – і я зроблю. Хочеш, стану на коліна? Цілуватиму тобі ноги?
- Ні, збережи свою гордість, - зневажливо відповідає Елла. - Хоч щось зігріватиме тебе ночами. Хоча стривай, адже в тебе є Брук.
Вона з силою штовхає мене в груди і, ривком відчинивши двері, тікає геть, перш ніж я встигаю щось зробити.
У коридорі стоять тато та Брук. Тато дивиться на Еллу, що віддаляється, а потім, звузивши очі, на мене. Брук широко посміхається.
В люті я обходжу їх і прямую на пошуки Гіда. Можливо, він дасть відповіді на запитання. І, крім того, поки що він – єдиний із усіх братів, хто ще розмовляє зі мною.
Гідеон стоїть на кам'янистому кряжі, що відокремлює нашу галявину від клаптика піску, який ми називаємо пляжем. Холодні і темні води Атлантичного океану висвітлює лише наполовину прихований хмарами місяць.
Не повертаючись до мене обличчям, він запитує:
- Це твоя дитина?
- Чому ви так вважаєте?
- Будь-хто, хто знав про те, що ти переспав із Брук, подумає, що це твоя дитина, правда?
- Він не мій, - я проводжу рукою по волоссю. - Я не торкався до неї більше шести місяців. З Дня святого Патрика, коли ми напилися, пам'ятаєш? Я вирубався нагорі. Вона залізла на мене. Я мало пам'ятаю про ту ніч. Пам'ятаю, як прокинувся голим, і вона лежала поруч. Тато був на вулиці, кликав нас на вечерю. Я збирався розповісти йому. Того ж вечора. Але злякався.
Гідеон мовчить, продовжуючи дивитись на воду.
– Я звик думати, що це Діна та Брук намагаються зруйнувати нашу родину, але тепер вважаю, що це ми самі. Ми вбиваємо її. Я не знаю, що зробити, щоб усе виправити, Гід. Скажи мені. - Допоможи мені. Але він, як і раніше, мовчить, і я знову роблю відчайдушну спробу налагодити зв'язок між нами. – Пам'ятаєш, мама читала нам «Швейцарську родину Робінзонів», а ми бродили берегом у пошуках ідеальної печери, в якій могли б жити? Усі п'ятеро. Ми збиралися вбити кита, їсти ягоди, зробити собі одяг з іспанського моху та водоростей.
– Ми вже не діти.
– Знаю, але це не означає, що ми не родина.
- Ти хотів поїхати, - нагадує він мені. - Ти, мати твою, тільки про це й казав. Про те, щоб забратися звідси. А тепер, бо тут Елла, ти думаєш, що можна й лишитися, так? І це ти називаєш вірністю сім'ї?
Він зістрибує на пісок, нічний морок проковтує його, і я залишаюся віч-на-віч зі своїми сумними думками.
Ніхто не змушував мене спати з Бруком. Я сам ухвалив це рішення. Я відчув перекручене почуття задоволення, буквально взявши Брук і фігурально засунувши цей факт батькові в зад.
Я хотів завдати йому болю. Він заслуговував на це після всього, що зробив з нашою родиною. Звив маму своїми зрадами і брехнею. Відчуваю, що брехня була найгіршою. Може, якби він постійно не божився в тому, що не мав жодного відношення до розваг Стіва у борделях по всьому світу, з дівчатами з ескорту, моделями, актрисами, яких вони легко купували за свої мільйони, мама просто пішла б від нього.
А якби вона пішла, то, мабуть, була б жива й досі. Але вона мертва. Татова зневага і зради вбили її так само, як таблетки, які вона прийняла тієї ночі.
Я стискаю губи. Звичайно, моя помста виявилася марною – адже у мене не вистачило мужності розповісти батькові про нас із Бруком. Мене починає нудити навіть при думці про те, що він про це дізнається.
Останні два роки я тільки й робив, що намагався зруйнувати все довкола. Якби я знав, що перемога матиме такий гіркий смак.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зламаний принц
Viễn tưởngРід Ройал має все: привабливу зовнішність, становище в суспільстві, гроші. Дівчата з його елітної школи готові на все, щоби зустрічатися з ним. Хлопці хочуть бути подібними до нього. Але Ріду немає ні до кого, крім членів сім'ї, поки в його житті...