Опинившись наступного ранку на території школи, я відразу чую перешіптування. Хтось усміхнувся, інший просто витріщався, коли я паркувала машину на стоянці для учнів, але в самій будівлі все виявляється набагато гіршим. Спочатку - оглушлива тиша, а потім, поки я йду коридорами, мене переслідують нескінченний гуркіт голосів і зневажливий сміх.
Зупинившись біля своєї шафки, я дивлюся в дзеркальце, прикріплене до дверцят, перевіряючи, чи не стирчить волосся чи немає в носі козявки. Ні, я виглядаю чудово. Одна із стандартних учениць Астор-Парку: біла блузка, темно-синя спідниця та піджак.
Колготки я одягати не стала, тому що на вулиці ще досить тепло, і майже всі дівчата в коридорі також з голими ногами. Отже, перешіптуються не через те, як я виглядаю.
Мені це не подобається. Занадто схоже на мій перший день в Асторі, коли ніхто не говорив зі мною, тому що всі чекали, як поведуть себе Рід та його брати. Зненавидять вони Еллу або привітають. Зрештою мої товариші вибрали щось середнє. Більшість із них не потоваришувала зі мною, але, мабуть, скоріше через те, що я навмисно ні з ким не спілкувалася і тусувалася тільки з Вел.
Сьогодні майже всі, повз кого я проходжу, дивляться на мене з погордою. Поспішаючи на перший урок, я ніяк не можу перестати нервувати. Я почуваюся невпевнено, і мені неприємне це відчуття.
Мене грубо пхають убік - якась темноволоса дівчина відштовхує мене замість того, щоб обійти. Вона проходить на кілька кроків уперед, але потім зупиняється і дивиться на мене.
- З поверненням, Елло. Як минув аборт? Було боляче? - Дівчина невинно посміхається.
Від шоку у мене навіть відкривається рота, але я змушую себе закрити його. Дівчину звати Клер якась там. Вона була подружкою Істона, доки він не втомився від неї.
- Катись ти, - бурчу я і проходжу повз.
До кабінету хімії ми з Істоном підходимо одночасно. Поглянувши на мене, він хмуриться.
- Ти гаразд, сестричка?
– Все чудово, – відповідаю я крізь зуби.
Не думаю, що Істон повірив мені, але він не вимовляє жодного слова і входить до класу за мною. Ми сідаємо за стіл, який ділимо з ним з початку навчального року, і я помічаю, як на нас дивляться та посміхаються.
- Як мило. Секс-лялька Ройалов повернулася, а Істон? - Розтягуючи слова, говорить хлопець, що сидить наприкінці класу. - Готовий посперечатися, ви з Рідом дуже зраділи.
Істон розвертається на стільці. Мені не видно його обличчя, але «жартівник» затикається.
Хтось кашляє, і тут же лунає шелест зошит, що відкриваються, і одягу, що розправляється.
– Не звертай на них уваги, – радить мені Істон.
Легко сказати.
Далі стає лише гірше. Наші з Істоном розклади збігаються майже з усіх предметів, і кожен урок він сідає поряд зі мною. У мене починають палати щоки, коли я чую, як двоє дівчат шепочуться, що я сплю з обома зведеними братами.
- Вона і з Гідеоном трахкає, - каже одна з них, навіть не турбуючись понизити голос до шепоту. – Мабуть, його дитину в неї вичистили.
Істон знову розвертається на стільці і обдаровує їх вбивчим поглядом, і хоча це змушує злісних стерв притихнути, тривожний голос у моїй голові нічим не вгамувати.
Вел попереджала мене про чутки, які ходять по школі, але невже всі справді так думають? Що я поїхала зробити аборт? Що я спала з Рідом, Істоном та Гідеоном?
Мені не звикати до приниження: роздягатися у стрип-клубах у віці п'ятнадцяти років – це ще урок. Але знати, що в школі говорять про тебе такі огидні речі... У мене на очах виступають сльози.
І я нагадую собі, що маю Вел. Що вона єдина у всьому Астор-Парку, чия думка має значення. Ну і Істона, звісно. З того часу, як я повернулася до Бейв'ю, він не відходить від мене ні на крок, і мені нічого не залишається, як почати вважати його своїм другом. Незважаючи на те, що я ненавиджу його брата.
Після уроку я йду до шафки, щоб поміняти підручники, бо в сумку все не вміщується. Істон зникає десь у коридорі, але встигає стиснути мою руку, коли ми знову стаємо об'єктом чиїхось гидких пересудів.
– Що, сьогодні день Істона?
Коли лунає голос Джордан, усередині мене все завмирає. А я все гадала, коли вона з'явиться, щоби «привітати» мене.
Замість того, щоб відповісти, я беру з верхньої полиці підручник з всесвітньої історії, поклавши на його місце підручник з хімії.
– Це щось на кшталт графіка, так? Ти чергуєш Ріда та Істона. По понеділках, середах і п'ятницях трахкаєш з Рідом. По вівторках, четвергах та суботах – з Істоном, – Джордан схиляє голову набік. – А неділя? Це день одного чи одразу обох близнюків?
Я захлопую дверцята шафки і, повернувшись до неї, посміхаюся.
– Ні, щонеділі я сплю з твоїм хлопцем. А коли він зайнятий, розважаюсь із твоїм татком.
Її очі злісно спалахують.
- Стеж за тим, що кажеш, погань.
Мені важко стримувати на обличчі посмішку.
- Сама за собою стеж, Джордан. Чи хочеш, щоб я знову відокремила тебе? - Я натякаю на те, як розправилася з нею у спортзалі місяць тому.
Вона хрипко посміхається.
- Давай спробуй. Подивимося, як у тебе вийде, коли поряд немає Ріда, твого захисника.
Я роблю крок уперед, але вона бровою не веде.
- Мені не потрібний захист Ріда. Ніколи не потрібна була.
– Ох, невже?
- Уяви собі, - я впираюся пальцем їй у груди, прямо між її грудей, що випирають. - Я можу розібратися з тобою, Джордан.
- В Астор-Парку настала нова ера, Елла. Ройали більше не правлять у школі. Я головна. Мені досить сказати слово – і кожен тут буде тільки радий зробити твоє життя нестерпним.
– Ой, як страшно!
Її губи кривляться в посмішці.
– Тобі варто боятися.
- Як тобі завгодно! - Мені до смерті набридло слухати, як дівчина впивається своєю владою. - Звали до біса, мені треба пройти.
Вона перекидає через плече своє блискуче каштанове волосся.
- А якщо я не хочу?
- Що відбувається? – лунає чоловічий голос.
Ми повертаємось і бачимо Сойєра. Його рудоволоса подружка Лорен стоїть поруч із ним. Вона з тривогою дивиться на Джордан, то на мене.
- Тебе це не стосується, малюк Ройал, - Джордан навіть не дивиться в його бік, але з презирством окидає поглядом Лорен. - Тебе, Доноване, теж не стосується. Бери свого Сойєра і забирайтеся з очей геть. Чи це Себастіан? Ніколи не можу їх розрізнити.
На її губах з'являється злісна усмішка.
- А ти, люба? Ти їх розрізняєш? Чи волієш заплющувати очі, коли вони трахкають тебе?
Раніше я запитувала себе, чи знає Лорен про те, що Сойєр і Себастіан іноді змінюються місцями, і зараз вираз її обличчя дає промовисту відповідь. Вона виглядає не здивованою, а збентеженою та ображеною.
Але дівчисько куди сміливіше, ніж я думала. Вона зустрічає глузливий погляд Джордан і каже:
- Заткнися, Джордан.
Бере Сойєра за руку і тягне геть.
Джордан сміється.
– Та у них уся родина відморожена! Але готова посперечатися, ти кайф від цього ловиш, як і повія Лорен. Щоправда, Елла? Брудна стриптизерка, як ти, напевно, насолоджуєшся парною грою з обома Ройалами.
- Ти закінчила? - Натягнуто питаю я.
Вона підморгує мені.
- О ні, люба. Я з тобою ніколи не закінчу. І, взагалі, це лише початок.
Вона граційно махає мені пальцями і, не оглядаючись, іде коридором.
Я спостерігаю за нею, гадаючи, в яке пекельне пекло я потрапила.
* * *
Під час ланчу ми з Вел сидимо за столиком у самому кутку, і я намагаюся вдавати, що у світі існуємо тільки ми вдвох. Що дуже складно, тому що відчуваю на собі погляди всіх, хто знаходиться в їдальні, і дуже нервую.
Вел відкушує від запеченого бутерброду з тунцем.
- На тебе вирячиться Рід.
Ще б. Розвернувшись, я помічаю його за столом, повним футболістів. Істон теж там, але сидить в іншому кінці, а не як завжди, поряд з Рідом.
Я крадькома кидаю погляд на Ріда, пронизливі блакитні очі якого спостерігають за мною. Ті самі, що млосно дивилися на мене, коли ми цілувалися. Які спалахували яскравим полум'ям, варто нам опинитися в одній кімнаті.
- Ти не збираєшся розповісти мені, що між вами сталося?
Я відвертаюся від Ріда і, засунувши в рот трохи пасти, невимушено оголошую:
– Ні.
- Та годі тобі! Ти знаєш, що можеш все мені розповісти, – не відстає Вел. – Я – могила.
Моя нерішучість не викликана недовірою. Але я не звикла ділитися особистим. Мені набагато зручніше заглушити свої емоції. Але в очах Вел стільки надії, що я почуваюся зобов'язаною розповісти їй хоч щось.
- Ми були разом. Він облажався. Ми розлучилися.
Вона кривить губи.
- Що ж. Хтось казав тобі, що ти жахлива оповідачка?
Я морщусь.
- Покищо це все.
- Гаразд, не буду вимагати тебе розпитуваннями на цю тему. Але знай, що коли тобі захочеться поговорити, я завжди поряд і готова вислухати. – Вел відкручує кришку пляшки з водою. - Чим займемося сьогодні ввечері?
- Ти ще не втомилася від мене? - жартую я.
Після невтішної зустрічі з Люсі я знову вирушила до Вел, ми обжерлися тортом і подивилися всі три частини «Кроку вперед». Істон пішов у середині другого фільму і вже не повертався.
- Гей, я в смутку, - вона випинає нижню губу. - Ти повинна відволікти мене, щоб я не думала про Тему. Хелловін був нашим улюбленим святом. Ми вбиралися в парні костюми.
- Ох, він знову пише тобі?
Минулого вечора від нього надійшло три повідомлення, але Вел залишила їх без відповіді.
– Постійно. Тепер він хоче приїхати, щоб ми змогли поговорити особисто. - Мабуть, як їй важко. – Розбите серце – просто відстій.
Наче я не знаю.
"Згадай чорта" - мій телефон повідомляє про нове СМС. Я морщусь, побачивши на екрані ім'я Ріда.
"Не читай!" - Наказую сама собі.
Але, як справжнісінька ідіотка, звичайно, читаю.
Досить поводитися, ніби я тобі байдужий. Ми знаємо, що це не так.
Я стискаю зуби. Уф, самовпевнений козел.
На екрані спалахує наступне повідомлення.
Ти сумувала за мною. Так само, як я сумував за тобою. Ми пройдемо через це.
Ні. Мені хочеться накричати на нього, щоб він перестав писати мені, але єдине, що я точно знаю про Ріда Ройала, - він самолюбний придурок і робить тільки те, що хоче і коли хоче.
І його наступне повідомлення вкотре доводить це.
Брук була помилкою. Це сталося до нашої зустрічі. Але ніколи більше не повториться.
Від одного виду імені Брука я з силою стискаю телефон. І, не встигнувши зупинити себе, пишу те, що думаю.
Ніколи не пробачу тебе за те, що ти переспав із нею. Залиш мене в спокої.
- Ти пам'ятаєш, що я ще тут?
Уїдливе питання Вел змушує мене винно почервоніти. Я швидко засовую телефон у сумку та піднімаю вилку.
- Вибач. Писала Ріду, щоб він відвалив мене.
Вел сміється, закинувши голову.
– Боже! Я так сумувала за тобою!
Я теж сміюся, вперше за весь день по-справжньому.
– Я теж, – я говорю чисту правду.
* * *
Коли дзвенить останній дзвінок, я більш ніж готова до всіх біса забратися зі школи. Мій перший день пройшов так само весело, як тортури утопленням. Злісні смішки, перешіптування, яхідні підколи, недоброзичливі погляди. Я хочу замкнутися у своїй спальні, включити музику і прикинутися, що сьогодні взагалі не наступав.
Я навіть вирішую не ходити до шафки. Закидаю сумку на плече, пишу Вел, щоб вона повідомила мені, чи прийде ні, і поспішаю на паркування.
І зупиняюся як укопана, бо біля машини, притулившись до дверцят з боку водія, маячить Рід.
- Що тобі ще треба? - Огризаюсь я.
Мені до смерті набридло, що він постійно трапляється на очі. І я ненавиджу його за те, наскільки класно він зараз виглядає. Стає прохолодніше, його темне волосся скуйовджене вітром, гострі вилиці почервоніли від холоду.
Його величезне м'язове тіло відривається від машини, і він іде мені назустріч.
- Сойєр сказав, Джордан чіплялася до тебе.
– Єдиний, хто до мене чіпляється, – це ти. - Я обдаровую його крижаним поглядом. – Перестань надсилати мені повідомлення. Перестань говорити зі мною. Все скінчено.
Він тільки знизує плечима.
– Якби я вірив у це, то залишив би тебе у спокої. Але я не вірю.
– Я заблокую твій номер, – застерігаю я.
– Я куплю новий телефон.
– Я поміняю свій номер.
Він пирхає.
- Ти й справді вважаєш, що я не зможу його впізнати?
Я притискаю сумку до грудей, прикриваючись нею ніби щитом.
– Все скінчено, – повторюю я. У горлі щемить від болю, що накотив. – Ти зрадив мене.
- Я ніколи не зраджував тобі, - хрипким голосом відповідає Рід. - Я не торкався Брук півроку.
Він здається таким щирим. А якщо це правда? Що якщо…
«Не будь ідіоткою!» – кричить мені внутрішній голос. Уф. Звичайно, він бреше, а мені треба бути розумнішим і не вестись на чесний вираз обличчя і трохи тремтячий голос. Я все дитинство провела, спостерігаючи, як мама знову і знову закохується не в тих хлопців. Вони брехали їй. Використовували її. І як би я її не любила, я ненавиділа те, наскільки дурною вона була, коли справа стосувалася чоловіків. Минуло кілька місяців, іноді майже рік, перш ніж мама розуміла, що брехливий підонок у її ліжку не варто витраченого на нього часу, а я стояла осторонь і чекала, коли вона візьметься за розум.
Я не хочу, щоб мною так само грали.
- Катись до біса, Рід, - сердито кажу я. - Між нами все скінчено.
Він присувається ближче.
– Так? Тобто ти кажеш мені, що мене більше не хочеш?
– Саме це я тобі й говорю.
Я обходжу його і буквально підлітаю до машини. Але моя спроба втечі обертається проти мене. Рід швидко розвертається і притискає мене спиною до дверцят.
Жар, що виходить від його тіла, опалює навіть через одяг. Пульс негайно прискорюється, коли він опускає обидві долоні на машину, спіймавши мене в капкан.
- Кажеш, я більше не заводжу тебе?
Він нахиляє голову, і його тепле подих обпалює мою шию. Коли по моєму тілу мимоволі пробігає тремтіння, він тихенько сміється.
- Зізнайся, що ти сумуєш, Елло.
Я стискаю губи.
Щока Ріда третьеться про мою, коли він продовжує шепотіти мені на вухо.
- Ти сумуєш за моїми поцілунками. Ти сумуєш за тим, як я прослизав у твою постіль ночами. Ти сумуєш за тими відчуттями, які охоплюють тебе, коли мій рот виявляється ось тут.
Він притискається губами до моєї шиї, і я знову тремчу. У відповідь лунає ще один хрипкий смішок.
- Схоже, я й справді ніяк не дію на тебе, а, дитино?
- Не називай мене так. - Я злісно відштовхую його, намагаючись не звертати уваги на те, як голосно б'ється моє серце. Ненавиджу, що він має наді мною таку владу. - І дай мені спокій.
Позаду нас лунає низький голос.
- Ти чув, дай їй спокій.
Істон підходить до нас і сталевою хваткою впивається в плече Ріда. Хоч Істон на рік молодший за нього, але такий самий високий і рельєфний. Йому нічого не варто відтягти від мене Ріда.
- У нас приватна розмова, - каже Рід, ніби не відчуває, що до нього застосовують фізичну силу.
– Так? – Істон дивиться на мене. - Ти хочеш поговорити з нашим старшим братиком, сестричка?
– Ні, – відповідаю я з натягнутою веселістю.
Істон широко посміхається.
- Тоді тобі час, Рід. Розмова закінчена. - Насмішкуватий вогник у його очах згасає, змінюючись роздратуванням. – До того ж тато щойно надіслав повідомлення. Він хоче, щоб ми швидше приїхали додому. Вони з Бруком хочуть зробити якесь оголошення.
Я піднімаю очі на Істона.
- Брук?
Різко засміявшись, він повертається до Ріда.
- Ти не сказав їй?
– Що не сказав? – вимогливо питаю я.
Якого біса Брук робить у домі?
Рід дивиться на брата з скам'янілим обличчям.
– Ого! Чому ти нічого не сказав? - Істон знизує плечима, дивлячись на мене. – Тато та Брук знову разом.
У мене холоне кров у жилах. Що? Чому Каллум знову зійшовся із відьмою?
І як узагалі я зможу дивитися їй в обличчя після того, що бачила тієї ночі в кімнаті Ріда?
У мене підкошуються ноги, руки тремтять. Сподіваюся, хлопчаки не помічають, як сильно мене трясе, як сильно засмутила мене ця новина.
Раптом у мене зникає бажання повертатися додому.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зламаний принц
FantasíaРід Ройал має все: привабливу зовнішність, становище в суспільстві, гроші. Дівчата з його елітної школи готові на все, щоби зустрічатися з ним. Хлопці хочуть бути подібними до нього. Але Ріду немає ні до кого, крім членів сім'ї, поки в його житті...