Ми з Істоном пропускаємо вечірку після гри і мчимо додому, щоб убити годину перед боєм. Коли я з'їжджу комусь по морді в доках, самоконтроль частково повернеться до мене і трохи проясниться в голові.
- Мені треба зателефонувати Клер, - бурчить Істон, коли ми входимо до будинку. - Хочу дізнатися, чи зможе вона приїхати згодом.
- Клер? – я морщу чоло. - Не знав, що ти ще трахкаєш її.
- А я не знав, що ти трахкав Брук. Тому ми з тобою квіти.
Він піднімає телефон до вуха і залишає мене на самоті.
Мені прикро. Іст майже не спілкується зі мною з того часу, як Елла поїхала.
Піднявшись на другий поверх, я бачу, що двері в мою кімнату злегка прочинені, і на мене настає нудотне відчуття дежавю. Наче мене раптом повернули того понеділкового вечора, коли я знайшов у своєму ліжку Брук.
Присягаюсь богом, якщо сука знову почне грати зі мною у свої ігри, я за себе не ручаюся.
Але я бачу Ґідеона. Розвалившись на моєму ліжку, він водить пальцем екраном телефону. Коли я заходжу, мене зустрічає його затуманений погляд.
– Не знав, що ти приїдеш на вихідні, – безтурботним тоном говорю я.
У вівторок я надіслав йому повідомлення, давши знати, що Елла зникла, але весь тиждень, коли він дзвонив мені, я скидав дзвінок. У мене не було настрою вислуховувати, як Гід грає на моїй совісті.
- Але був би радий, якби я не приїхав, правда?
- Не розумію про що ти.
Намагаючись не зустрічатися з ним поглядом, я знімаю з себе футболку та вдягаю майку.
- Нісенітниця собача! Ти уникаєш розмови з того часу, як Елла поїхала з міста. - Гідеон підводиться з ліжка і підходить до мене. - Але більше тобі не втекти, братику.
- Слухай, нічого робити з мухи слона, гаразд? Ми з Еллою були разом. Ну, і що з того?
– Якщо в цьому немає нічого такого, то чому ти приховував це від мене? Чому мені довелося дізнаватись про все від Іста? І про що, чорт забирай, ти думав, коли закрутив із нею? Досить вплутувати всіх у наші проблеми.
- Твої проблеми, - обриваю я його, але вже шкодую про сказане, тому що Гід здригається, як від удару.
- Ти маєш рацію, - бурмоче він. – Мої проблеми. Мабуть, було нерозумно вважати, що мій брат підтримає мене.
- Я підтримую тебе. І ти це знаєш. Але Елла тут зовсім ні до чого. – Від відчуття безпорадності стискується горло. - Наші відносини…
Гідеон перебиває мене хрипким смішком.
– Ваші стосунки? А ти – щасливчик. Мабуть, це мило. Колись у мене таке було.
Я ковтаю різку відповідь. Розумію, він зараз у розпачі, але в тому немає жодної краплі моєї провини. Він зробив усе сам.
- А знаєш, що в мене зараз? Абсолютно нічого. - Гідеон міряє кроками кімнату і, здається, готовий вирвати все своє волосся.
- Мені шкода. - Цілком недоречна відповідь, але більше нічого не спадає на думку.
- Правильно. І тримайся подалі від Елли. Вона – гарна дівчина, а ти тільки нашкодиш їй.
Правдивість його слів пропалює сильніше, ніж його осудний погляд. Горло стискає почуття провини.
– Може, й так, – охриплим голосом відповів я, – але я не можу відпустити її.
- Не можеш? Точніше, не хочеш. - Обличчя Гідеона стає червоним. - Забудь Еллу.
Це неможливо.
- Який ти егоїстичний ублюдок, - шипить мій брат, коли бачить у моїх очах відмову.
– Гід…
- У мене теж була своя Елла. Я мала дівчину, з якою я хотів прожити все життя, але я розбив їй серце. Зараз вона скривджена на весь світ і не може здорово мислити. Ти хочеш, щоб те саме сталося і з Еллою? Хочеш стати таким самим, як наш батько? Довести людину до самогубства, тому що вона буде у нестямі від страждань?
- Хм.
Ми обидва розвертаємось і бачимо у дверному отворі Істона. Насторожений погляд його блакитних очей переміщається з мене на Гіда.
- Навіть не питатиму, чи не завадив вам я, - каже він. – Тому що це очевидно. Але вибачатися теж не буду.
Гідеон стискає щелепи.
- Дай нам хвилину, Іст. Це тебе не торкається.
Щоки нашого молодшого брата спалахують. Він заходить до кімнати і зачиняє двері.
- Нізащо. Вам більше не вигнати мене. – Іст тицяє пальцем у груди Гідеона. – Мені до смерті набридли ваші секрети та перешіптування. Дай мені вгадати, Гід. Ти знав, що Рід трахкав Брук.
Гід знизує плечима.
Жорстокий погляд Іста зупиняється на мені.
– Що, я не так багато значу, щоб бути у темі?
Від досади я стискаю зуби.
- Це була просто дурна помилка, зрозуміло? І з якого часу тебе почали цікавити телиці, з якими я трахаюся? Хочеш замінити мій член, так?
За це мені прилітає кулаком у сонячне сплетіння.
Я, спотикаючись, роблю кілька кроків назад і вдаряюсь плечем об куток комода. Але здавання не даю. У Іста мало не піна виступає на губах від сказу. Я ще жодного разу не бачив його таким злим. Востаннє він бив мене, коли ми були дітьми. Сперечалися через відеогру, напевно.
– Може, мені варто зателефонувати до Брука? - Продовжує кип'ятитися Істон. – Як думаєте? Адже, схоже, секс із батьковою подружкою – це щось на кшталт умови для отримання ВІП-перепустки у ваше коло особливо наближених. Якщо я спущу перед нею штани, то у вас не буде іншого варіанту, окрім як тримати мене в курсі того, що відбувається, вірно?
У відповідь гід тільки мовчить.
Я теж нічого не говорю. Який сенс, коли Іст у такому настрої.
Проводячи обома руками по волоссю, він гарчить від досади.
– А знаєте що? Та пішли ви обоє! Катіться до біса разом зі своїми секретами! Тільки потім не повзить до мене, коли вам потрібно буде прикрити спину.
Він вилітає з кімнати і грюкає дверима так, що тремтять стіни. Ми продовжуємо стояти в оглушальній тиші. У Гіда знеможений вигляд. Я теж як вичавлений лимон. Мені треба побитися. Потрібно виплеснути агресію, щоб не образити нікого, хто перебуває під цим дахом.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зламаний принц
FantastikРід Ройал має все: привабливу зовнішність, становище в суспільстві, гроші. Дівчата з його елітної школи готові на все, щоби зустрічатися з ним. Хлопці хочуть бути подібними до нього. Але Ріду немає ні до кого, крім членів сім'ї, поки в його житті...