Елла
- Що відбувається? - Запитує в мене Вел під час ланчу. – І не кажи, що нічого, бо ти виглядаєш зовсім розбитою. Навіть у Істона такий вигляд, наче хтось штовхнув його цуценя.
– Це такий евфемізм? – пробую відбутися жартами я.
Велері сердито дивиться на мене.
- Та ні, навряд.
Я колупаюсь у тарілці. Цілий тиждень я майже нічого не їм, і, думаю, це помітно. Але щоразу, коли я намагаюся впхнути в себе хоч щось, перед очима відразу спливає картинка, в якій Брук повідомляє нам про те, що вагітна. Але поряд з нею не Каллум. Рід. А потім уява виривається на волю, показуючи ще більше жахливих сцен: ось Рід тримає немовля на руках, ось штовхає візок у парку, а Брук виглядає точно модель зі спортивного журналу, ось вони обоє воркують над першими кроками свого дурного малюка.
Не дивно, що мені шматок у горло не лізе.
Коли сьогодні вранці я одягала джинси, вони виявилися великими у талії. Одяг носить мене, а не я ношу одяг.
Я ще не готова розповісти Вел про те, що сімейство Ройал гниє зсередини, але якщо продовжуватиму мовчати, вона тицьне мене виделкою.
- Я вважала, що бути єдиною дитиною в сім'ї - відстій, але виявилося, що сімейна драма в сто разів гірша.
– Рід? - Запитує подруга.
- Ні все.
Мені неприємно відчувати напругу, що панує в хаті. Неприємно спостерігати, як брати не дивляться друг на друга під час сніданку. І навіть втекти мені нема куди – роботу я втратила. Напевно, варто почати шукати іншу. І цього разу не тому, що потрібні гроші, а тому, що варто увійти в будинок, як на плечі тут же лягає гнітюча вага. А коли народиться дитина, стане ще гіршою. Не знаю, як справлятимуся з усім цим.
- Життя відстій, але якщо тобі від цього полегшає, то я заблокувала номер Тема.
– Правда? - Давно пора! Ідіотська пропозиція Тема щодо вільних відносин – для нього свого роду спосіб утримати Вел і водночас переспати хоч із усім кампусом. Вона не заслуговує на це. – Мені справді полегшало.
– Ага, мені теж. Я постійно знемагала, перечитуючи його повідомлення, і відчувала, що слабшаю.
- Ти ж знаєш, що варта кращого.
- Знаю, - вона робить ковток дієтичної кіл. - Тому вчора ввечері я заблокувала його і вперше за довгий час виспалася. А коли прокинулася вранці, то вже було не так боляче.
- Все налагодиться.
Слова виходять млявими. Колись давно вони були моєю власною мантрою.
Навіть не знаю, чи я вірю в них, як і раніше.
Вел вертить у руках банку з газуванням.
– Сподіваюся. А чи є така кнопка, якою можна заблокувати реальність? Я зараз не відмовилася б.
- Сонцезахисні окуляри. Дуже великі сонцезахисні окуляри, – раджу я. - Ні, постривай, є кращий варіант. Щит.
Мені не завадить мати один будинки, щоб боронитися від Ріда.
Вел обдумує мою безглузду пропозицію, і її губи мимоволі розтягуються в посмішці.
- Напевно, буде не дуже зручно всюди тягати з собою таку штуку?
– Ні, це геніальна ідея. Давай запатентуємо її і зароблятимемо мільйони.
- Домовилися! - Вона простягає мені долоню, і я плескаю по ній своїй.
- Боже, Веле, по-моєму, ти найкраще, що трапилося зі мною з того часу, як я сюди переїхала!
– Знаю. - В її очах запалюється бешкетний вогник, вона коситься на футбольну команду, а потім знову повертається до мене. – Давай ходімо на сьогоднішню гру.
- Ні, дякую! Беру назад усі добрі слова, сказані на твою адресу.
- Чому ні?
– По-перше, не люблю футболу. По-друге, не хочу вболівати за людей, які мені не подобаються. По-третє, нехай увесь Астор-Парк, крім тебе, звичайно, згорить у пеклі.
– Заїдь за мною о пів на сьому.
- Ні, я не хочу йти на матч.
- Ой, ну гаразд тобі! Нам обом потрібно відволіктися. Тобі – від Ріда, мені – від Тема. На ігри "Райдерс" ходять усі. Знайдемо собі когось, щоб залікувати наші розбиті серця.
– А ми не можемо просто з'їсти величезну банку морозива?
– Вб'ємо одразу двох зайців. Поласуємо морозивом, а хтось поласує нами.
Вона грайливо ворушить бровами, і я починаю сміятися, хоча всередині все протестує. Я хочу, щоб до мене торкався лише Рід. Брехливий ублюдок. Прокляття! Може, мені й справді треба відволіктися.
- Гаразд, вмовила.
* * *
- Вилізай з машини, - потім того ж вечора наказує Вел, вибираючись з пасажирського сидіння. – Я хочу подивитись на твої шмотки.
– Побачиш, коли дістанемося до стадіону.
- Ти робиш це, щоб Рід скінчив у свої футбольні штани або щоб роздратувати дівчат з Астор-Парку?
Я не звертаю уваги на згадку про Ріду. Про що я точно не думала, так про те, щоб змусити його божеволіти від ревнощів. Ні. Безумовно ні.
– Ти сказала, що я маю обрати собі нового хлопця. Так ось, це моє вбрання мисливиці на чоловіків, – я показую рукою на свій одяг.
На мені смугасті гольфи, натягнуті поверх чорних легінсів, і стара футболка з номером, яку я знайшла у секонд-хенді, заїхавши туди після школи. Заправити футболку в легінси і при цьому не виглядати так, немов у труси напхали купу шкарпеток, неможливо, тому я купила великий чорний ремінь і застебнула його навколо талії.
Дві недбало заплетені коси та широкі темні смуги під очима – я нанесла чорну підводку поверх товстого шару праймера, щоб вона не розтеклася, – завершили мій образ футбольної вболівальниці в дусі пінап.
– Я мала на увазі одного хлопця, а не всю команду, – іронічно зауважує Вел. — Але, мабуть, мені це навіть на руку. Ти вибереш того, хто тобі сподобається, а решта дістанеться мені.
- Дуже смішно.
- Я серйозно. Мені здається нам не обійтися без подвійної охорони. Навіть думати боюся, що викинуть дівчата, коли тебе побачать.
Побоювання Вел виявляються не марними. Коли ми проходимо повз зону, де дівчата футболістів і батьки чекають на гравців, які вибігають на поле з роздягальні, всі дівчата так і свердлять мене злісними поглядами.
З натовпу до мене доноситься кілька образ: «повія», «дешевка», «чого від неї ще чекати».
- Ці курки так заздрять тобі, що сьогодні їм навіть не доведеться засовувати собі два пальці в рот, - єхидничає Велері. – Заздрість позбавить їх зайвих калорій.
Я знизую плечима.
- Я чула слова і гірше. Мені все одно.
- Ось і вірно. Весь наступний тиждень нас оточуватиме ціла команда розпусних футболістів.
– Тоді мені доведеться перевести гру на вищий рівень, – я не проти кинути виклик.
Ми підходимо до секції, де сидять учні Астор-Парку, але Джордан дає нам від воріт поворот.
— Вам не можна сидіти з нами, — каже вона.
Я закочую очі.
– Чому? Я не гідна сидіти на ваших дорогих трибунах?
– І тому теж, – вона посміхається. – Але ще тому, що ви не у тих кольорах.
Я оглядаю інших учнів і розумію, що вона має рацію. Усі вони розсаджені так, щоб кольори футболок утворювали золотисту букву "А" на чорному тлі. На мені футболка білого кольору, а Вел одягнена в сірий в'язаний светр. На Джордан чорний комбінезон, але для повного образу «пані» їй не вистачає батога та стільця.
- Напевно, ми не отримали записки про дрес-код.
А така мала бути, бо як інакше всі інші так ідеально одягнулися для вигаданої Джордан схеми? Я мимоволі захоплююсь нею. Було непросто проконтролювати, щоб кілька сотень учнів одягли одяг потрібного кольору, залежно від того, де вони сидять.
- Може, тобі іноді варто заглядати в обліковий запис Астора в Snapchat.
І Джордан відвертається від нас, махнувши блискучим волоссям.
Я навіть не знала, що у Астора є акаунт у Snapchat.
- Ходімо, - тягне мене за руку Вел. – Сядемо у секції батьків.
Ми знаходимо місця на самому верху, де можна спокійно поїсти попкорн і не вдавати, що вболіваємо за «Райдерс».
- Боже, у що одягнена Джордан? – хихикаю я. – Вона підробляє пані Садомазо?
- Ні, - Вел закидає в рот кілька штучок попкорну. – У перерві перед гуртом виступатиме танцювальна команда, тож, напевно, це у них такі костюми.
Вона має право. У перерві Джордан і компанія показують уявлення, під час якого так ефектно трясуть своїми м'якими місцями, що в мене з'являється бажання засунути їм у сумки візитки стриптиз-клубу – на випадок, якщо раптом їхні трастові фонди колись вичерпаються.
- Принаймні по п'ятірці баксів чайових вони б отримали, - шепочу я Вел, прикриваючись рукою.
– Усього п'ять доларів? Я хотіла б отримати від хлопця як мінімум двадцятку, перш ніж роздягатися.
- Та НУ? Ти роздягаєшся безкоштовно, – дражнюсь я.
Вел якось промовилася мені, що схильна до ексгібіціонізму. Коли ми ходили на вечірку до клубу «Мунглоу», Вел змусила мене танцювати у клітці, підвішеній до стелі.
- Ну так. Але не заперечувала б, якби мені заплатили, - вона задумливо дивиться на мене. – Скільки, кажеш, ти заробляла у цих клубах?
– Я нічого тобі не казала. До того ж танцювати в клітці перед розпаленими старшокласниками та студентами та заробляти на життя, танцюючи стриптиз, – це різні речі, – попереджаю я подругу.
Від більшості стрип-клубів так і вражає розпачом та жалем, і я зараз говорю не про роздягальню танцівниць. Хлопці, які розмахують однодоларовими купюрами над стейками за вісім доларів, у такій самій безвихідній ситуації, як і дівчата на сцені.
Вел морщить ніс.
- Не знаю. Було б чудово мати вільні гроші, а ти, напевно, непогано заробляла, раз могла утримувати себе та маму.
– Гроші – єдиний плюс цієї роботи. Але ж ти не захочеш танцювати стриптиз десь тут. Тільки уяви, що хтось дивитиметься на тебе, а потім тобі доведеться йти з ним на один урок. Вийде страшенно незручно.
Вона зітхає.
– Це була лише шалена думка.
Я можу тільки поспівчувати їй. Статус "бідної родички" не дає Вел спокою. Мені б хотілося поділитися з нею частиною моїх заощаджень – не так вони мені й потрібні, – але вона не з тих, хто приймає подачки. Вона вважає це актом благодійності, з чим їй і так доводиться миритися в будинку своїх дядька та тітки.
- Давай краще я найму тебе охоронцем? Бо зараз усі дивляться на мене так, ніби хочуть убити. Особливо вон та, – я киваю на другий ряд учнівського сектора, де сидить знайома золотоволоса дівчина, яка постійно обертається і свердлить мене похмурим поглядом.
- Ха, та Еббі і мухи не скривдить. Вона надто пасивна, та й вигляд у неї як у Іа-Іа. Як думаєш, коли вона кінчає, у неї такий самий вираз обличчя?
Я прикриваю рота долонею, щоб заглушити сміх.
Але Вел прав. Колишня дівчина Ріда бліда, тиха, лагідна - повна протилежність мені. Хтось сказав, що Еббі нагадує матір Ріда. У свій час я навіть хвилювалася через це, тому що Рід обожнює свою маму. Але зараз я і пальцем не ворухну, щоб справити враження на Ріда Ройала.
На відміну від Еббі. І вона безперечно бачить у мені суперницю, тому що ніяк не перестане похмуро витріщатися на мене. Якби вона спитала, то я могла б дати їй чудову пораду, як завоювати Ріда. По-перше – і це найважливіше – не спати з його братом.
- Вона і справді переспала з Істоном, поки мене не було? - Запитую я Вел.
– Ага. Ось ідіотка, так? Адже очевидно, що це стовідсотковий спосіб відштовхнути його раз і назавжди, - Вел підтискає губи. – Хоча, може, й ні. Ти ж цілувалася з Істоном, але Ріда це не налякало.
Але вона відразу змінює тон.
– Але ж ти особлива. А Еббі – ні. Рід нізащо не повернеться до неї.
– Навіть Еббі надто хороша для нього, – бурчу я. – Він заслуговує на вічну самотність.
Вел посміхається.
- Якщо чесно, я дуже сподівалася, що під час гри хтось зламає йому ноги, але, на жаль, він усе ще бігає полем.
– Ми можемо їх зламати.
- Напасти на нього вночі з бейсбольною битою? - Замріяно питаю я.
– Таке відчуття, що ти вже давно плануєш.
- Так, кілька разів фантазувала, - чесно відповідаю я.
- А коли покінчимо з Рідом, поїдемо до Стейта?
- Звісно. А потім пустимо рекламу в Інтернеті та пропонуватимемо свої послуги іншим жінкам.
- Ти не уявляєш, як мене заводить твоя кровожерливість!
- Так, залиш свій запал для одного з футболістів, - кажу я Вел. - Ти вже когось надивилася?
– Ні. Досі думаю.
Отже, зараз перед її очима стоїть лише Тем. У мене та сама проблема – я бачу лише Ріда.
Ми відкидаємось на спинки крісел і продовжуємо стежити за грою.
"Райдерс" виграють, як і очікувалося. Після матчу всі розмови перемикаються на зимовий бал, який проводитиметься в Астор-Парку у проміжку між Днем подяки та Різдвом. Для Джордан розмови про бал схожі на прелюдії. Коли ми з Вел спускаємося сходами стадіону, вона так і сяє. Нас раз у раз гальмують батьки, які зупиняються, щоб сказати Джордан, як сильно їм сподобався виступ і яка вона талановита.
З кожним компліментом її груди випирають дедалі більше. Таточки дивляться на неї хтивими очима, а їй, схоже, це тільки в кайф.
- Відмінний виступ, - говорю я Джордан, коли ми підходимо до неї.
У своєму костюмі, що облягає, вона виглядає просто клас, а її щоки ще поблискують від поту після старань на полі.
Джордан дивиться на мене з презирством, потім відвертається до своєї кузині.
- Ти занадто гарна для такого сміття, Веле. Може, поїдеш на вечірку до Шия зі мною?
- Ні, дякую. Я не залізу в твою машину, навіть якщо ми опинимося на Дорозі люті, а за мною гнатиметься банда головорізів.
Хтось із учнів пирхає від сміху. Це ще більше злить Джордан.
– Повірити не можу, що ми родички.
- Розумію тебе. Я іноді теж ставлю собі це питання. Як у такої милашки, як я, могла опинитися в кузинах таке стерво, як ти.
Джордан кидається до Вел, а я по дурниці встаю між ними. Кулак Джордан потрапляє мені прямо по потилиці в той момент, коли Вел кидається вперед. Мене відштовхують убік, і я приземляюся біля огорожі.
– Відпад! – кричить якийсь хлопець. - Дівчата б'ються!
Місця для глядачів порожніють, і раптом починає діятись справжній хаос. У повітрі літає попкорн. Мені в обличчя потрапляють чиїсь долоні, пальці та нігті. Раптом сильна рука піднімає мене і опускає за огорожею, подалі від свавілля. Я підводжу очі й бачу Ріда.
Істон встає поряд зі мною з іншого боку і обіймає рукою за плече, відгороджуючи від Ріда. Брати постійно обмінюються злісними поглядами.
- Ну що, їдемо на вечірку до Монтгомері? - Запитує мене Істон.
- Я ж казала тобі, мені не подобається одягатися в костюми.
Він посміхається і вказує на моє вбрання.
- Схоже, ти вже в костюмі, сестричка.
Ох, чорт, він має рацію.
– Ну, поїхали, – умовляє мене Істон. - Буде весело.
Я здаюсь.
- Ладно як хочеш. А де Вел? - Я розгортаюся до трибун і бачу, що адміністратори вже припинили бійку.
Чиясь рука смикає мене вбік. Знову Рід.
- Що, чорт забирай, на тобі надіто? Чия футболка? – сердито питає він.
– Просто була у секонд-хенді…
- Знімай її.
– Що? Ні!
Я безпорадно дивлюся на Істона, але він тільки хмуриться у відповідь.
– Знаєш, якщо добре подумати, тобі не можна одягати на наші ігри форму іншої школи. Погана прикмета.
– Ви виграли, – нагадую я йому.
- Зараз же знімай, - наказує Рід. Його голос звучить невиразно, бо водночас намагається стягнути через голову свою футболку.
- Навіть не думай. Я не одягатиму твою футболку.
- О так, ще як станеш. – Накладки на плечі чіпляються за його вуха. - Прокляття, Істо, допоможи мені.
Істон не звертає на нього уваги.
- Тебе підвезти, сестричка?
- Вона поїде зі мною, - рішуче заявляє Рід.
Він натягує футболку назад і дивиться на мене із викликом.
Я не боюся дати йому відсіч.
- Пробач, друже, але я з тобою не поїду.
- Не називай мене приятелем.
– Не наказуй мені.
І він одразу віддає новий наказ.
- Твою машину прижене Вел. Ти їдеш зі мною.
- О Боже! - Не витримавши, вибухаю я. - Що має статися, щоб до тебе вже дійшло, Рід? Між нами все скінчено. - Мої прикрість і роздратування досягли всіх мислимих меж. - Мені подобається дехто інший.
Рід роздмухує ніздрі.
- Ще чого!
Я дивлюся на гравців, що вишикувалися в лінію вздовж бігової доріжки і спостерігають за нами. У голові відразу народжується підступний план. Я з прищуром дивлюся на Уейда, квотербека. Уейд той ще бабник. Одного разу він навіть займався сексом у джипі Ріда, за словами самого Ріда, бо не міг чекати, поки дістанеться до дому.
Посміхаючись Ріду, я відходжу від Ройалів, ходою від стегна підходжу до Уейда і стрибаю на нього.
Його м'язисті руки машинально підхоплюють мене. А коли я нахиляюся, щоби поцілувати хлопця, його губи автоматично відкриваються. Він спітнілий, пахне травою і просто чудово цілується! Його мова залишається у роті, але навіть з одними губами поцілунок виходить майстерня.
Нічого дивного, що дівчата йдуть із затишних нічних клубів, щоб зайнятися з ним сексом у чужій машині. Я хапаю його за волосся і сильніше охоплюю ногами його талію. Він стогне у відповідь, і його пальці міцно стискають мене ззаду.
Хлопці починають свистіти і улюлюкати, але майже відразу настає тиша. Тієї ж миті Рід відриває мене від Вейда.
- Якого біса, Карлайле? – гарчить він.
Уейд сумно знизує плечима.
- Вона стрибнула на мене. Я ж не міг дозволити їй упасти.
- Не торкайся до неї. Нікому не дозволено торкатися її.
Рід кидає свій шолом у живіт якомусь бідному хлопцеві і, стиснувши руки в кулаки, погрозливо насувається на Уейда.
Здоров'я Блондинка сміється і піднімає руки вгору.
- Я її не заохочував, друже.
Блискнувши очима, Рід тицяє пальцем в інших гравців команди.
– Елла – Ройал. Вона належить мені. Якщо хтось із вас, козлів, захоче її, спочатку йому доведеться впоратися зі мною!
У мене відвисає щелепа.
- Та пішов ти, Рід! Я нікому не належу і тим більше тобі. - Я штовхаю його під коліна, а потім повертаюся до футболістів: - Я вільна. Хто хоче провести час із дешевою стриптизеркою? Я знаю такі трюки, які вам не покаже жодна порнозірка.
Хлопці займаються інтересом, але всі як один одразу дивляться на Ріда. Не знаю, що там написано на обличчі, але вони дружно опускають очі в землю. Ніхто не робить кроку.
– Боягузи, – шепочу я.
Потім різко розвертаюсь і марширую до Велла, яка посміхається мені з бічної лінії. Ну їх усіх, цих дітлахів з Астор-Парку! Нехай котяться до біса!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зламаний принц
FantasíaРід Ройал має все: привабливу зовнішність, становище в суспільстві, гроші. Дівчата з його елітної школи готові на все, щоби зустрічатися з ним. Хлопці хочуть бути подібними до нього. Але Ріду немає ні до кого, крім членів сім'ї, поки в його житті...