РОЗДІЛ ДВАДЦЯТЬ ШОСТИЙ

41 1 0
                                    

На стадіоні у мене складається враження, що Каллума Ройала знають усі.  Або, принаймні, люди вдають, що знайомі з ним.  Глядачі на трибунах піднімаються та махають, вітаючи його.  Хтось навіть зупиняє Каллума в нижньому ряді, поки ми шукаємо вільні місця.  Він знизує кілька рук.  Дехто висловлює жаль з приводу його втрати, що мені особисто здається нетактовним.  Марія померла два роки тому.  Навіщо зараз згадувати про це?  Але Каллум усміхається і дякує кожному за увагу до нього та його сім'ї.  На все йде півгодини, і лише потім ми піднімаємося, щоб сісти у секторі для батьків.
- Впевнена, що не хочеш сидіти зі своїми друзями?  – Каллум показує рукою на середню секцію, де глядачі розсаджено так, щоб чергувалися синій та золотий.  Він коситься на мене.  - Дівчата в іменних футболках сидять там, унизу.
Я пересмикую плечем під футболкою з ім'ям Ріда.  На його досаду, я не одягла її в школу, але зараз у ній.  Вирішила, що якщо сяду з Каллумом, то це буде виглядати так, ніби я підтримую сім'ю, а не особисто Ріда.  Каллум одягнений у футболку Істона і чудово виглядає.  Я ж потопаю у своїй.
– Ні, мені й тут гаразд.  І треба забити місце для Вел, – нагадую я.
Але навіть якщо Вел не прийде, я все одно вважаю за краще сидіти подалі від моїх так званих «друзів».  Я дійшла висновку, що в Астор-Парку навчаються одні виродки.  Безчинство в школі майже зійшло нанівець, але поки що не до кінця.  Одного дня хтось зробив так, що дверцята моєї шафки заклинило, і я запізнилася на урок, намагаючись її відкрити.  На щастя, вчитель прийняв мої пояснення.  А на цьому тижні на уроці фізкультури з роздягальні зникли мої трусики, і мені довелося весь навчальний день ходити без них.
За душевною простотою я розповіла про це Ріду, і він затягнув мене в кімнату для музичних репетицій, щоб «переконатися особисто».  Я, звичайно, запізнилася на біологію, і Істон, який теж був у цьому класі, одразу здогадався про причину і почав безбожно дражнити мене.
- Каллуме, а ви теж грали у футбол у старшій школі?  - Запитую я, поки ми спостерігаємо, як команда розігрівається, роблячи якісь дивні вправи для ніг.
- Так, був тайт-енд [8].
Я посміхаюся.  Терміни в американському футболі звучать непристойно.
Каллум підморгує мені, ніби знає, про що саме я зараз думаю.
– А твій батько грав на тій самій позиції, що Рід.  Дефенсів-енд [9].
- Ви знали, що моїй мамі було шістнадцять, коли вона зустріла Стіва?
Я якось задумалася над різницею у віці і була шокована.  Каллуму зараз трохи за сорок, і якщо вони зі Стівом разом навчалися у старшій школі, значить, той був приблизно такого ж віку.  Мамі було сімнадцять, коли вона народила мене, шістнадцять – коли завагітніла.  Мабуть, він уже був справжнім бабником.  Але навіть так мені не легше сприймати його смерть.
- Ніколи про це не замислювався, але ти маєш рацію, - Каллум зніяковіло дивиться на мене.  – Дівчата, які зазвичай сиділи в барах поряд із тренувальною базою… було важко сказати, скільки їм років насправді.
Я закочую очі.
- Каллум, мені виповнилося п'ятнадцять, коли я почала танцювати у стрип-клубах.  Повірте, я знаю, як складно розрізнити вік.  Просто спала на думку думка, от і все.
- Стів ніколи б не став обманювати жінку, щоб спокусити її.  Він був не такий.
- Я його ні в чому не звинувачую.  Мама ніколи не говорила нічого поганого про мого донора сперми.
Каллум морщиться.
- Я дуже хотів би, щоб ти познайомилася з ним.  Він був гарною людиною.
Він клацає пальцями.
- Нам потрібно зустрітися зі старими приятелями з морських котиків!  Ніколи по-справжньому не впізнаєш людину, поки не проведеш із нею тиждень у якійсь дірці посеред пустелі.
- Звучить реально страшно, - я морщу ніс.  - На мою думку, Алекс, я прийняла шопінг-тури за перемогу.
Він сміється.
– Справедливо.  А ось і Велері.  - Каллум встає і закликає Вел до нас.
Вона так і сяє від радості, коли спускається на сидіння поруч зі мною.
- Гей, подружко, що таке?
- От добре, твоя парафія врятувала мене від військових байок Каллума.
Бачачи нерозуміння на обличчі Вел, Каллум пояснює:
- Я казав Еллі, що їй потрібно зустрітися зі старими приятелями її батька з морських котиків.
– А-а-а.  До речі, я зустрічалася зі Стівом.  Хіба я не розповідала тобі?
– Ні.  Коли?  – з цікавістю питаю я.
– Торік, на осінньому балі.  - Вона нахиляється вперед, щоб подивитись на Каллума.  - Пам'ятаєте?  Ви привезли хлопчаків на гелікоптері.
У мене відвисає щелепа.
– Серйозно?  На гелікоптері?
Каллум починає реготати.
– Я й забув.  Ми тестували новий прототип, і Стів хотів випробувати його у справі.  Ми взяли хлопчиків та їхніх подружок і, мабуть, цілу годину літали вздовж узбережжя, а потім сіли на територію школи.  Берінгера удар вихопив.  Мені довелося відстебнути кругленьку суму на благоустрій ландшафту.  – Він широко посміхається.  – Але воно того варте.
- Нічого собі!  Не дивно, що дівчата лізуть по головах один одного, щоб зустрічатися з Ройалами.
– Елла, – Каллум прикидається скривдженим, – мої сини – втілення мужності.  Жінку приваблює особистість, а не чекова книжка.
– Можете й надалі в це вірити.
Хтось торкається Каллума за плече, не давши йому відповісти.  Він нахиляється в той бік, і Вел штовхає мене ліктем.
– А у палаці Ройалів знову всі щасливі?
- Не знаю.  А що, схоже, ми ладнаємо один з одним?
– Після смерті Марії Каллум Ройал уперше прийшов на гру своїх синів, – виразно каже Вел.  – І я не єдина, хто це помітив.  До того ж, всі зараз дивляться на вас по-іншому.
- Тобто?  – Я оглядаю натовп, але не бачу жодної різниці – здебільшого ті самі злісні погляди, до яких я вже звикла.
– Вам легко одне з одним.  Ти явно йому подобаєшся, але не в тому вульгарному сенсі, про який всі пліткували.  Ти смієшся, він балакучий.  Не так, як було.  Каллум - важлива шишка, і багато хто хотів би заслужити його схвалення.
– Або доступ до його рахунку.
Вел знизує плечима.
- Різниці ніякої.  Але це може допомогти тобі у школі.  Якщо батьки дізнаються, що їхні придурки третюють підопічні Каллума Ройала, то багатьох позбавлять кишенькових грошей.
– Ну, тепер уже не так, – зізнаюся я.  - Найстрашнішим цього тижня була зникнення моїх трусиків.
- Так, чула, для тебе це стало справжньою трагедією.  - Подруга закочує очі.  - Може, тобі треба було пошукати винного у домі?
Я посміхаюся.
- Ріду не треба красти мій одяг, щоб отримати мене.
- Ти огидна, - ніжно каже Вел.
— Все одно в моєму ліжку не було нікого кращого за тебе, — запевняю її я.  - До речі, як там справи з Хіро?
- Не знаю.  Він, звичайно, сексі і таке інше, але не хвилює мою кров.
- А Уейд?
Вел розповіла, що сьогодні вони прогуляли четвертий урок, щоб побешкетувати в коморі, але в подробиці не вдавалася.
– Він надто досвідчений.  Що б він не сказав, це категорично не можна сприймати всерйоз.  Не знаю, що він робитиме, якщо якесь дівчисько зізнається йому в коханні.  Напевно, це його найкошмарніший сон.  Як для нас павуки, які заповзають до рота.  - Мене аж пересмикує.  – Так для нього це натовп дівчат, які встають і кажуть: «Уейде, я люблю тебе.  Давай будемо разом!".  Готова посперечатися, він прокидається у холодному поті.
– А ти багато про це думала.
- Все краще, ніж страждати на Тему.
- Це точно.
Глядачі на трибунах дружно піднімаються, коли оркестр починає грати національний гімн, перериваючи нашу розмову.  Каллум стоїть поряд зі мною, витягнувшись по стійці смирно.  Що й казати, звичка – друга натура.  Вел стоїть праворуч від мене.  Мій коханий чоловік – на полі.  На моїй спині, на запозиченій футболці, красується слово «Ройал».
Я ще ніколи в житті не відчувала себе настільки у своїй тарілці.  Це так дивно і так чарівно, тож я не перестаю посміхатися.
Гра закінчується нашою перемогою з розгромним рахунком, і потім усі тільки й кажуть, що про майбутню серію плей-офф.
По дорозі до виходу Каллум зупиняється за два ряди до сходів і тягнеться через групу людей, щоб поплескати по плечу міцного чоловіка невеликого зросту.
- Як поживаєш, Марку?  – ввічливо питає Каллум.
Але від його холодного тону у мене від напруги сковує плечі.
– Не можеш спуститись на хвилинку?  Хочу перекинутися з тобою кількома словами.
Це не прохання, а наказ.  Усі, хто стоїть поруч, розуміють це, бо весь ряд встає, щоб пропустити Марка.
- Це мій дядько, - шипить мені у вухо Вел.
Мені ще не доводилося зустрічатися з батьками Джордан, але Каллум не уявляє нас один одному.  Натомість він простягає руку, ніби перегороджуючи нам шлях, і змушує Марка Каррінгтона спуститися до нас.  Марк зупиняється біля останнього ряду трибун, але щось в особі Каллума змушує його повернутись, швидко піти у бік сходів і спуститися на землю.
- Що відбувається?  – шепочу я Вел.
Вона в такому ж сум'ятті.  Але Каллум не відсилав мене, і я йду за ним, а Вел – за мною.
– Достатньо, – каже Каллум, коли ми відходимо від трибун метрів на шість.
- У чому річ, Ройале?
Каллум повертається до мене, швидко вистачає мене за зап'ястя і виштовхує вперед.
– Повірити не можу, що ти ще не знайомий із моєю вихованкою.  Елла Харпер.  Дочка Стіва.
Містер Каррінгтон блідне, але простягає мені руку.  Не розуміючи, що відбувається, я тисну її.
- Радий познайомитися з тобою, Елло.
- Я теж рада знайомству, сер.  Ми з Вел подруги.  - Я притягаю її до себе, а потім підштовхую вперед, наслідуючи Каллуму.
Вел боязко махає йому рукою.
- Привіт, дядько Марк.
- Доброго дня, Вел.
- Здорово, чи не так, - вимовляє Каллум, - що наші з тобою вихованки стали подругами?
Марк невпевнено киває.
- Так, добре, коли є друзі.
Вел бере мене за руку.
- Елла дуже багато означає для моєї родини, і я радий, що її привітно прийняли в Астор-Парку.  Я був би сильно обурений, якби почув, що хтось так чи інакше докучає їй.  Впевнений, ти теж цього не зазнав би, правда, Марке?
- Звісно!
- Здається, твоя дочка має вплив в Астор?  – Каллум говорить безпристрасним тоном, ніби обговорює погоду, але щось у його словах знову змушує Марка збліднути.
– Джордан має багато друзів.
- Добре.  Я переконаний, що її дружелюбність пошириться і на Еллу, так само, як моя доброзичливість поширюється на твою сім'ю.
Марк відкашлюється.
- Не сумніваюся, що Елла чудово впишеться в коло спілкування моєї дочки.
- Я теж, Каррінгтоне.  Я теж.  А тепер можеш іти до своєї родини.
Каллум відвертається від Марка, більше не звертаючи на нього уваги, і повертається до мене.
- Дівчата, знайдіть хлопчиків, а я поки що попрошу Дюрана підігнати машину, домовилися?
- Е-е-е, добре, - запинаючись, відповідаю я, але варто йому піти геть, як бажання з'ясувати, що саме йому відомо, бере гору, я відпускаю руку Вел і кидаюся за ним.  - Каллум, зачекайте!
Він зупиняється.
– Так?
– Навіщо ви це зробили?
Каллум стомлено дивиться на мене.
– Я завжди дізнавався про те, що відбувається, серед останніх.  Ось Марія завжди була першою.  Але так чи інакше я все з'ясовував.  Так що мені відомо, що ти вже тиждень не користуєшся машиною, тому що хтось викуповував її в меду, що Рід та Іст від нічого робити беруть участь у підпільних боях у вихідні дні, а також що ти одягла цю футболку не просто заради того,  щоб підтримати шкільні традиції.  - Він мені в пальцях рукав футболки Ріда, потім відпускає його і, криво усміхнувшись, розвертає мене обличчям до поля.  - Іди, знайди наших хлопчиків, люба, а я поїду додому.  Не затримуйся допізна і тримайся своїх братів.
Каллум замовкає, а потім зітхає.
- Хоча які вони тобі брати, так?
Боже, сподіваюся, що так.  У мене паморочиться в голові, коли я повертаюся назад до Вел.
- Каллум щойно погрожував дядькові Марку?  - Здивовано запитує вона.
- Напевно.
- Ти розповіла йому про свою машину?
Я хитаю головою.
- Ні, мені було дуже ніяково.  Рід подбав про неї замість мене.  Я лише сьогодні отримала її назад.
- Каллуму явно щось відомо.
– Очевидно.  Ти правда вважаєш, що його розмова з твоїм дядьком насправді щось змінить?
- Звісно.  Дядько Марк може залишити Джордан без гроша в кишені.  А якщо він визнає, що його бізнес під загрозою через її витівки?  Тоді їй зовсім невтішитися.
- Хм.  Поживемо побачимо.  - Мені особисто важко в це віриться.
Вел стискає мою руку.
- Думаю, тепер після фізкультури тобі доведеться самій втрачати свою спідню білизну.
Я показую їй мову.
- А хто сказав, що я взагалі його ношу?
— Будь ласка, скажіть мені, що ви збиралися поцілуватися, — каже Істон.
Ми дивимось на нього, і він широко посміхається.
– Навіть якби й збиралися, то точно не для твого задоволення, – відказую я.
- Мені все одно.  Просто хочу подивитися.  Бажано, коли ми опинимося в більш відокремленому місці, де буде більше світла і набагато менше одягу.
- Для такого шоу тобі має виповнитись як мінімум вісімнадцять, - піддражнює Вел.
– Тоді я знаю, що хочу одержати на свій день народження.  До речі, він у квітні.  Можете вже розпочинати планувати.  Я небайдужий до костюмів сексуальних покоївок.
- Хелловін вже пройшов, братику, - підходячи до нас, каже Рід.
Він нахиляється і швидко цілує мене в щоку.
- Які у нас плани?
Істон нетерпляче переступає з ноги на ногу.
- Мені байдуже, тільки вирішуйте швидше.  Я втомився стояти без діла.
Ми з Рідом обмінюємося тривожними поглядами.
- Ти щойно перестав грати у футбол, - нагадую я Істону.
- Саме так.  Мене переповнює адреналін, і треба якось його виплеснути.  Вважаю за краще три зла: секс, алкоголь і колеса.  Ви вже двоє весь мозок мені вигризли – ні напитися, ні покурити… так що залишається тільки секс.
Істон виразно дивиться на Вел.
Вона сміється та піднімає руки вгору.
- Ні, я добровольцем не викликалася.  Боюся, моє бідне тіло не витримає таких навантажень.  Але давай знайдемо тобі когось.  Я буду твоїм духовним наставником і проведу тебе через підступні перешкоди шкільного флірту.
– Передаю своє тлінне тіло у твоє повне розпорядження.  - Істон закидає руку на плечі Вел і обертається до нас.  – А вам доведеться самим про себе подбати.
Я вигинаю брову.
- Адреналін, що залишився?
Рід підморгує мені.
– У цьому є частка істини.
- Мені це не цікаво.
Його губи розпливаються у порочній посмішці.
– Так?  У мене є кілька ідей, як відзначити нашу перемогу.  Хочеш послухати?
Я посміхаюся у відповідь.
- Ще й як!

Зламаний принцWhere stories live. Discover now