- Фу, гидота! – каже Істон вранці у понеділок, коли ми чекаємо на Еллу, яка ось-ось має приїхати до школи з пекарні.
Я провожу рукою по обличчю.
– Що? У сиропі забруднився? – Після тренування ми заглянули до їдальні, і я проковтнув з десяток млинців.
- Ні, я про твою посмішку, чуваку. Ти виглядаєш щасливим.
- Козел.
Я простягаю руку, щоб по-братськи дати йому потиличник, але він спритно ухиляється.
Ми одночасно помічаємо Еллу, і Іст підбігає до неї і жартома ховається за її спиною.
- Врятуй мене, сестричка. Наш старший братик наїжджає на мене.
- Рід, вибери когось собі за розміром, - кричить Елла.
Я користуюся моментом, щоб як слід розглянути її, всі деталі, які так мені подобаються, від карколомної посмішки до хвостика, який хитається з боку в бік у такт її кроків. Звичайна шкільна форма, в якій ходять всі учениці Астора: картата спідниця, біла сорочка, синій блейзер, - на ній виглядає страшенно сексуально. Мабуть, бо я уявляю, що там, під одягом.
- Ти права. Істон якийсь дохлий. Потрібно з ним легше.
Коли Елла підходить ближче, я притягаю її до себе. Так близько, що відчуваю, як у груди впиваються лямки її рюкзака. Потім нахиляюся і цілую її, пристрасно і довго, поки Істон, який стоїть за спиною Елли, не починає кашляти.
Вона усувається, і її губи стають прекрасним рожевим відтінком. Мені хочеться не ходити до школи, затягнути її у свою машину і зробити так, щоб її тіло скрізь було такого ж кольору.
- Привіт малий. Хочеш цукерку? - Запитує Елла із спокусливою усмішкою.
- Ще й як! - Негайно відповідаю я. – Де фургон? Нехай мене вже викрадуть.
Я жартівливо озираюся на всі боки.
– Фургона немає, але тут…
Вона повертається та ворушить рюкзаком. Прямо зверху я помічаю маленьку білу коробку.
- Є пончик для кожного, - закінчує фразу Елла, коли я дістаю коробку.
Істон запускає туди руку і одразу відкушує половину пончика, перш ніж віддати контейнер назад. Потім показує мені два підняті вгору великі пальці. Я ковтаю свій і бачу, як по лужку йдуть близнюки і Лорен. Вони кивають на знак вітання, і я махаю їм рукою, кликаючи до нас.
- Для тебе, Лорен, теж знайдеться, - каже Елла, коли вони підходять.
Лорен, зніяковіло посміхаючись, опускає голову.
- Дякую.
- Немає за що.
Елла тулиться до мене, поки я доїдаю пончик.
- Як пройшло тренування?
- Добре. Усі на взводі та хочуть вийти на команди штату. Минулого року ми вилетіли у півфіналі. Хлопець із команди приватної школи Святого Франциска вирубав Уейда так сильно, що той знепритомнів, і лікарі не дозволили йому повернутися в гру. Наш запасний не зміг би потрапити куди треба, навіть якби до його голови приставили гармату.
Елла пирхає.
- Значить, тобі все одно, чи ви виграєте чи ні?
- Ага, зовсім байдуже, - посміхаюся я.
Ми знаємо, що я кайфую від перемоги, як і від багатьох інших речей.
З боку щаблів долинають гучні крики.
Елла примружується.
- Що там відбувається?
- Напевно, ажіотаж через плей-офф. Наступні кілька тижнів будуть гарячими. Не забувайте про командний дух, – нагадує Істон.
Елла мляво вимовляє «ву-ху!». Але нічого, ми ще зробимо з неї футбольну вболівальницю.
– Найкласніше, що під час цих чотирьох тижнів, поки триває плей-офф, будуть дні, коли не потрібно носити форму, – каже Лорен. – Сині дні. Золотий день. Дні шалені капелюхи.
- Піжамний день, - Істон грає бровами.
До нас підходять Уейд та Хантер.
- Чого ти посміхаєшся? - Запитує Вейд Істона.
– Через піжамний день.
- Чорт, мій найулюбленіший день у році!
Уейд та Іст дають один одному п'ять.
- Пам'ятаєш Ешлі-Ем? - Запитує мій брат. – Вона вдягла рожеву…
- Коротку нічнушку, - закінчує за нього Уейд. – Пам'ятаю. Потім у мене ще цілий місяць вставав на рожевий.
Він повертається до Еллі і питає:
- А ти що вдягнеш?
– Сільську нічну сорочку до п'ят і бабусині панталони, – із сарказмом відповідає вона. - Ну, а ви, хлопці, напевно, ганяєте в одних боксерах?
Вейд був би лише за.
- Чорт, якби дозволили, я весь день проходив голяка. Свободу яйцям двадцять чотири години на добу! Це моя мрія.
Але ми з Істоном не встигаємо зістріти з приводу того, що нам не хочеться всі уроки безперервно дивитися на сосиску і яйця Уейда, тому що крики і шепіт біля парадного входу стають все голоснішими.
Хантер, всюдисущий і мовчазний супутник Уейда, відходить, щоб дізнатися, що там. Ми всі йдемо за ним, бо скоро маємо розпочатися заняття.
У самому шумі немає нічого особливого, але ось натовп учнів у п'ять рядів – це вже щось надзвичайне. Лише футбольні матчі збирають стільки народу. І то лише тому, що для багатьох це привід потусуватись із друзями.
Ми з Вейдом та Істоном обмінюємося тривожними поглядами. Навіть Хантер розуміє, що щось тут не так. Ми дружно починаємо проштовхуватися вперед. Елла рука тримається за мій рюкзак, і я простягаю руку за спину, щоб схопити її за зап'ястя. Не хочу втратити її у натовпі. Відчуваю, що відбувається щось погане, неправильне.
Сцена, що розгорнулася перед нами, виявляється жахливою до краю. До цегляної стіни біля головного входу до школи приклеєне скотчем майже голе дівчисько. Вона впустила голову, і незважаючи на відстань, я бачу, що частина волосся на потилиці грубо відрізана. Руки та ноги широко розведені в сторони, і, схоже, її утримує лише клейка стрічка. Страшенно багато клейкої стрічки. Смуги хрест-навхрест перетинають тіло поверх грудей і по стегнах, виділяючи місця, приховані лише трусиками та ліфчиком.
Мене нудить.
– Господи боже! Люди що з вами? – кричить Елла.
Я й оком не встигаю моргнути, як вона пробігає повз мене, на ходу скидаючи рюкзак і знімаючи піджак. Дівча висить надто високо, щоб Елла прикрила її всю, але вона хоча б намагається.
Я підбігаю до Елли одночасно з Хантером. Вона закриває піджаком дівчисько, а ми починаємо відривати клейку стрічку. Хантер дістає з черевика ніж. І ось він розрізає, а я віддираю.
Стрічки так багато, що нам вдається зняти дівчисько лише хвилин за п'ять. Іст простягає мені куртку, і я намагаюся накинути її на плечі дівчинки. Вона сіпається вбік, ридаючи так сильно, що я боюся, як би її не вирвало. Або як би вона не зомліла.
Елла забирає в мене куртку.
- Все добре. Ось, накинь, – втішає вона дівчисько. - Як тебе звати? Можеш сказати мені, яка у тебе шафка в роздягальні? У тебе там є одяг?
Дівча не може - або не хоче - відповісти, продовжуючи ридати захлинаючись.
Вражений побаченим, я стискаю звисаючі по тілу руки в кулаки. Мені хочеться вбити когось.
Тут утворюється один із близнюків.
- У мене є дещо в машині. Стривайте.
Ще кілька людей кидають нам свої куртки, і вони накривають не лише дівчисько, а й Еллу.
- Лорен, підійди, - командує Елла.
Лорен підбігає до неї і присідає навпочіпки. Елла обережно передає їй бідолаху, а потім піднімається на ноги і оглядає учнів, що зібралися.
- Хто це зробив? - гарчить вона. – Напевно, хтось щось бачив. Хто це зробив?
Всі мовчать.
- Клянуся богом, якщо ніхто нічого не скаже зараз, я звинуватиму в цьому вас усіх!
- Я все з'ясую, Елло, - шепоче Уейд. - Я можу дізнатися будь-що.
- Це Джордан, - говорю я. – За милю несе нею.
- Це була Джордан, - здавлено каже дівчисько. – Вона…
Але далі мені не розібрати, настільки тихий голос у неї. Елла нахиляється до неї та уважно слухає. Потім випростується, і в її очах палахкотить гнів.
На цей раз я звертаюся до натовпу.
- Джордан Каррінгтон. Де вона?
- В школі! – кричить хтось.
- Я бачив, як вона йшла до своєї шафки, - долинає ще чийсь голос.
Елла не чекає жодної секунди. Розвертається на підборах і ривком відчиняє двері. Ми з Істоном слідуємо за нею по п'ятах, а близнюки залишаються з Лорен.
Коли ми наближаємось до коридора, де розташовані шафки учнів випускного класу, Елла переходить на біг. Вона гальмує, ковзаючи по підлозі, коли в полі зору з'являється Джордан, яка хихикає з Пастелями та робить селфі перед рядами шафок.
Елла підходить до Джордан, і та поволі опускає телефон.
- Що за поспіх, принцеса? Не можеш пережити й секунди, якщо в тебе не сує член хтось із Ройалів?
Елла не відповідає. Її рука блискавичним рухом злітає вгору, вона вистачає Джордан за волосся і б'є з розмаху об шафку. Телефон відлітає убік. Пастелі задкують назад. Із-за рогу на крик Джордан вирулює Гастонбург, але я вискалююсь на нього, і він зникає. Боягуз.
Елла не закінчила. Вона підносить свій лікоть до носа Джордан. Хрясь! Кров б'є струменем.
Істон кривиться.
- Чорт, мабуть, дуже боляче.
- І не сумнівайся.
Джордан з криком та плачем виривається з хватки Елли. Судячи з того, як Елла обтрушує пальці, не обійшлося без втрат. З руки Елли звисає кілька темних пасм волосся. Так, це моя дівчинка!
Виставивши кігті, Джордан кидається вперед і дряпає обличчя Елли. Істон вже готовий кинутись на допомогу, але я відтягую його назад.
- Вона впорається.
Мені також хочеться допомогти Еллі, але я розумію, що це її бій. Якщо вона візьме гору над Джордан - ні, коли вона це зробить, - ніхто в школі більше і пальцем Еллу не чіпатиме. Ніхто не скаже їй жодного поганого слова. Усі боятимуться її.
І я хочу, щоби так і було. Їй це стане в нагоді наступного року, коли я поїду до університету.
Елла робить ривок вперед, і Джордан, позадкувавши, запинається і падає. Елла стрибає на неї і сідає верхи. Хапає руки Джордан і притискає до підлоги над головою.
- Що вона зробила? - Запитує Елла. - Чи не так подивилася на тебе? Вдягла не те? Що?
- Вона просто існує, - випльовує Джордан, намагаючись звільнитися від хватки Елли. - Злізь з мене, паршива корова!
Елла піднімає на мене очі.
- У тебе є мотузка?
На її обличчі кров, може, Джордан, а може, і її власна.
Вона ще ніколи не виглядала настільки сексуально.
– Ні. Візьми мою сорочку, - я знімаю сорочку і простягаю Елле.
Вона невпевнено дивиться на шматок тканини, то на мене.
– Допомогти? – м'яко питаю я.
Коли Ела киває, я роблю з сорочки довгий джгут і зв'язую їм зап'ястя Джордан.
- Що ти робиш? Припини! Це насильство! - кричить Джордан і сіпається з боку на бік. - Заберіть з мене цю тварину!
Одна з Пастелей робить крок уперед. Я хитаю головою, а Істон із загрозливим виглядом висувається їм назустріч. Маленька демонстрація опору відразу сходить нанівець.
Елла піднімається та перевіряє вузли.
– Я знаю, як зав'язувати вузли. Виріс на яхті, – нагадую я їй.
- Відпусти мене, погань! – кричить Джордан. - Мій тато зробить усе, щоб вас заарештували так швидко, що ви навіть оком моргнути не встигнете!
- От і добре. - Елла прямує до виходу, тягнучи за собою Джордан. – З нетерпінням чекаю, як три сотні учнів даватимуть свідчення про те, що ми побачили на вулиці сьогодні вранці.
- Тобі що за діло? Я залишила тебе у спокої, як зажадав твій папик!
Джордан смикає за тканину, але Елла міцно її тримає.
- Ти зарозуміла, розпещена багатенька дівчинка, яка вважає, що може посміхатися однією стороною рота, а з другої викидати отруту. Хто сказав, що ти недоторканна? Сьогодні тобі доведеться зустрітися з плодами своєї гидоти.
Елла рішуче марширує до парадного входу, тягнучи Джордан за собою.
Ми йдемо за ними.
- Не можу повірити, що ви дозволяєте їй це! - Джордан розвертається до нас з Істоном, начебто ми могли б її врятувати. - Вона нікчема. Сміття.
- Не розмовляй з ними, - наказує їй Елла. – Для них тебе не існує.
Мій брат посміхається як дурник і одними губами каже мені:
- Я обожнюю цю крихту.
Я теж.
Елла-месниця – це щось приголомшливе. Вона боротиметься не на життя, а на смерть, домагаючись того, чого хоче. Тому важливо залишатись тим, ким вона хоче. Інакше якщо вона вирішить, що ти нічого не вартий, то й залишить тебе позаду.
Дехто з вчителів висувається зі своїх класних кімнат, але побачивши нас поспішно ховається. Викладацький склад знає, хто головний у цьому зоопарку і що це точно не вони. Звільнили вже не одного вчителя, і все тому, що комусь із учнів здалося, що їх не так зрозуміли.
- І що тепер? – отруйно запитує Джордан. — Покажеш усім, що ти сильніший за мене? Подумаєш!
Коли ми підходимо до парадного входу, я встаю поряд з однією стулкою дверей, а Істон – з іншого. Ми розорюємо їх, і різкий звук привертає увагу натовпу.
Елла витягає Джордан і зупиняється. Клейка стрічка все ще звисає зі стіни, схожа на брудний прапор. Елла відриває одну зі смужок і заклеює рота Джордан.
- Я втомилася від твоєї балаканини.
Відвертий шок на обличчі Джордан викликає в мене сміх, але коли мій погляд опускається на постраждалу дівчинку, яка все ще притискається до Лорен, всі веселощі миттю випаровуються.
Елла пхає Джордан до сходів. Натовп дружно ойкає.
Дівча, що було приклеєне до стіни, сидить під купою курток, Лорен обіймає її, ще кілька учениць втішають. Близнюки, Уейд, Хантер і ще половина футбольної команди б'ються біля сходів, гадаючи, з ким вони б'ються, з розчаруванням бачачи, що мети поки немає.
Я розумію їх на всі сто відсотків, але, як уже сказав Істону, це шоу за Еллою, і будь-хто, хто захоче завадити їй закінчити його так, як вона задумала, матиме справу зі мною.
- Подивись на неї! - Елла відпускає нашу саморобну мотузку і знову вистачає Джордан за волосся. Вільною рукою вона відклеює з її рота стрічку. - Скажи їй в обличчя, чим вона заслужила на те, що ти з нею зробила. Поясні це нам усім.
— Я не підкорятимуся тобі, — відповів Джордан, але в її голосі не чути колишньої рішучості.
– Скажи нам, чому ми не повинні роздягнути тебе і приклеїти поряд із дверима, – гарчить Елла. – Скажи нам.
- Вона вирішила, що я фліртувала зі Скоттом, - каже постраждала дівчина крізь сльози. - Але це не правда. Клянусь! Я спіткнулася, він підхопив мене, я подякувала. От і все.
– Невже? - Елла здивовано повертається до Джордан. - Ти принизила бідну дівчинку, бо вирішила, що вона фліртувала з твоїм недоробленим хлопцем?
Вона люто трясе Джордан.
- Це так?
Джордан намагається вирватись, але Елла не відпускає її. Навіть якщо розпочнеться апокаліпсис, вона все одно не відпустить.
Елла розвертається, змушуючи Джордан зустрітися віч-на-віч з іншими учнями. Руки Ели тремтять від напруги, і я бачу, що в неї майже не залишилося сил. Тягнути опір Джордан по всьому коридору вже було непросто, навіть коли ми з Істоном замикали процесію.
- Вона не впорається, - шепоче мені Істон.
- Впорається.
Я виходжу вперед і встаю у Елли за спиною. Вона зможе спертися на мене, якщо буде потрібно. Я тут, щоби підтримати її. Поруч мої брати. Ми всі у неї за спиною.
У Елли тремтять руки. Вона стискає коліна, щоб не впасти, але голос звучить чітко та твердо.
– Усі ви так багато маєте, але замість того, щоб цінувати це, поводитеся один з одним як із непотрібним барахлом. Ваші маленькі ігри просто огидні! Ваше мовчання гидко! Ви всі - жалюгідні, безвільні труси. Напевно, ніхто ніколи не казав вам, що ви за нікчемність. І ви стали такими через ваші гроші і навіть не помічаєте, наскільки все це бридко. Але це жахливо. Навіть гірше, ніж жахливо. Якщо я навчатимусь у цій школі до випуску, то це більше не триватиме. Якщо доведеться, я дістануся кожного з вас і приклею ваші дупи до стіни школи.
- Ти й хто ще? – кричить із натовпу якийсь придурок.
Ми з Істоном кидаємося вперед, але я відштовхую брата.
- Сам розберуся.
Натовп розступається, і розумник із гучним голосом залишається стояти один. Розмахнувшись, я з сили б'ю йому в щелепу, і він каменем падає на землю. Чорт, це було круто.
Потім я посміхаюся натовпу і питаю:
- Хто наступний?
Всі опускають голови в боягузливому мовчанні, я обтрушую руки і повертаюся до своєї дівчини та братів. Уейд кидає мені запасну сорочку, яку я відразу надягаю.
- Вражаючий удар, - шепоче мені Елла.
- Дякую. Я тримав його для слушного випадку. - Я беру її забиту руку в свою. – Сім'я, яка бореться разом, ніколи не розпадеться.
– Це девіз Ройалів? Я думала, що він звучить по-іншому.
Адреналін пішов, і я відчуваю, як тремтить її тіло. Я притягую Еллу до себе так близько, що торкаюся підборіддям її голови, і обіймаю її.
- Може, до того, як ти приїхала, але зараз він звучить саме так.
- Не найгірший девіз.
Елла коситься на всі боки, на розбіжний натовп, уривки клейкої стрічки на сходах, краплі крові на мармурі.
— Ну, виходить, це наше перше побачення?
- Ще чого! Наше перше побачення було… – Я замовкаю. Яким було наше перше побачення?
- Ти ніколи не запрошував мене на побачення, дурненький.
Елла плескає мене - вірніше, намагається. Це більше схоже на клювок пташки, бо зараз у її руках стільки ж фортеці, як у желі.
– А ти маєш рацію.
- Гаразд, не парься. Я ніколи не була на побаченні. А чи люди взагалі ще ходять на них?
Я широко посміхаюся, бо нарешті можу хоч щось зробити для неї.
- О, дитинко, тобі ще багато чого доведеться дізнатися.
* * *
Невдовзі новини про ранковий інцидент доходять до директора. Варто мені сісти на стілець після дзвінка на перший урок, як викладач повідомляє, що на мене чекають у кабінеті Берінгера. Коли я приходжу туди, з'ясовується, що Еллу та Джордан також викликали з уроків і зателефонували нашим батькам. Справа погань. Це може погано скінчитися.
Кабінет заповнюється. Ми з Еллою сидимо поруч, за нами батько. Джордан з кам'яним обличчям сидить поруч зі мною, і я фізично відчуваю суміш страху і люті, що виходить від неї.
Жертва Джордан, дев'ятикласниця Роуз Еллін, сидить якнайдалі від нас, біля протилежної стіни. Її мати безперестанку скаржиться, що пропускає дуже важливу зустріч.
Нарешті заходить Берінгер і з гуркотом зачиняє за собою двері. Від різкого звуку Елла підстрибує на місці, і ми з татом простягаємо руки, щоб заспокоїти її. Він кладе свою на її плече, а я на її коліно. Наші погляди зустрічаються, і цього разу батько дивиться на мене схвально. Що б не вирішив Берінгер, для тата його рішення не матиме жодного значення. Для нього головне – що я заступився за сім'ю, що я не егоїстичний подонок, яким буваю майже завжди.
Берінгер відкашлюється, і ми повертаємося до нього. У своєму костюмі за тисячу доларів він цілком зійшов би за члена ради директорів татової компанії. Знічев'я я починаю розмірковувати, чи був цей пошитий на замовлення костюм спрямований на гроші, які заплатив Берінгеру батько після того, як я обробив Деніела, і що він купить на хабарі, які ляжуть йому в кишеню після сьогоднішньої зустрічі.
– Насильство – це не відповідь, – починає він. – Цивілізоване суспільство вирішує проблеми у живих дискусіях, а не бійками на кулаках.
– А я чув, що збройне суспільство – це суспільство взаємної ввічливості[10], – сухим тоном вставляє тато.
Елла прикриває рота рукою, щоб стримати сміх.
Берінгер сердито дивиться на нас.
– Тепер я розумію, чому Ройалам так складно порозумітися зі своїми однокласниками.
- Хвилинку! - Елла з обуренням сідає прямо. — Але Ройали нікого не приклеювали до стіни.
– Ну, не цього року точно, – шепочу я.
Тато легенько плескає мене по потилиці, а Елла сердито дивиться на мене.
- А що? Думаєш, ці придурки стали слухатись тільки тому, що я їм так сказав? - бурмочу я собі під ніс.
- Містер Ройал, приділіть мені, будь ласка, хвилинку уваги! - гаркає Берінгер, не давши Еллі продовжити.
Я витягаю ноги і кладу руку на спинку стільця Елли.
– Вибачте, – відповідаю я, але в моєму голосі немає жодної краплі жалю. - Я намагався довести Еллі, що в Асторі насправді не терплять таких речей, як приклеювання стрічкою до стіни напівголих дев'ятикласниць. А то їй на думку спала шалена думка, що державні школи кращі.
- Каллуме, вам слід бути суворішим зі своїм сином, - радить Берінгер.
Але тато зовсім не потребує порад.
– Я не був би тут, якби у школі забезпечувалося належне виконання всіх правил.
- Згодна. Ви зірвали ріелторську угоду на семизначну суму, тому що не здатні порозумітися з нашими дітьми, – встряє мама Роуз. – За що ми вам платимо?
Ми з Еллою обмінюємося веселими поглядами, а Берінгер стає червоним.
– Це не підлітки! Це якісь дикі звірі! Ви тільки порахуйте, в скільки бійок брав участь Рід!
– Я не збираюся вибачатися за те, що заступаюсь за свою сім'ю, – нудним голосом відповідаю я. – Я зроблю все, щоб мені та моїм близьким ніщо не загрожувало.
І навіть Марк, батько Джордан, починає роздратовано бурчати.
– Перехід на особи тут навряд чи допоможе. Очевидно, що в учнів виникли розбіжності і вони вирішили все залагодити самотужки.
- Розбіжності? – обурено перепитує Елла. – Це не розбіжності! Це…
- Це називається дорослішання, Елло, - перебиває її Джордан. – І я раджу тобі подорослішати. І, будь ласка, навіть не намагайся переконати мене, що якби якесь дівчисько підозріло подивилося на твого хлопця, ти не стала б розбиратися з нею.
- Прив'язувати її клейкою стрічкою я точно не стала б, - відповідає Елла.
- Ти б просто вдарила її обличчям об шафку? Думаєш, то краще? – уїдливо запитує Джордан.
– Не смій нас порівнювати. Ми зовсім різні.
– А ось тут ти маєш рацію! Ти з нетрів…
– Джордан! – гуркоче голос Марка. – Досить!
Він з побоюванням дивиться на тата, чиє раніше безпристрасне обличчя зараз похмуре. Марк бере дочку за плечі, чи то щоб утримати її на стільці, чи то щоб показати, хто тут головний.
– Ми шкодуємо, що у школі трапився інцидент, який не відповідає правилам внутрішнього розпорядку приватної академії Астор. Каррінгтони готові залагодити ситуацію. Сподіваюся, ніхто не заперечує?
Берінгер починає марудити якесь марення про те, як нас слід покарати, але його ніхто не підтримує, і він зневажливо каже:
– У такому разі всі вільні.
- Нарешті! - Вигукує мама Роуз.
Вона вилітає з кабінету, не знайшовши часу подивитися на дочку.
Настає коротка пауза, але Елла підходить до Роуз і лагідно кладе руку їй на плече.
- Ходімо, Роузе. Я проведу тебе до твоєї шафки.
Роуз слабо посміхається, але виходить за Еллою.
- З появою твоєї вихованки, бачу, багато змінилося, - натягнуто каже Марк Каррінгтон.
Ми з татом обмінюємося гордими поглядами.
- Сподіваюся, що так, - відповів я, хоча Каррінгтон звертався до тата. Потім підводжуся зі стільця і знизую плечима. - Вона найкраща, що трапилося з Ройалами за довгий час.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зламаний принц
FantasyРід Ройал має все: привабливу зовнішність, становище в суспільстві, гроші. Дівчата з його елітної школи готові на все, щоби зустрічатися з ним. Хлопці хочуть бути подібними до нього. Але Ріду немає ні до кого, крім членів сім'ї, поки в його житті...