Годинник на телефоні показує дві ночі, і це не сигналізація принаймні не в моїй кімнаті. Але десь у будинку щось продовжує безперервно дзвеніти. Я перевіряю, чи не прокинувся Рід, але він простягся на ліжку, зайнявши дві третини матраца, і спить як убитий.
Кладу подушку на голову і заплющую очі, але дзвін не припиняється. Більше того, до нього приєднується звук кроків, що біжать коридором, за яким слідує гучний стукіт в одну з дверей.
Рід сідає на ліжку, його темне волосся стирчить у різні боки, очі сонні.
- Що це в біса…
З першого поверху до нас долинає розгніваний голос.
- Прокляття! Одну хвилину.
Схоже на Каллума, але важко розібрати, що саме він каже.
- Я ж сказав вам, що сам наведу його.
Ох, чорт. Ми з Рідом схоплюємося з ліжка. Навіть якщо Каллум знає про нас, навряд чи він зрадіє, виявивши нас сплячими в одному ліжку. Я майже натягла на себе джинси, а Рід – футболку, коли кроки зупиняються поряд із моїми дверима.
Ми обидва застигаємо на місці, почувши обурений крик Каллума.
- Це кімната моєї сімнадцятирічної вихованки, і ви не увійдете туди, поки вона не приведе себе до ладу!
Ви не увійдете?
- Хто там? – шепочу я Ріду.
Він розгублено дивиться на мене, округливши очі.
- Елла, - гаркає Каллум з коридору, - у нас гості. Одягайся і спускайся вниз якнайшвидше.
Я відкашлююсь.
- Ладно добре. Скоро буду.
І відразу морщуся, усвідомивши, що мій голос долинає з кімнати Ріда.
Повільно, Каллум додає:
- Розбуди Ріда - і спускайтеся разом.
Попались. Я швидко натягую джинси і хапаю з комоду светр. Рід і не думає поспішати.
- Дитино, все буде добре. Ти ще незаймана. Я скажу татові.
Я підлітаю до нього і закриваю йому рота долонею.
- О Боже! Нічого ти йому не скажеш! Ми не обговорюватимемо це з Каллумом. Ніколи.
Рід закочує очі і прибирає мою руку з обличчя.
– Та не хвилюйся ти. Він тільки покриче на нас – і все.
- Йому для цього закортіло розбудити нас посеред ночі? – питаю я.
- Так драматичніше. Він збирається поговорити про те, що нам потрібно бути обережними – і таке інше.
Рід морщиться, коли я тягну його до дверей.
Я одразу відпускаю його руку.
- Боку болить?
Рід робить повільні обертання рукою, перевіряючи рану.
- Є трохи. Але я одужаю і буду в повній бойовій готовності через кілька днів, не переживай.
Тепер морщусь я.
– Я й не думала про це. Ти щось накоїв, доки ми вечеряли, так?
Рід лише знизує плечем.
- Та нічого особливого я не робив. Сказав, просто розійшлася пара швів, нічого страшного.
Каллум зустрічає нас на сходовому прольоті, який відокремлює його крило від нашого та веде на сходи на перший поверх. Він одягнений у штани та білу сорочку, але гудзики на ній застебнуті врозбій.
- Тату, - насторожено запитує Рід, - що трапилося?
Його батько дикими очима дивиться на нього, то на мене.
- Де ти був вчора ввечері? – Він зітхає. - Ні, не кажи. Що менше я зараз знаю, то краще.
Рід робить крок уперед.
- Що, чорт забирай, відбувається?
Каллум проводить руками по волоссю.
– Приїхала поліція. Вони хочуть дізнатись у тебе, де ти був учора ввечері. Не кажи нічого, доки не приїде Грієр.
Я пам'ятаю, що це прізвище було серед викладених золотими літерами імен на дверях адвокатської контори, де зачитували заповіт Стіва.
- Це через Деніела? Вони спіймали хлопця у каптурі? – схвильовано питаю я.
Мовчання. Воно затягується неймовірно надовго, залишаючи мені багато часу, щоб придумувати собі найстрашніші, найшокованіші сценарії. Але жоден з них не зрівняється з тим, що нарешті повідомляє нам Каллум:
– Брук мертва…
Що?
– …і Ріда підозрюють у її вбивстві, – стиснувши зуби, каже він.
Його очі прикуті до обличчя Ріда, який раптом став білішим за простирадло.
О Боже!
Мій погляд несвідомо опускається на бік Ріда, де його пов'язка вже, мабуть, просочилася кров'ю. Потім я піднімаю очі на Каллума, мій рот відкривається та закривається, відкривається та закривається.
- Як це сталося?
– Я рухався… Подумаєш!
Як тільки ця думка спадає мені на думку, мені хочеться вдарити себе за те, що взагалі подумала про вбивство. Ні. Нізащо. Як би сильно він ненавидів її, Рід ніколи б... він ніколи б...
Чи все ж таки?..
Ти ж знаєш, що я зроблю тобі все що завгодно? Абсолютно все, щоб ти була в безпеці.
- Містер Ройал, - кричить голос знизу. Втомлений чоловік у пом'ятому костюмі кладе руку на перила та ставить ногу на нижню сходинку. – Ордер підписано. Вашому синові доведеться вирушити з нами.
- Хто підписав це марення? - Вимагає Каллум, швидко спускаючись по сходах.
Чоловік простягає йому папір.
- Суддя Делакорт.
Коли Каллум вихоплює папір з його руки, чоловік прямує вгору сходами у супроводі двох поліцейських, яких я раніше не помічала. Один із них вистачає мовчазного Ріда, повертає його і штовхає до поруччя.
– У цьому немає жодної потреби. – Каллум піднімається назад. - Він пройде з вами добровільно.
- Вибачте, містере Ройал. Стандартна процедура, – пояснює чоловік, але виглядає він надто самовдоволено. До чого ж гидко.
- Не кажи ні слова, - карає Каллум синові. - Ані слова.
Рід переводить погляд на мене, і очі його спалахують.
Я люблю тебе.
Я теж тебе люблю.
Я зроблю все, що завгодно.
Нам потрібно знайти спосіб позбутися її.
Я хочу, щоб Брук зникла з нашого життя.
Я люблю тебе.
- Я люблю тебе, - шепочу я, і поліцейський тягне його геть.
На обличчі Ріда миготить люта рішучість, але він не вимовляє жодного слова. І я не знаю, чи це тому, що він боїться щось сказати, чи тому, що слідує настановам батька.
Я починаю тремтіти. Каллум обіймає мене однією рукою.
- Іди і взуйся, я відвезу тебе до поліцейської дільниці.
- Хлопчики, - слабким голосом говорю я. - Треба розбудити їх усіх.
Мені здається, він хоче сказати "ні", але так буде неправильно.
- Потрібно показати Ріду, що ми, його родина, підтримуємо його. І вони все одно захотіли б поїхати.
Зрештою Каллум киває.
– Розбуди їх.
Я повертаюся і біжу коридором, стукаючи спочатку в двері Істона, потім близнюків.
- Хлопці, прокидайтесь! – кричу я. - Прокидайтеся.
Знову дзвеніть дверний дзвінок. Я кидаюся вниз, чомусь вирішивши, що це Рід і все було просто поганим жартом, безглуздим приколом, раннім першоквітневим розіграшем.
Каллум підходить до дверей і швидким рухом відчиняє їх. Зробивши крок уперед, він застигає на місці, та так несподівано, що я врізаюсь прямо в його здерев'янілу спину.
– Господи Ісусе, – видихає він.
Я гадки не маю, чому Каллум зупинився, через його широкоплечу фігуру мені нічого не видно.
Поки він стоїть там як статуя, я визираю з-за його плеча і злякано моргаю.
Біля підніжжя мармурових сходів стоїть чоловік. Світле сальне волосся падає йому на плечі. Велика борода ховає майже все обличчя. Захисного кольору штани та сорочка поло висять на худорлявій фігурі, ніби вони на два розміри більше, ніж потрібно.
Він чомусь здається мені знайомим, хоч я абсолютно впевнена, що ніколи в житті не бачила цього мужика.
Я дивлюся йому у вічі. Вони світло-блакитні та обрамлені темними віями.
Серце починає битися як божевільне, тому що тепер я починаю сумніватися у своїй правоті. Мені здається, я таки знаю його. Мені здається, це…
– Стів? – вигукує Каллум.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зламаний принц
FantastikРід Ройал має все: привабливу зовнішність, становище в суспільстві, гроші. Дівчата з його елітної школи готові на все, щоби зустрічатися з ним. Хлопці хочуть бути подібними до нього. Але Ріду немає ні до кого, крім членів сім'ї, поки в його житті...