РОЗДІЛ ШІСТНАДЦЯТИЙ

49 0 0
                                    

Саванна та Шиа Монтгомері живуть в особняку, розташованому далеко від моря, на землях заміського клубу.  Ми зупиняємося біля головної брами, і Вел, перегнувшись через мене, простягає охоронцеві білий конверт.  Той світить на нього особливим ліхтариком, і послання, зважаючи на все, секретне, дозволяє нам потрапити всередину.
- Вел, серйозно?  Що це в біса?
Вона кидає запрошення мені навколішки.  Щільний кремовий папір абсолютно порожній.
- Ультрафіолетове чорнило.  Щоб ніхто не зміг зробити копію.
– Чи реально?  - Я проводжу пальцями по паперу, але нічого не відчуваю.  – Що такого особливого у якійсь шкільній вечірці, щоб знадобилися охоронці, ворота та надсекретні запрошення?
Я кидаю картку на приладову панель і проїжджаю через ворота, що відкрилися.
– Їм не подобається, коли до них приходять усі поспіль, – відповідає Велері.
– Добре буде, якщо вони скористаються своєю владою і не пустять усіляких придурків, – бурмочу я.
Я поки що не бачила Деніела Делакорта, але знаю, що він, як і раніше, в школі, ходить коридорами Астора як ні в чому не бувало.
- Але якщо у дурня є гроші, його пустять.
Вона має рацію, і це зовсім мене не тішить.
Гучні баси з будинку Монтгомері доносяться до нас ще до того, як ми повертаємо в їх провулок.  Паркуємо машину в самому кінці довгого ряду автомобілів, що тягнеться від пагорба.
Вел веде мене через головну вітальню на веранду.  Монтгомері має суперсучасний будинок: суцільно дивні кути і площини, багато вікон і металу.  Басейн підсвічується зсередини, з бетону дугою б'ють струмені води, але ніхто не плаває: стало холодно.
- Піду, принесу випити.  Ти що будеш?  - Запитує Вел, показуючи на холодильник.
– Пиво пригодиться.
У далекому кутку веранди я помічаю Ріда.  З ним розмовляє фея з величезними крилами та короною з квітів.  Уф, це Еббі.  Їхні голови майже стикаються, його темне волосся чіпляється за пелюстки її корони.  Виглядає трохи порнографічно.  У всій сцені є щось нудотно знайоме, це один із моїх перших спогадів про Ріду.
Еббі була його останньою дівчиною.  А може, й єдиною.  Рід, на відміну Істона, дуже вибірковий.  Він спав із Еббі, потім із Брук.
Більше мені про його особисте життя нічого не відомо.  Можливо, це все й обмежується.  Може, з Еббі він втратив цноту.  І тепер між ними зв'язок, який завжди утримуватиме їх разом.
Мерзотник Деніел якось сказав мені, що ці двоє створені один для одного.
Чи це правда?
І хіба це має мене хвилювати?
Ні, мені не байдуже.  І я ненавиджу себе за малодушність.
Я відвертаюсь, щоб не зробити щось божевільне.  Наприклад, підійти до них, видерти Еббі волосся і наказати Ріду більше ніколи не розмовляти з нею, тому що він мій.
Хоча я сумніваюся, чи було це правдою – навіть у ті моменти, коли його пальці заплутувалися в моєму волоссі, його язик був у мене в роті, а рука – між моїх ніг.
У хаті повно народу: суцільно тісні корсети, забруднений штучною кров'ю одяг, і, напевно, не обійшлося без штучних грудей.  Майже все у костюмах, за винятком кількох людей.  Серед бунтарів і брати Ройал у футболках та рваних джинсах.  Пам'ятаю, коли я вперше побачила їх, то одразу охрестила відморозками.  Своїми накачаними тілами, широкими плечима і скуйовдженим волоссям вони більше нагадують робітників з доків.
Коли ми входимо, до нас повертаються, і я жалкую про своє вбрання.  Я єдина, хто з'явився в образі розпусної футболістки, а отже, знову виставила себе на посміховисько.  Що взагалі дивно, тому що раніше мені завжди без проблем вдавалося влитися в новий колектив.  Приїхавши сюди, я тільки й роблю, що привертаю до себе загальну увагу.
Бійка з Джордан.
Поцілунок з Істоном.
Взаємини із Рідом.
Пагін.
Це безглузде вбрання.
Я хапаю Вел за руку.
- Мені треба переодягтися.  Або хоча б вмитися.
Чорні смуги на моєму обличчі виглядають абсолютно безглуздо в порівнянні з ідеальним макіяжем всіх цих принцес і балерин.  Начебто тут когось знудило диснеївськими мультиками – тими, що для дорослих, які показують пізно ввечері.
- Ти шикарно виглядаєш, - заперечує Вел.
– Ні.  Якщо я збираюся пережити наступні два роки, то мені треба стати непомітнішим.
Вел хитає головою, але показує на кімнату далі коридором.
– Я зачекаю тебе там.
Знайти ванну виявляється неважко, тому що туди вже утворилася черга.  Я привалююсь до стіни.  Чому я так намагаюся, щоб мене всі помітили?  Бо хочу, щоб помітив Рід?
Черга стає все коротшою, і ось до вбиральні вже заходять двоє дівчат, які стояли переді мною.  До мене доноситься уривок їхньої розмови.
- Еббі та Істон?  Я тобі не вірю.  Еббі не погрожувала б свій шанс повернути Ріда, переспавши з його братом.
- А чому б і ні?  У цієї Елли спрацювало ж.  Цілувалась з Істом у «Мунглоу», а потім бах!  - І вона вже з Рідом.
- Істон типу відбирає дівчат для свого брата?
– Хто їх знає?  Може, вони як близнюки.  Огидно.
Повисає довга пауза.
- О боже, Сінті!  Ти вважаєш, що це круто?
- Не знаю.  Ну а ти не хотіла б виявитися начинкою в цьому сендвічі?  Може, це й неправильно, але хто сказав, що хочу бути правильною?
Настає тиша, потім вони вибухають сміхом, а одне з дівчат каже:
— З ким із Ройалів ти переспала б, за кого вийшла заміж і кого вбила?
Двері зачинені, але мені все одно чути.  Роблю уявну позначку відкрити кран, коли опинюся всередині, бо стіни тут картонні.
- Їх цілих п'ять, Ганно!  – скаржиться Сінті.
- Вибери трьох.
- Гаразд.  Я пересплю з Рідом, уб'ю Ґідеона і вийду за Істона.
Від думки про Ріду та іншу дівчину в мене мало не зупиняється серце.  Мені й так важко бачити його з Еббі.  Бракувало ще цілої черги дівчат, які бажають переспати з ним.
– Істон – пес, – заперечує Ганна.
- Він просто милашка, - каже Сінті.  – І, як каже моя маман, найкращі чоловіки виходять із поганих хлопців.  Тепер твоя черга.
Гаразд, може, Сінті й не така вже й погана.  Під показною розбещеністю Істона ховається наймиліша душа.
– Вийду заміж за Гідеона, бо він старший і компанія Ройалів дістанеться йому.  Пересплю з Істоном, тому що він стільки часу провів під спідницями, що, напевно, знає, як зробити дівчині добре.  Вб'ю близнюків.
– Обох?
- Швидше за все.
Я морщусь.  Звучить загрозливо.  Ганна - неприємна штучка.
- Еббі та Рід така мила пара, тобі не здається?  – шепоче у вухо медовий голос, заважаючи мені підслуховувати дівчат.
Уф, Джордан Каррінгтон.  Вона не в костюмі, а шкода.  З неї вийшла б класна відьма.
- Хіба тобі не треба перешкодити зілля в казані?  – солодким голосом питаю я.
- А тобі не треба затягнути в ліжко когось із Ройалів?
– Одного чи одразу двох?  - Безтурботним тоном відповідаю я.  - Це зводить тебе з розуму, так, Джордан?  Що Ройали сплять з усіма, окрім тебе?
Її обличчя на мить спалахує, але вона швидко бере себе в руки.
– Серйозно?  Ти хвалишся тим, що поводиться як повія?  - Джордан закочує очі.  - З твоїм досвідом тобі б книгу написати.  Вийде справжня історія про перемогу над ґендерною дискримінацією жінок.  "П'ятдесят відтінків сексу: Шкільні роки".
- Тільки п'ятдесят?  Явне применшення для такої розпусниці, як я.
Джордан перекидає за спину своє блискуче темне волосся.
– Не хочу судити про тебе упереджено.  Вирішила, що навіть ти не можеш бути настільки невпевненою в собі: переспати з трьома сотнями хлопців, щоби довести, що чогось варта.
Цікаво, вона повірить, якщо я скажу, що все ще незаймана?  Скоріш за все ні.
Але це правда.  До Ріда я навіть не зовсім розуміла, що таке мінет.
Ми робили багато, але до кінця так і не дійшли.  Я казала йому, що готова, але хотів почекати.  Тоді я вважала, що він просто дбає про мене.  Але зараз ... Поняття не маю, чому він не захотів отримати мою цноту.
Може, ті дівчата у ванній мають рацію.  Можливо, Рід вважає за краще, щоб його дівчата спочатку проходили через Істона.  Від цієї думки всередині все стискається.
- Твої отруйні глузування на мене не діють, Джордан.  - Я відштовхуюсь від стіни і випростуюсь.  Вона нижча за мене зростанням, і я користуюся своєю перевагою.  – Я можу дати здачі, чи не забула?  І б'юся брудно.  Тож давай, нападай на мене.  Подивимося, що буде.
- Я просто тремчу від страху, - парирує вона, але в її голосі звучить тривога.  Ми обидва це чуємо.
Я розтягую губи в злісній усмішці.
- Так і має бути.
Двері у ванну відчиняються, і я протискаюся повз дві пліткарки всередину.  Долоні спітніли і тремтять.  Я витираю їх про футболку і дивлюся на своє відображення у дзеркалі.
Я чужа в Астор-Парку.  І завжди буду чужою.  Тоді навіщо я намагаюся змінитись, щоб сподобатися їм?  Навіть якщо я одягнуся точно як Джордан, почну фарбуватися в ніжні кольори, вони все одно ніколи не приймуть мене.
Я завжди буду для них покидьком, чужинкою.
Скориставшись туалетом, я мою руки і йду, так нічого в собі не змінивши.
Повернувшись до головної вітальні, вивчаю тусовку.  Сьогодні їхні боги – футболісти.  Не знаю, як тут заведено, може, у грудні, коли футбольний сезон закінчується, у них у пошані команда з баскетболу, чи лакросу, чи якогось іншого виду спорту.  Але сьогодні ввечері керують широкоплечі хлопці з футбольної команди.  Я дивлюсь на деяких із них.  Вони зустрічаються зі мною поглядом і відразу відводять очі.
Озирнувшись, я не дивуюсь, побачивши за спиною Ріда.  Він стоїть, притулившись до стіни, і люто дивиться на кожного хлопця в кімнаті.
Я крокую до нього.
- Ти казав, що заради мене готовий на все.
– Так, – похмуро відповідає він.
– Так?  Тоді доведи.
- Дати тобі спокій?  – вгадує він із смиренним виразом.
– Саме.  Не говори зі мною.  Не торкайся до мене.  Навіть не дивись на мене - або, клянуся богом, я пересплю з першим хлопцем, що трапився, прямо в тебе на очах.
Вираз мого обличчя або тон голосу, мабуть, доводять серйозність моїх намірів, тому що Рід киває і каже:
– Тільки сьогодні.
- Та все одно, - бурмочу я і йду геть.

Зламаний принцWhere stories live. Discover now