- Як стан Ріда Ройала? - Запитую я, напевно, в тисячний раз.
Медсестра прослизає повз, ніби не чує. Мені хочеться закричати: "Я знаю, ти чуєш мене, стерво!", Але навряд чи після цього вона взагалі мені відповість.
Істон сидить навпроти мене, біля протилежної стіни. Він нагадує вулкан, що прокинувся, який ось-ось почне викидати розпечену лаву, з тих пір, як майже наздогнав хлопця, який ударив Ріда ножем у живіт. Він хоче вбити Деніела, і лише страх за життя Ріда утримує його на стільці.
Та ще й копи з'явилися швидше, ніж ми очікували. Я благала Істона не залишати мене одну, бо була сама не своя від страху. Що, якщо був ще один ніж, який призначався для Істона?
Я не можу повірити, що цей маніяк заплатив комусь за те, щоб Ріду завдали шкоди.
- Я не зробив з Деніела донора органів тільки тому, що Рід відразу ж уб'є мене, коли видужає і дізнається, що я залишив тебе одну.
Я гризу ніготь на великому пальці.
- Не знаю, Істон. Деніел – божевільний. Почнеш ти з ним бійку і що далі? Він робить такі речі, яких ми й уявити не можемо. Найняв людину, щоб той пірнув ножем Ріда! А якби ніж зачепив якийсь важливий орган? Це диво, що він залишився живим.
– Тоді ми зробимо щось гірше, – каже Істон дуже серйозним тоном.
– І вас із Рідом відправлять до в'язниці за напад?
Він усміхається.
– Ніхто не сяде до в'язниці. Це лише між нами.
- А ти не міг просто розповісти поліції про те, що чув?
– Хлопець із ножем давно зник, – Істон хитає головою. - До того ж Рід захотів би сам про все подбати. Без втручання копів.
Я відкриваю рота, щоб заперечити, але не можу знайти відповіді. Я не заявила на Деніела, і ось що сталося. Він полюватиме на дівчат і найматиме відморозків, щоб завдавати шкоди тим, кого я люблю.
У двері вривається Каллум і перериває мої роздуми.
- Що чутно? - Запитує він нас.
– Нічого! Вони нічого нам не кажуть! – голосно скаржуся я.
– Ні біса досі не сказали, – підтверджує Істон.
Каллум коротко киває.
— Залишайтеся тут, — без особливої потреби наказує він нам.
Я ще ніколи не була така рада побачити Каллума. Нехай у його сім'ї панує повний хаос, але інші люди покірно слухаються його. Він виходить з приймального спокою, щоб струсити керівництво і дізнатися, що з Рідом.
Через п'ять хвилин Каллум повертається.
- Рід у хірургії. Схоже, все гаразд. Вони залишили його там, щоб подивитися, чи не зачеплені життєво важливі органи, але рана не така глибока, як здалося спочатку. Вона акуратна та чиста. - Каллум проводить рукою по волоссю. – Чиста ножова рана. Слухай, що я вам казав? - Він суворо дивиться на Істона. - Повірити не можу, що ви потягли Еллу з собою на верфі, коли там так небезпечно!
Істон блідне.
– Там ніколи не було небезпечно. Тільки салаги на кшталт мене, яким хочеться вибити трохи лайна один з одного і поставити на це гроші. Ми знаємо всіх. Приносити зброю не дозволяється. Все сталося, коли ми вже йшли.
- Він не бреше, Елло? – сердито запитує Каллум.
Я гарячково киваю.
- Не бреше. Я жодного разу не відчула себе в небезпеці, і там були ще хлопці з Астора та інших приватних шкіл. Я не бачила гармат, нічого такого.
— Ви хочете сказати, що це була випадковість? - Судячи зі скептичного виразу обличчя Каллума, він ні на секунду не вірить у те, що це так.
Істон витирає рота рукою.
- Ні, цього ніхто не каже.
- Елла.
– Це був Деніел, – тихим голосом відповів я. – І це моя вина.
- В якому сенсі? Ти тримала ножа?
Я закушую губи, щоб не розплакатися. Зараз зовсім не час зриватися, хоч я почуваюся – на межі по-справжньому серйозного емоційного зриву.
- Я не стала заявляти на Деніела. Мала, але мені не хотілося зайвих неприємностей. У мене не найпрекрасніше минуле, а ці свідчення, плітки у школі… мені й так уже вистачало по горло.
І я думала, що я сильніша, але, мабуть, ні. Я осоромлено опускаю голову.
- Ох, люба. - Каллум підходить і обіймає мене однією рукою. - Тут немає твоєї провини. Навіть якби ти заявила на Деніела в поліцію, він би все одно ще був на волі. Тільки тому, що хтось написав на тебе заяву, у в'язницю не посадять. Для цього потрібен судовий розгляд.
Залишившись при своїй думці, я вислизаю з-під його руки.
Істон відкашлюється.
- Не звинувачуй себе, Елло. Мені треба було дати йому урок.
Каллум хитає головою.
- Я завжди за хороший удар по обличчю, якщо він іде на користь. Але я не бачу, як можна вирішити проблему, просто побивши пацана. Він найняв людину, щоб той пірнув ножем мого сина, – це виходить за межі звичайного шкільного цькування. Ще кілька сантиметрів ліворуч, і ... - Він замовкає, але я подумки закінчую фразу.
Ще кілька сантиметрів ліворуч, і нам довелося б займатися похороном. Може, Каллум правий. Навіть якби я заявила на Деніела, Ріда могли вдарити ножем. Але й мовчати мені більше не хочеться.
Я не зможу витягти Деніела на сходи перед головним входом до школи і принизити його на очах у всіх. Цього недостатньо, щоб він угамувався. Я вже пробувала. І Рід бив його. Але Деніел сам не зупиниться.
Хтось має зупинити його.
– Якби я написала заяву, що сталося б потім? – питаю я.
- Ти маєш на увазі сьогоднішній випадок? – уточнює Каллум.
Істон хмуриться, але я не звертаю на нього уваги.
- Ні, я про той день. Коли він накачав мене наркотиками. Розумію, зараз пізно складати аналізи, але там були ще люди. Хлопець на ім'я Х'ю. Двоє дівчат з Норта. Вони знають, що Деніел підсипав мені наркотики.
Каллум відхиляється назад, щоб подивитись мені в обличчя. У його очах занепокоєння.
– Не буду тобі брехати, люба. Це зазвичай дуже неприємно для жертв, тим більше, що у твоєму випадку пройшло занадто багато часу. Ми не зможемо зробити аналіз крові. Якщо інші, хто там був, не стануть – чи не захочуть – давати свідчення, то це буде лише твоє слово, сказане проти нього.
Я все розумію. Саме тому я не звернулася до поліції одразу. Моя заява вилилася б у неабияку боротьбу, яка зазвичай нічим добрим не закінчується, особливо для потерпілої сторони. Але яка альтернатива? Тримати мову за зубами, а Деніел вишукуватиме нові жертви?
- Нехай так. Але я не єдина, хто постраждав від нього. Може, якщо я виступлю проти нього, решта теж не побояться?
- Добре. Звісно, ми підтримаємо тебе. - Він говорить таким безапеляційним тоном, ніби інакше не можна. Як казала б моя мама, якби вона була жива. – Ми маємо кошти. Ми наймемо команду зі зв'язків із громадськістю та найкращих адвокатів. Вони копатимуться в підноготній Денієла доти, доки з шаф не посипляться скелети предків Делакортів.
Він хоче ще щось сказати, але двері в прийомний спокій відчиняються, і входить лікар. На його одязі немає крові, та й вигляд у нього не найсумніший.
Я полегшено зітхаю. Сама не знаю чому. Напевно, якби лікар вийшов весь у крові, це означало б, що операція пройшла погано і життя Ріда стало плямами на бавовні.
- Містер Ройал? – підійшовши до нас, питає він. - Я доктор Сінгх. З вашим сином все гаразд. Ніж не зачепив жодних важливих органів. Рана неглибока. Він упіймав лезо руками, і на долонях залишилися дрібні порізи, але вони заживуть протягом десяти-п'ятнадцяти днів. Йому потрібно буде уникати надмірної активності.
Істон пирхає від сміху, і Каллум кидає на нього сердитий погляд. Мої щоки стають червоними.
- Але якщо "Райдерс" продовжуватимуть вигравати, - додає лікар, - він буде готовий до ігор з командами штату.
- Ви серйозно зараз кажете про футбол? - Виривається в мене.
Всі сердито дивляться на мене. Лікар Сінгх знімає окуляри і витирає шибки про сорочку.
- Звісно. Ми б не хотіли, щоб один із наших найкращих гравців захисту зійшов із дистанції.
Він дивиться на мене так, наче я божевільна. Обурено піднявши руки, я відходжу, бо Каллум та доктор Сінгх починають обговорювати, чи вдасться «Райдерс» перемогти у першому матчі плей-офф без Ріда.
- Істон, ти ж не дозволиш своєму братові знову грати? – шиплю я.
– Док сказав, що все нормально. А ти справді вважаєш, що я можу вказувати Ріду, що робити, а що ні?
- Ви всі збожеволіли! Ріду треба бути вдома, у ліжку!
Істон закочує очі.
- Ти чула, що сказав лікар. Рана неглибока. Буде як новенький уже за два тижні.
- Гаразд, здаюся. Це абсолютно безглуздо.
Каллум підходить до нас.
– Чи готові їхати додому?
- А я не можу залишитися з Рідом? – питаю я.
- Ні, хоч він і в окремій палаті, але там немає зайвого ліжка для тебе. І для тебе, – каже він Істону. – Сьогодні ви обоє повертаєтеся додому разом зі мною, щоб я міг доглядати вас. Рід зараз спить, нема чого йому хвилюватися ще й про вас двох.
– Але…
– Ні. – Каллум не піддається. - І ти, Істон, не поїдеш до Делакорту і не наробиш дурниць.
– Гаразд, – похмуро погоджується той.
- Я хочу поїхати в поліцейську дільницю і написати заяву на Деніела, - оголошую я.
Мені необхідно зробити це сьогодні, поки я знову не злякалася, і якщо вже Рід не може бути зі мною поруч, добре, якщо це буде Каллум.
- Відмінно, поїдемо спочатку туди, - погоджується Каллум, виводячи нас на вулицю до лімузина, що чекає. - Все буде добре, Дюране.
Дюран лаконічно киває та сідає на місце водія.
Коли машина від'їжджає, Каллум набирає номер, а потім кладе телефон на коліно екраном вгору і включає гучний зв'язок.
Після третього гудку йому відповідає сонний голос:
- Каллум Ройал? Зараз година ночі!
- Суддя Делакорт, як маєте? – ввічливо цікавиться Каллум.
- Щось трапилося? Час досить пізній. - Батько Деніела говорить тихо, ніби ще лишається в ліжку.
- Я знаю. Це дзвінок ввічливості. Зараз я, мій син і моя вихованка їдемо до поліцейської дільниці. Ваш хлопчик, Деніел – мерзотник, злочинець і подонок, і ми збираємося зробити так, щоб він отримав по заслугах.
У відповідь – здивоване мовчання. Істон прикриває рота рукою, щоб заглушити сміх.
- Не знаю, про що ви говорите, - нарешті вимовляє Делакорт.
– Можливо, що й так, – погоджується Каллум. – Іноді батьки не приділяють великої уваги дітям. Я сам був недостатньо уважний до своїх. На щастя, я маю чудову команду приватних детективів. Розумієте, з огляду на всі урядові замовлення, які ми виконуємо, нам треба бути дуже обережними з тими, кого ми приймаємо на роботу. Моя команда особливо хороша у розкритті будь-яких секретів, які можуть змінити думку про доброчесність людини на гірший бік. Упевнений, якщо в шафі Деніела немає ніяких скелетів… – Каллум робить паузу заради драматичного ефекту, і це спрацьовує, тому що навіть у мене – адже загрожує не мені – волосся на потилиці стає дибки, – як і у вашому, вам нема про що турбуватися. На добраніч, ваша честь.
- Стривайте, не вішайте трубку. – чується якась метушня. - Хвилинку.
Звук дверей, що зачиняються, і голос звучить голосніше, тривожніше.
- Що ви пропонуєте?
Каллум мовчить.
Делакорту це не подобається. У паніці він приймається благати:
- Ви повинні запропонувати мені хоч щось, інакше не подзвонили б. Скажіть мені ваші вимоги.
Каллум, як і раніше, не відповідає.
Делакорт знову починає говорити, мало не задихаючись.
- Я відішлю Деніела. Його запрошували до Найтс-бриджської школи джентльменів у Лондоні. Я вмовляв його поїхати, але він не хотів лишати своїх друзів.
Так, краще й не вигадаєш! Значить, він поїде в Лондон і там ґвалтуватиме дівчаток і найматиме відморозків з ножами, щоб ті нападали на нормальних людей? Я відкриваю рота, але Каллум піднімає руку і хитає головою. Я сідаю назад на сидіння і намагаюся набратися терпіння.
- Спробуйте ще, - просто каже Каллум.
- Чого ви хочете?
- Я хочу, щоб Деніел зрозумів, що саме він зробив погано, і в майбутньому ніколи більше так не поводився. Але, якщо чесно, я не надто вірю, що взяття під варту викличе будь-які зміни. Через п'ять годин біля ваших дверей стоятимуть два морські офіцери. Ви підпишете папери, які дозволять їм забрати вашого сімнадцятирічного сина із собою. Деніел навчатиметься у військовій академії, створеній спеціально для виправлення важких підлітків на кшталт нього. Якщо він пройде навчання, то повернеться до вас. Якщо ні, ми засунемо його в один із реактивних двигунів на заводі. - Каллум сміється, повісивши трубку, але я так і не зрозумію, жарт це був чи ні.
Я знаю, що очі у мене зараз як два великі блюдця, але не можу не спитати:
- Е-е-е, ви реально зібралися вбити Деніела?
- Чорт, тату, як круто!
– Дякую, сину. - Каллум посміхається. - Мої яйця ще при мені, щоб ви, хлопчаки, там собі не думали. І ні, Елло, я не збираюся вбивати Деніела. Військова служба може врятувати. Але може і перетворити важких підлітків на закінчених відморозків. Якщо мої друзі вважають, що він невиправний, то маю й інші варіанти. Але їх я вже з вами обговорювати не буду.
Ну і добре.
Коли ми приїжджаємо додому, Істон одразу біжить нагору, щоб розповісти все близнюкам, а Каллум ховається в кабінеті, щоб зателефонувати до Гідеона. Я залишаюся стояти у величезному холі, згадуючи першу ніч, коли переступила поріг цього будинку. Було пізно майже як зараз.
Хлопці вишикувалися вздовж балюстради роздвоєних сходів, вигляд у них був роздратований і непривітний. Я їх боялася. А зараз я боюсь за них.
Каллум змінюється на очах. Наприклад, його сьогоднішні події. І взагалі він почав брати набагато більше участі в житті хлопчаків, ніж коли я вперше приїхала сюди. Але все піде коту під хвіст, якщо він одружиться з Бруком. Його сини ніколи не зможуть довіряти йому, поки він буде з цією жахливою жінкою. Чому він цього не бачить?
Якби Каллум був розумнішим, то відправив би Брук до спеціальної військової академії разом із Денієлом. Але чомусь він нічого не помічає, коли справа доходить до неї.
Я жую щоку. А якби Каллум дізнався правду? Якби дізнався про Ріду та Брук… він би все одно одружився з нею?
Є лише один спосіб це з'ясувати.
Якби Рід вдома, він не захотів би, щоб я пішла до кабінету Каллума. Але його вдома немає, і я ухвалюю рішення, відповідальність за яке беру виключно на себе. Знаю, він буде розлючений, коли дізнається, що я зробила, але хтось повинен достукатися до його батька, і, на жаль, цим кимось має стати я.
Я тихо стукаю.
- Каллум, це Елла.
– Заходь, – доноситься сипла відповідь.
Я входжу до кабінету. Тут все дуже по-чоловічому: стіни оздоблені темними панелями з деревини вишні, меблі для сидіння оббиті шкірою бордовою, вікна обрамляють темно-зелені штори.
Каллум, звісно, тримає у руці склянку. Гаразд, можна зробити виняток. Якби існувала спеціальна ніч для того, щоб напитися, то сьогоднішня чудово підійшла б.
– Дякую, що допомогли з Денієлом, – кажу я.
– Коли я привіз тебе сюди, то пообіцяв, що зроблю тобі все, в тому числі вбережі від таких людей, як Делакорт. Мені варто було надіслати його ще раніше.
- Я дуже вдячна вам, щоправда. – Я проходжу повз ряди книг. У центрі книжкових полиць стоїть ще один портрет Марії. – Марія була дуже гарною.
Трохи помовчавши, я додаю:
- Хлопчики сильно сумують за нею.
- Ми дуже змінилися після того, як вона покинула нас, - відповідає Каллум, покрутивши в руках склянку.
Я роблю глибокий вдих, розуміючи, що ось-ось переступлю всі дозволені межі.
– Каллум… щодо Брук… – на одному подиху говорю я. - На дворі двадцять перше століття. Вам необов'язково одружуватися з дівчиною тільки тому, що у неї буде від вас дитина.
Він різко посміхається.
- Ні, обов'язково. Бачиш…
– Що я маю побачити? - Я в повному сум'ятті. Мені хочеться кинутися і вибити в нього з руки безглузду склянку. - Що ви хотіли сказати?
Він дивиться на мене поверх скляного краю.
- Чорт забирай, Каллуме! Будь ласка, скажіть мені!
Минає майже хвилина, і Каллум важко і спустошено зітхає.
- Присядь, Елло.
Мої ноги робляться ватяними, тому я навіть не сперечаюся. Опускаюся в крісло навпроти нього і чекаю, коли він нарешті розповість мені про своє огидне і незрозуміле потяг до Брук.
- Брук з'явилася в моєму житті в потрібний момент, - зізнається Каллум. - Я був убитий горем і користувався її тілом, щоб забути. А потім… було простіше й надалі використовувати її. – Кожне його слово пронизане жалем. – Їй було байдуже, що я сплю з іншими жінками. Вона навіть заохочувала мене. Ми могли піти кудись, і вона звертала мою увагу на жінок, які могли б мені сподобатися. Не потрібно було жодних емоційних вкладень, і це мене влаштовувало. Але в якусь мить їй захотілося більше, ніж я міг дати. Я ніколи не намагався знайти іншу Марію. До того ж Брук не будила в мені ніяких почуттів, крім хтивості.
Я здивовано витріщуюся на нього.
- Тоді надішліть її до всіх біса. Ви ж все одно зможете бути батьком цієї дитини.
Чорт, та Брук продасть його, якщо її влаштує ціна!
Каллум продовжує, наче мене тут нема.
- Може, якщо Брук стане моєю дружиною, я зможу її контролювати. Зможу зв'язати їй руки шлюбним договором. Вона не хоче жити у Бейв'ю. Хоче переїхати до великого міста. У Париж, Мілан, Лос-Анджелес, де змогла б дружити з акторами, моделями, спортсменами. Якщо я зможу відправити її подалі від своїх хлопчиків, то воно того варте.
- Ви не відправите її подалі від них. Ви тицяєте нею прямо їм у обличчя! – Чому ця людина не хоче поступитися здоровому глузду?
– Ми могли б перебратися на західне узбережжя. Або за кордон. Хлопчики чудово впораються тут і самі, доки закінчать школу. Я зроблю все, щоб вона трималася від них подалі. Особливо від Ріда.
Я хмурюся.
- Що ви маєте на увазі?
Від його наступних слів у мене холоне кров.
- Ця дитина, швидше за все, її, Елла.
Добре, що я сиджу. Інакше б звалилася на підлогу.
Я прийшла сюди, щоб розповісти Каллуму про Ріда та Брук, а він, схоже, зовсім не перебуває в невіданні, як мені здавалося, а чудово знає, що його син переспав із його ж подружкою.
Мабуть, мої думки відбиваються у мене на обличчі, бо погляд його блакитних очей стає пронизливим.
- Ти знала, - задумливо вимовляє він.
Я несміливо киваю. Мені потрібно трохи часу, щоб повернути собі здатність говорити.
- Ви знали?
Він похмуро посміхається.
- Коли Брук прийшла до мене і повідомила про те, що вагітна, я сказав їй те саме, що ти мені зараз. Що вона може залишити дитину, я допомагатиму їй. Тоді вона розповіла мені, що переспала з Рідом і дитина може бути його.
До горла підступає нудота.
- Коли це трапилося? У них із Рідом?
Рід присягався мені, що не торкався Брук з тих пір, як поцілував мене, але він не говорив, коли вони точно перестали спати один з одним. А мені не вистачило хоробрості чи дурості, щоб вичавити з нього деталі.
Каллум осушує склянку і підводиться, щоб налити ще.
– Припускаю, що до твого приїзду. Я знаю Ріда. Він би навіть не підійшов до тебе, якби все ще був із Бруком.
Я піднімаю руку до горла.
– Ви й про нас знаєте?
- Я не сліпий, Елло. Та й ви двоє не дуже обережні. Я подумав… що, напевно, так буде навіть краще для вас обох. Рід буде з кимось свого віку, а у твоєму житті з'явиться хтось близький. Я не знав до твого втечі, – зізнається він. - Але потім все зрозумів.
- Тоді чому ви не зрозуміли, що затіяла Брук? Чому не змогли захистити від неї сина?
Мій обвинувачуючий тон примушує його очі люто спалахнути.
– Зате я захищаю його зараз! Думаєш, я хочу, щоб мій хлопчик був прив'язаний до неї до кінця життя? Краще я буду ростити цю дитину як свою власну, а у Ріда буде життя, на яке він заслуговує.
- Каллуме, він не може бути його батьком. Востаннє вони були півроку тому, але вона ніяк не може бути на шостому місяці!
Якщо, звичайно, Рід не набрехав мені про те, що трапилося в його спальні минулого місяця.
Ні. Ні. Я відмовляюсь у це вірити. Я дала йому ще один шанс, бо довіряю йому. Якщо він сказав, що тієї ночі між ними нічого не було, то між ними нічого не було.
Каллум дивиться на мене так, ніби я маленька дитина, дурна, нічого не розуміє дитя.
- Це його дитина, Елла.
- Звідки ви знаєте, що не ваше? – із викликом питаю я.
Він сумно усміхається.
– Тому що п'ятнадцять років тому я зробив вазектомію.
Я ковтаю ком у горлі.
– Ой!
– Марія відчайдушно хотіла дівчинку, – розповідає Каллум. – Ми не здавались, але після народження близнюків лікарі заборонили мати дітей. Ще одна вагітність могла вбити її. Вона відмовлялася упокоритися, але… Я зробив вазектомію і нічого їй не сказав. - Він сумно хитає головою. - Я не можу бути батьком дитини Брук, але можу взяти на себе відповідальність за неї. Якщо вона втягне у всі Ріда, то вони будуть пов'язані назавжди, пов'язані почуттям провини, гіркотою, зобов'язаннями. Я не можу цього дозволити. Може, мій син і ненавидить мене настільки, що ліг у ліжко з моєю дівчиною, але я люблю його достатньо, щоб урятувати його від подальших мук.
- Який у неї місяць? – питаю я.
– Третій із половиною.
Від почуття безсилля я стискаю кулаки. Мені хочеться вдовбати Каллуму, що він прийшов до невірних висновків.
- Я вірю Ріду, а він сказав, що не чіпав її вже півроку.
Каллум дивиться на мене.
– Я вірю йому, – наполегливо продовжую я. – І хочу, щоб ви також повірили. Ви не зраджували Марії, Рід не зраджував мені, але це не означає, що Брук така сама.
- Брук занадто хоче носити прізвище Ройал, щоб піти цим шляхом. Одного разу я навіть упіймав її на шахрайстві з протизаплідними засобами.
Я проводжу руками по обличчю, бо очевидно, що він уже зробив свій вибір.
- Гаразд, але ви помиляєтесь. - Я встаю з крісла і понуро опускаю плечі. Але біля дверей зупиняюся і роблю останню спробу. - Рід хоче, щоб ви зробили тест на батьківство. Він змусив би Брук, якби міг.
Каллум, схоже, приголомшений.
- Він готовий ризикнути і взяти на себе таку відповідальність? Адже він може стати законним батьком цієї дитини!
- Ні, він хоче довести правду. - Я дивлюсь йому прямо в очі. - Вона бреше вам. Дитина не від Ріда, і якщо ви хоча б трохи довіряєте своєму синові, то змусіть Брук ... і покінчіть з цим безглуздим маренням.
Я вже йду, коли Каллум піднімає руку.
- Стривай.
Нахмурившись, я спостерігаю, як він бере слухавку стаціонарного телефону та набирає номер. Хто б не був на тому кінці дроту, відповідають одразу.
- Дотті, - гуркоче Каллум у слухавку. - Коли вранці приїдеш в офіс, запиши міс Девідсон на прийом до гінеколога, на п'ятницю, рівно о дев'ятій ранку. І прийшли по неї машину.
Моє обличчя розпливається у посмішці. Може, мені вдалося достукатись до нього.
Каллум вішає слухавку і тривожно дивиться на мене.
- Чортови сподіваюся, що ти матимеш рацію, Елло.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зламаний принц
FantasyРід Ройал має все: привабливу зовнішність, становище в суспільстві, гроші. Дівчата з його елітної школи готові на все, щоби зустрічатися з ним. Хлопці хочуть бути подібними до нього. Але Ріду немає ні до кого, крім членів сім'ї, поки в його житті...