РОЗДІЛ ПЕРШИЙ

213 2 1
                                    

Рід
У хаті, коли я заходжу туди через двері поруч із кухнею, темно та тихо.  Майже тисяча квадратних метрів і нікого.  На моєму обличчі з'являється посмішка.  Мої брати розійшлися хто куди, економка давно пішла, а батько поїхав і бозна-де, і це означає, що весь особняк Ройалів у нашому з Еллою розпорядженні.
Так, чорт забирай!
Я швидко проходжу через кухню і біжу вгору чорними сходами.  Сподіваюся, Елла вже чекає на мене в ліжку, вся така мила і сексуальна, в одній із моїх старих футболок, в яких звикла спати.  І нехай футболка буде єдиним, що на ній надіто… Я проношуся повз свою кімнату, кімнату Істона, стару кімнату Гіда і зупиняюся перед дверима в спальню Елли, але вона, на моє розчарування, виявляється закрита.  Стукаю, ніхто не відповідає.  Нахмурившись, я дістаю з задньої кишені телефон і надсилаю коротке повідомлення.
Дитино, ти де?
Елла не відповідає.  Я ляскаю телефоном по нозі.  Мабуть, вона десь зі своєю подругою Велері, що навіть добре, бо спершу мені не завадить прийняти душ.  На сьогоднішніх посиденьках у Вейда хлопці викурили чортову тонну трави, і я не хочу, щоб кімната Елли смерділа цим смородом.
Новий план: прийму душ, поголюся і відправлюся на пошуки моєї дівчини.  Я стягую з себе футболку і, скомкавши її в руці, ривком відчиняю двері своєї кімнати.  Потім, навіть не подбавши увімкнути світло, скидаю кросівки та йду по килиму до ванної.
Я відчуваю її запах ще до того, як бачу її саму.
Якого?
Вдихаючи нудотний аромат троянд, я розвертаюсь у бік ліжка.
- Та гаразд!  - гарчу я, помітивши темну фігуру на матраці.
Відчуваючи приплив агресії, марширую назад до дверей і клацаю вимикачем.  І тут же шкодую про це, тому що блідо-жовте світло, що залило кімнату, висвітлює повністю оголену жінку, з якою мені не хочеться мати нічого спільного.
- Якого біса ти тут робиш?  – гаркаю я колишній подружці свого батька.
Брук Девідсон манірно посміхається.
- Я скучила за тобою.
У мене відвисає щелепа.  Чорт, це серйозно?  Я швидко визираю в коридор, щоб перевірити, чи не з'явилася Елла, а потім підходжу до ліжка.
- Пішла геть, - гарчу я, схопивши її за зап'ястя і стягуючи на підлогу.
Ось чорт, доведеться міняти постільну білизну, бо якщо і є щось огидніше вони затхлого пива і трави, то це запах парфумів Брук Девідсон.
- З чого це?  Раніше ти не скаржився.
Вона облизує червоні губи, і, напевно, комусь це може здатися сексуальним, але у мене лише викликає нудоту.  У моїй шафі достатньо скелетів, про які Еллі нічого не відомо.  Багато що могло б здатися їй огидним.  Навіть жінка, що сидить переді мною.
- Я точно пам'ятаю, як сказав, що більше ніколи не доторкнуся до тебе.  Ти готова лягти під будь-кого.
Губи Брук витягуються у тонку лінію.
– А я не раз просила тебе не розмовляти зі мною у такому тоні.
- Я говоритиму з тобою як захочу.
Я випльовую ці слова і знову кидаю швидкий погляд на двері.  Від почуття безсилля мене пробиває піт.  Коли Елла повернеться додому, Брук не має бути тут.
Чорт, як я зможу пояснити все це?  Я дивлюсь на розкиданий на підлозі одяг Брук: вульгарну міні-сукню, мереживну білизну, пару туфель на шпильках.
Мої кросівки випадково опинилися поряд із її туфлями.  Все виглядає досить підозріло.
Я хапаю черевики Брук і кидаю їх на ліжко.
- Мені немає до тебе ніякої справи, котись звідси кудись подалі!
Вона кидає туфлі назад у мене.  Одна каблуком дряпає мені груди, і обидві падають на підлогу.
– А ти змуси!
Я стискаю рукою потилицю.  Викинути її насильно – єдиний варіант, який я маю.  Але що я, чорт забирай, скажу Еллі, якщо вона побачить, як я витягаю Брук зі своєї спальні?
Гей, дитино, не подумай нічого такого.  Я тут викидаю сміття.  Чи бачиш, ми кілька разів переспали, а тепер, коли тато покинув її, вона, схоже, хоче залізти в мою постіль.  Нічого надприродного, правда?
І незграбна усмішка наприкінці.
Я стискаю руки у кулаки.  Гідеон завжди казав, що в мене схильність до руйнування, і, чорт, зараз я, схоже, вийшов на зовсім новий рівень.  Це моя вина.  Я дозволив злості на батька привести мене в ліжко до цього стерву.  Я переконав себе, що після всіх страждань, які перенесла через нього мама, він заслуговує на те, щоб я закрутив шашні з його дівчиною в нього за спиною.
Що ж, я й залишився в дурні.
- Одягайся, - мій гучний шепіт схожий на шипіння.  - Розмову закінчено…
Я завмираю, почувши звуки кроків у коридорі та звук свого імені.
Брук схиляє голову набік.  Вона також все чує.
Ох, чорт.  Чорт.  Чорт!
Голос Ели лунає вже за дверима.
- Ой, як славно, Елла теж удома, - каже Брук, а у мене у вухах гуркоче нерівний пульс.  - Тоді я поділюся своєю новиною з вами обома.
Напевно, це буде найбільша у світі дурість, але в голові в мене крутиться лише одна думка: «Виправ це».  Ця жінка має зникнути звідси.
Я кидаю все, що було в руках, і кидаюся вперед.  Схопивши Брук за руку, я намагаюся стягнути її з ліжка, але ця погань смикає мене вниз.  Я щосили намагаюся не чіпати її голе тіло і в результаті втрачаю рівновагу.  Вона відразу користується цим і притискається до моєї спини.  У вухах дзвенить її тихий сміх, а накачані силіконом цицьки стосуються моєї шкіри.
Я у паніці спостерігаю, як повертається дверна ручка.
- Я вагітна, і твоя дитина, - шепоче мені Брук.
Що?
Світ навколо мене різко завмирає.
Двері відчиняються.  Прекрасне личко Елли дивиться прямо на мене.  Я спостерігаю, як вираз радості на ньому змінюється на повний шок.
– Рід!
Я сиджу ніби паралізований, але мозок працює у посиленому режимі, намагаючись обчислити, коли ми з Бруком були разом востаннє.  День Святого Патрика.  Ми з Гідом тусувалися біля басейну.  Він напився.  Я напився.  Гід був дуже засмучений чимось.  Чи то через тата, чи то через Сав, чи то через Діну, а може, через Стіва.  Мені так і не вдалося зрозуміти.
Хихикання Брук долинає наче здалеку.  Я дивлюсь на Еллу, але не бачу її.  Мені треба сказати хоч щось, але я мовчу, охоплений панікою, гарячковими роздумами.
День святого Патріка ... Я, запинаючись, піднявся нагору, провалився в сон, а прокинувся тому, що чийсь гарячий вологий рот смоктав мій член.  Це точно була не Еббі - на той момент я вже розлучився з нею, і до того ж вона ніколи не почала б прокрадатися до мене в спальню.  Однак навіщо відмовлятися від халявного мінету?
Елла відкриває рота і щось говорить.  Але я не чую жодного слова.  Мене закрутило у вихорі з почуття провини та ненависті до самого себе, і я ніяк не можу вирватися звідти.  Тому просто дивлюся на неї, на мою дівчину, найкрасивішу дівчину у світі.  Я не можу відірвати очей від золотого волосся, величезних блакитних очей, які благають мене порозумітися.
"Скажи хоч щось", - подумки наказую я собі.
Але губи не рухаються.  Відчувши холодний дотик до своєї шиї, я здригаюся.
Скажи що-небудь, чорт забирай!  Не дозволяй їй піти.
Занадто пізно.  Елла вилітає з кімнати.
Гучна хлопка дверей виводить мене зі ступору.  Але не повністю.  Я досі не можу поворухнутися.  Навіть дихати вдається важко.
День святого Патріка… Це було понад шість місяців тому… Я не надто розумію у термінах вагітності, але Брук явно бреше.  Цього не може бути.
Не може бути.
Не може бути, щоб дитина була моєю.
Я зіскакую з ліжка, не звертаючи уваги на те, як сильно трясуться руки, і кидаюся до дверей.
– Серйозно?  – лунає задоволений голос Брук.  - Побіжиш за нею?  І як ти поясниш їй усе це, солодкий?
Охоплений люттю, я різко розвертаюсь до неї.
- Клянуся богом, жінко, якщо ти не втечеш з моєї кімнати на всі чорти, я сам викину тебе звідси.
Папа завжди казав, що чоловік, який підняв руку на жінку, опускається нижче нікуди.  І я ніколи не вдарив жодної жінки.  У мене і бажання такого не виникало доти, доки я не познайомився з Брук Девідсон.
Вона не звертає жодної уваги на мою загрозу і продовжує дражнити, висловлюючи вголос усі мої страхи.
- Що ти їй набрешеш?  Що жодного разу й пальцем мене не чіпав?  Що ніколи мене не хотів?  Цікаво, як вчинить твоя дівчина, коли дізнається, що ти трахкав подружку свого татка?  Думаєш, після цього ти будеш їй потрібний?
Я дивлюся в порожній дверний отвір.  З кімнати Ели лунають приглушені звуки.  Мені хочеться кулею промчати коридором до неї, але я не можу.  Тому що Брук досі тут, у цьому будинку.  Що якщо вона вибіжить звідси голяка і оголосить, що вагітна від мене?  Як я поясню це Еллі?  Як примушу її повірити мені?  Спочатку потрібно позбутися Брука і тільки потім йти до Елли.
- Викидай, - я виплескую на Брук все своє роздратування.
- А ти не хочеш дізнатися пів дитини?
– Ні.  Не хочу.
Я вдивляюся в її струнке оголене тіло і бачу, що живіт трохи видається.  До горла підступає нудота.  Брук ніколи б не дозволила собі погладшати навіть на міліграм, зовнішність – єдина її зброя.  Значить, стерва не збрехала, вона справді вагітна.
Але дитина не від мене.
Можливо, батька, але, чорт, точно не мій.
Я ривком відчиняю двері і вибігаю з кімнати.
– Елла!
Не знаю, що говоритиму їй, але це все ж краще, ніж мовчати.  Я досі проклинаю себе, що сидів як паралізований.  Боже, який я кретин!
Я зупиняюся біля дверей у спальню Елли.  Там нікого.  І раптом чую низьке бурчання заведеного мотора спорткара.  Охоплений панікою, я несуся вниз сходами, а за моєю спиною лунає гохотіння Брук, схоже на регіт Хеллоуїнської відьми.
Я кидаюся до парадних дверей, забувши, що вони зачинені, а коли мені вдається її відчинити, Елли вже й слід застудив.  Вона, мабуть, мчала звідси на всіх парах.  Ось лайно!
Кам'яна підлога під ногами змушує згадати, що на мені лише джинси.  Розвернувшись, я повертаюся в будинок і підводжуся сходами, перестрибуючи через три сходинки, але мені доводиться різко загальмувати, бо переді мною раптом з'являється Брук.
- У тебе нічого не вийде, це не моя дитина, - гарчу я.  Якби це було не так, Брук уже давно розіграла б свій козир, а не чекала сьогоднішнього дня.  - Сумніваюся, що він і батька, інакше ти б не оголювалася переді мною як дешева повія.
– Я вирішую, чий він, а не ти, – холодним тоном відповідає вона.
– І де докази?
– Мені не потрібні докази.  Моє слово проти твого, а коли будуть готові тести на підтвердження батьківства, на моєму пальчику вже красуватиметься кільце.
- Удачі тобі.
Вона вистачає мене за руку, коли я намагаюся її обійти.
- Мені не потрібна удача.  У мене є ти.
– Ні.  І я ніколи не був твоїм, - я струшую з себе її руку.  - Я йду шукати Еллу.  Залишайся стільки, скільки хочеш, Бруку.  Мені набридло грати у твої ігри.
Її крижаний голос зупиняє мене біля дверей моєї кімнати.
- Якщо ти змусиш Каллума зробити мені пропозицію, я скажу, що дитина його.  Не допоможеш мені і всі повірять, що твоя дитина.
Я зупиняюся у дверях.
- Аналізи ДНК покажуть, що він не мій.
– Може, й так, – щебетає Брук, – але вони покажуть, що він від когось із Ройалів.  Такі аналізи не завжди розрізняють родичів, особливо батьків із синами.  Достатньо, щоб посіяти сумніви в головці Елли.  І я питаю тебе, Рід: ти хочеш, щоб я розповіла всьому світу, розповіла Еллі, що ти станеш татком?  Бо я так і зроблю.  Але якщо ти погодишся на мої умови, то ніхто нічого не впізнає.
Я зволікаю з відповіддю.
– Ну що, ми домовились?
Я стискаю зуби.
– Якщо я зроблю це, якщо… – я намагаюся підібрати правильні слова, – якщо вламаю батька одружитися з тобою, ти даси Еллі спокій?
- Що ти маєш на увазі?
Я повільно повертаюся до Брука.
- Я маю на увазі, що лайно, яке лізе з тебе, стерво, ніяк не торкнеться Елли.  Ти не будеш говорити з нею, не пояснюватимеш їй цього, – я показую рукою на її тіло вже в одязі.  - Ти можеш посміхатися їй, вітатись, але ніяких задушевних розмов.
Я не довіряю цій жінці, але якщо можна укласти з нею угоду заради Елли – та й заради себе самого – я це зроблю.  Мій батько сам собі вирив яму.  Нехай тепер сам і вибирається із бруду.
- Добре.  Ти домовишся з батьком – і ви з Еллою зможете жити довго та щасливо.  - Брук сміється, нагинаючись за своїми туфлями.  - Якщо, звичайно, ти повернеш її.

Зламаний принцWhere stories live. Discover now