Рід
Повернути Еллу виходить не так швидко, як я думав. І не так просто. Мені здавалося, що поцілунок на вечірці Шії довів, що її ставлення до мене змінилося. Але ні, він мав абсолютно протилежний ефект. Елла, як і раніше, не вірить мені, і я не знаю, як ще переконувати її, крім як зробити тест на батьківство.
Тато поки що нічого не говорив, але сподіваюся, він його зробить. Він нізащо не пов'язуватиме себе з цією змією, не маючи доказів.
Вихідні проходять паршиво, бо мене ігнорують усі члени сім'ї, окрім тата та Брука. Елла, Істон, близнюки, Гід - вони злиться на мене.
Не сперечаюся, я заслужив на це. На сто відсотків. Переспати з Брук – найдурніша помилка у моєму житті. Паршиве і те, що я завжди був дуже розбірливим у плані дівчат і хтось на кшталт Брук ніколи не потрапив би до мого списку. Я не повинен був їй піддаватися. Як не мав піддаватися бажанню покарати тата. Адже я з досвіду знаю, що кожна моя ідіотська витівка завжди закінчується однаково – я караю себе.
Але що зроблено, те зроблено, і я нічого не можу змінити. Можу ненавидіти себе, можу почуватися останнім лайном, але переписати минуле я не можу.
Елла не зможе ображатись на мене вічно, адже правда?
- Ти витріщаєшся.
Я повертаюся до Уейда, той закочує очі. Так, попався. Я справді не зводив очей зі столика Елли. Вона сидить разом із Вел біля протилежної стіни їдальні. Вона навмисне обрала це місце. Щоб відстань між нами була якнайбільша.
І ще вона поставила стілець так, щоб сидіти спиною до всіх. До мене. Вона хоче дати зрозуміти, що між нами все скінчено, але ми знаємо: це не так. Елла і раніше відчувала до мене ненависть, що не завадило їй закохатися в мене. Насправді, між нами майже нічого не змінилося. Ми ще робимо удавані випади, кружляємо навколо, як добре підібрані спаринг-партнери, але ми на одному рингу разом. І решта не має значення.
– Мені можна дивитися, – я кидаю на нього сердитий погляд. – А ось тобі не можна. Досить витріщитися на мою дівчину. І не надумай більше цілувати її.
Він лише посміхається.
- Гей, я не винен, що вона засунула язик мені в рот.
Я гарчу.
– Скажеш це ще раз – і я вирубаю тебе.
- Ти нізащо не чіпатиш свого квотербека, - посміюючись, дражнить мене Уейд, а потім встає зі стільця. – До зустрічі, брати. На мене чекають у туалеті.
Хлопці закочують очі. Уейд на всю школу прославився своїми перепихонами у шкільних туалетах.
- Гей, Іст, - каже хтось на іншому кінці столу. - Чув, ти розважився з Саванною Монтгомері?
Мене наче б'є струмом. Це що, жарт? Спочатку Еббі, а тепер Сав?
Коли на вечірці Еббі відвела мене убік, то справді хотіла вибачитись за те, що переспала з Істоном. Вона запевняла, що сердилась на мене, і це був її спосіб виплеснути гнів. Було важко втриматися і не сказати, що мені начхати, з ким вона трахкає. Тому що це правда, мені начхати. Я втратив інтерес до Ебі ще до того, як у моєму житті з'явилася Елла, і мені щиро до лампочки, з ким вона спить.
А на Істона мені не начхати. Мій брат злетів із гальм, і я нічого не можу зробити, щоб зупинити його. І тому я не сплю ночами. Ну, і через Еллу, звичайно.
І варто мені згадати про Еллу, як хтось із моїх товаришів по команді вимовляє її ім'я. Я тут же перестаю вдавати, що не слухаю, і повертаюся обличчям до хлопців, які пліткують, немов на фуршеті молодшої ліги.
- Що там з Еллою? – вимогливо питаю я.
Нейман Халлоуей, десятикласник і наш гравець нападу, кривиться.
- Чув, що на уроці з мовної практики їй довелося туго.
- Що сталося?
Я складаю руки на грудях і свердлю очима обох. Якщо вони не скажуть, то їх обідні таці віддруковуються у них на фізіономіях.
Нейман відкашлюється.
- Особисто мене там не було, але моя сестра з нею в одному класі. Сказала, що Елле довелося робити виступ на тему «На кого я хотіла б рівнятися» чи щось на кшталт того. Елла написала про свою маму, і… е-е-е… – Він ніяково ерзає на місці.
– Викладай. Я не битиму тебе за переказ того, що трапилося на уроці, але наб'ю тобі морду, якщо не перестанеш витрачати мій час.
Істон, що сидить на іншому кінці столу, теж уважно слухає, але, коли я намагаюся зловити його погляд, відводить очі.
- Гаразд. Коротше, наче дехто знущався з неї, розумієш? Говорив всяку нісенітницю типу: «Я теж обожнюю стриптизерки. Особливо коли вони труться об моє обличчя». І моя сестра каже, що одна з Пастелей запитала Еллу, чи має відеозаписи, на яких її мама вчить робити мінет клієнтам.
Я відчуваю, як з кожною секундою моє обличчя стає все похмурішим і лютішим. Мені доводиться нагадати собі, що він лише переказує і не можна вбивати його за це.
Нейман вже біліший за простирадло.
- А потім ще якесь дівчисько сказала їй, що її мама померла від сорому, тому що Елла - брудна повія.
Краєм ока я помічаю якийсь рух, а коли повертаюся, бачу, що Елла та Вел ідуть, несучи в руках порожні таці.
Мене так і підмиває кинутися слідом за нею, але, як би мені не хотілося втішити її, я розумію, що вона не слухатиме мене. До того ж, одними втіхами тепер не допоможеш.
Уейд правий: у школі треба щось міняти. До втечі Елли тільки Джордан насмілювалася розмовляти з нею в такому тоні.
Я повертаюсь до хлопців.
- Всі? – питаю я крізь зуби.
Нейман та його друг обмінюються тривожними поглядами.
Ні, мабуть, ще не все. Я насторожено чекаю на продовження.
Друг Неймана підхоплює.
- Коли ми виходили з класу, хтось запитав Деніела Делакорта, чи випали з Елли доларові купюри, коли вона розсунула перед ним ноги. Він сказав: ні, вона та ще дешевка, тільки четверо.
Я притискаю кулаки до колін, бо боюсь, що коли вийду з себе, то зрівняю школу із землею.
– Напиши своїй сестрі! – гаркаю я Нейману. - Мені потрібні імена.
Нейман витягує телефон швидше, ніж кидається приймати пас від квотербеку. Він за три рахунки відправляє повідомлення, але доводиться чекати майже хвилину, поки прийде відповідь. Коли його телефон нарешті видає короткий звуковий сигнал, я вже радий вбити когось.
– Скіп Хенлі – той, хто питав про доларові купюри…
Нейман не встигає закінчити пропозицію, а я вже схоплююся на ноги. Боковим зором бачу, що Істон підводиться зі стільця, і піднімаю руку, щоб зупинити його.
- Я розберуся.
У його очах щось миготить: мимовільна повага? Ха, можливо, наші з братом стосунки ще можна врятувати.
Я оглядаю їдальню, доки знаходжу свою мету. Скіп Хенлі. Він і раніше влучав у поле мого зору. У нього довгий язик, і йому подобається тріпатися про дівчат, з якими він переспав, обсмоктуючи кожну принизливу для них деталь.
Я перетинаю кімнату і зупиняюся біля столу Хенлі, де все одразу замовкають.
- Хенлі, - холодно говорю я.
Скіп обережно повертається. Справжній рис преппі[4]: ідеально укладене гелем волосся, гладко виголене миловидне обличчя.
– Так?
– До обіду ти мав урок з практики мови?
Він киває.
– Був. І що з того?
- Дивись, вмовляння таке. - Я плескаю собі по грудях. – Я даю тобі один шанс. Один удар. Куди ти сам захочеш? А потім я поб'ю тебе так, що рідна мати не впізнає.
Він гарячково оглядається на всі боки, шукаючи шлях до втечі. Повз мене йому не проскочити, а його так звані друзі посилено вдають, що не знають його. Усі, хто сидить за столом, відводять очі, копаються у своїх телефонах, колупають вилками у тарілках. Скіп залишився сам, і він це розуміє.
– Не знаю, що ти там про мене подумав, – починає він, – але…
– А тобі потрібне нагадування? Без проблем. Я допоможу тобі, брате, – ти казав гидоти про Еллу Харпер.
У його очах на секунду спалахує паніка, яка відразу змінюється запеклим обуренням. Він розуміє, що вибору в нього майже немає, і вирішує прикинутися дурнем.
- І що з того? – знову каже він. – Я лише казав правду. Ми знаємо, що дівка так багато часу проводить на спині, що там вже надрукувався малюнок матраца.
Я стягую його зі стільця, не давши домовити. Затиснувши комір сорочки між пальцями, я наближаю його обличчя до свого.
- Або в тебе занадто багато сміливості, або жити набридло. Я схиляюся до останнього.
– Пішов ти! - вигукує Хенлі, його слина бризкає мені в обличчя. - Вважаєш себе королем школи, Ройале? Думаєш, що можеш притягнути до нас якусь повію і силою нав'язати її? Мій прапрадід знав самого генерала Лі! Я не збираюся дружити з покидьками типу її!
І він із ревом сам кидається на мене. Я дозволяю йому завдати удару, який виявляється таким же слабким, як сам Скіп. Позери на перевірку виявляються слабаками, тому що насправді вони лише невпевнені в собі дурні, які самостверджуються за рахунок інших.
Його кулак зачіпає мене по дотичній, бо він не знає, як правильно бити. Сміючись, я хапаю виродка за горло і підтягую до себе.
- Твій татко недостатньо любить тебе, раз не навчив битися, а, Скіппі? Дивись, це називається джеб[5]. - Я двічі короткими ударами б'ю його в обличчя. - Бачиш, як це працює?
Ззаду лунає гучний сміх, і я впізнаю Істона. Мій брат насолоджується уявленням.
Хенлі скиглить від болю і задкує назад. Повітря наповнює запах сечі.
- Агов, він обоссався! – кричить хтось.
Я з огидою хапаю Скіпа за загривок, стусаном збиваю з ніг і б'ю обличчям у підлогу. Моє коліно впирається в його хребет, я нахиляюся до нього і говорю:
– Ще раз скажеш хоч слово про Еллу чи когось із її друзів – і я зроблю з тобою дещо гірше, ніж просто два удари в обличчя, усік?
Він, жалібно похиливши, киває.
- От і славно.
Я відштовхую його і встаю на ноги.
– Це стосується й усіх інших, – оголошую я натовпу. - Починаючи з сьогоднішнього дня ви уважно стежите за тим, що кажете і робите, - або те, що трапилося з цим виродком, здасться вам грібаним чаюванням.
Їдальня поринає в гробове мовчання, і мені приносить задоволення бачити в їхніх очах тривогу і страх. Дітям потрібен лідер, який не дозволить їм знищити один одного, - Уейд правий.
Я не напрошувався на цю роботу, але вона моя, подобається це мені чи ні.
* * *
Замість того, щоб піти на урок, я прямую до чоловічого туалету на першому поверсі, розташованого поруч зі спортивним залом. Встановленого правила, що туалетом можуть користуватися лише члени футбольної команди, немає, але так уже повелося.
І Уейд має з цього максимальну вигоду. Зараз у нього має бути урок з державного управління, але відколи його мати почала спати з учителем, він не переступає поріг класу. Каже, що після всіх вуглеводів, які він впхнув у себе під час ланчу, йому найкраще або поспати, або трахнути когось, але останнє – куди веселіше.
Я навмисне голосно заходжу в туалет, щоб дати знати Уейду та його пасії, що вони більше не одні, але, мабуть, даремно турбуюся. До мене долинають важкі стогін, які в знайомому ритмі змінюються на «так, Уейд, будь ласка, Уейд».
З нудним виглядом я притуляюсь до раковин і спостерігаю, як голосно деренчить дверцята однієї з кабінок, коли Уейд подвоює зусилля. Судячи з голосу, післяобідній секс у нього з Рейчел Коен.
Уейд не найуважніший хлопець, але коли він із дівчиною, то віддає себе всього. Про більше можна навіть не просити. Я дивлюсь на годинник. Мені не дуже хочеться пропускати наступний урок.
Я стукаю у двері.
- Гей, діти, ви закінчуєте?
Шум вщухає, я чую здавлений зляканий зойк і приглушені заспокійливі слова.
– Я тримаю тебе, дитинко…
Шурхіт, а потім:
- Ось так. Добре так? Не хвилюйся через старого Ріда… О-о-о, тобі це подобається. Хочеш, я відчиню двері? Ні? Гаразд, але він там. Чує нас. Чорт, тобі це дуже подобається! Так, дитинко, кінчай.
Чути тихий стогін, потім звук якогось руху, а потім протяжний низький рик. Про те, що точно все закінчилося, свідчить звук води, що змивається в унітазі.
Дверцята відчиняються, я ловлю погляд Уейда і показую на годинник. Він киває мені, застібає ширинку, обіймає Рейчел та смачно цілує її.
- Чорт, дитинко, це було приголомшливо.
Вона зітхає, уткнувшись у нього. Цей звук мені знайомий. Елла робила так само, коли ми дуріли. До смерті хочеться почути його знову, і мене трохи дратує, що вона не підпускає мене до себе.
Я голосно відкашлююсь.
Уейд чи то проводжає, чи то несе Рейчел до дверей.
– Побачимося після занять? - З надією в очах запитує вона.
- Звісно, крихітко. - Він замовкає і озирається на мене через плече.
Я заперечливо хитаю головою.
Він знизує плечима, ніби кажучи, що спитати все одно не заважало.
- Я прийду після вечері. Тримай її для мене гарячою, - він плескає Рейчел по переду її вкороченої спідниці. - Я думатиму про тебе залишок дня. Мені буде нелегко.
Навіть після стількох років дружби з Вейдом я не можу зрозуміти, щиро він каже такі речі чи просто для червоного слівця.
- Ти маєш на увазі впоратися з ерекцією? – буркує Рейчел.
Досить.
- Уейд, - нетерпляче говорю я.
- Побачимося, Рейч. Нам із Рідом треба трохи побалакати, інакше, клянуся, ми б ще повеселилися.
Вона зволікає, і Уейду доводиться мало не силою виштовхати Рейчел за двері. Зачинивши двері, він приставляє до неї кошик для сміття і вальяжно підходить до мене. Я вмикаю крани з водою, щоб нас ніхто не міг підслухати, і переходжу одразу до справи.
- У п'ятницю ввечері, на вечірці у Монтгомері, хтось вимазав медом машину Елли. І я щойно побився з одним дурнем, який дошкуляв їй на практиці мови. Що відбувається?
– Серйозно? Ти взагалі слухав мене, коли ми говорили востаннє? Взагалі, так, ти слухав і сказав, що тобі все одно, - виразно зауважує Уейд.
– А тепер мені не байдуже. Я хочу знати, чому всі знову налаштувалися проти Елли. Усі знають, що я із задоволенням рушу будь-кому просто за те, що на неї косо подивилися, тому не розумію, чому її дістають.
Уейд сує руки під кран і миє їх ретельно та неквапливо, не поспішаючи відповідати.
- Уейд, - попереджаю я.
Він піднімає руки нагору.
- Гаразд, не бий мене. Тільки поглянь на це гарне личко, - Уейд поплескує себе по підборідді. — Якщо ти його зіпсуєш, більше не буде Рейчел.
Я припечатую його поглядом, тому що він сантиметрів на п'ять коротший за мене, і вимогливо запитую:
– Чому народ знущається з Елли?
Уейд знизує плечима.
- Раніше тебе боялися. А зараз? Не дуже.
- І що це значить?
- А те, що у Делакорта всі зуби на місці, адже він намагався зґвалтувати твою дівчину. Джордан каже те, що захоче, і без жодних наслідків. Вони думають, що ти втомився від Елли, а якщо ти перестав заступатися за інших, вони не підтримуватимуть тебе. А Елла – їхній улюблений об'єкт нападок.
- Ще що-небудь?
– А тобі ще мало? – сумно знизує плечима Уейд.
Я з досадою киваю.
- Більш ніж достатньо.
- Що робитимеш?
- А ти як думаєш? – я відштовхую сміттєвий кошик від дверей.
- Я думаю, що якщо ви, Ройали, виступите єдиним фронтом, всі одразу охолодять свій запал. Насправді нікому не подобається те, що відбувається, але вони надто налякані або ліниві, щоб зробити щось. І якщо чесно, друже, ти потрапляєш під останню категорію.
Я стискаю щелепи, розуміючи, що він має рацію. Гідеон значно активніше обстоював свої принципи в школі, ніж я. Він був уважним. Дізнався, хто стоїть за черговим витівкою, і робив так, щоб ніхто не порушував правил. І звичайно, я був тим, хто повідомляв йому новини.
Після того як Гідеон закінчив школу, всі чомусь вирішили, що я головний. А я не робив майже нічого, щоб довести, праві вони чи помиляються. До сьогоднішнього дня.
Я розвертаюсь до Вейда.
- Ти правий. Я був лінивим дурнем.
Уейд посміхається.
- Я завжди правий. І що ти збираєшся робити?
- Ще не знаю. Але не хвилюйся, скоро з усім цим лайном буде покінчено. - Я дивлюся на нього своїм найвбивчим поглядом. – Я цим займусь.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зламаний принц
ФэнтезиРід Ройал має все: привабливу зовнішність, становище в суспільстві, гроші. Дівчата з його елітної школи готові на все, щоби зустрічатися з ним. Хлопці хочуть бути подібними до нього. Але Ріду немає ні до кого, крім членів сім'ї, поки в його житті...