РОЗДІЛ СЬОМИЙ

65 0 0
                                    

Минає ще один тиждень.  Елла, як і раніше, не знайшлася, і мої брати, як і раніше, не розмовляють зі мною.  Життя пішло навперекосяк, і я не маю уявлення, як це змінити, тому перестаю навіть намагатися.  Я здаюся перед душевним болем, закриваюся від усього світу і щоночі проводжу в роздумах про те, чим зараз займається Елла.  Чи в безпеці вона.  Чи нудьгує на мене… Ну звичайно, не нудьгує.  Якби вона скучала, то вже давно б повернулася додому.
У понеділок я встаю з ліжка та йду на тренування.  Усім одразу стає зрозуміло, що ми з Істоном у сварці.  Він стоїть на одній бічній лінії, я – на іншій.  Між нами більше, ніж стадіон.  Чорт, між нами така прірва, що туди міг би поміститися весь Атлантичний океан.
Після тренування у коридорі мене зупиняє Вел.  У мене виникає мимовільне бажання прикрити яйця.
— Просто скажи мені, що з нею все гаразд, — благає вона.
- У неї все чудово.
- Вона злиться на мене?  Я щось не те зробила?  - Запитує Вел тремтячим голосом.
Прокляття.  Чому ніхто не може взяти себе до рук?
- Я хто ваш особистий психотерапевт?  Поняття не маю, чому вона не дзвонить тобі, - гарчу я через злості, що охопила мене.
Обличчя Вел морщиться.
- Це підло, Рід.  Вона та мій друг теж.  У тебе немає жодного права ховати її від мене.
- Якби Елла захотіла зв'язатися з тобою, вона б тобі зателефонувала.
Не треба було мені це говорити, але світ і так уже котиться у тартарари.  Я не можу забрати свої слова назад, бо Вел тікає геть.
Якщо Елла ще не живить до мене ненависті, то вона точно зненавидить мене з усією силою, коли повернеться і побачить все це свавілля, яке я накоїв.
Розлючений і розгублений, я повертаюся і б'ю ногою по шафці.  Металеві дверцята перекошуються від удару, який віддається по всій нозі.  Не сказати що це приємне відчуття.
У коридорі лунає сміх.  Я розвертаюсь і бачу, як Іст простягає руку, а Домінік Брунфелд щось кладе йому на долоню.  Ще кілька хлопців із нашої команди дістають банкноти та віддають їх Істону.
– Ніколи не думав, що побачу, як ти будеш божеволіти через дівчисько, – каже Дім, проходячи повз мене.  – Ти підвів усіх нас.
Я показую йому середній палець і чекаю, коли зі мною порівняється Іст.
- Чи не хочеш пояснити, що тут відбувається?
Іст махає віялом із банкнот перед моїм обличчям.
– Найлегші гроші у моєму житті.  Ти з'їхав із котушок, брате.  І всі у школі про це знають.  Коли ти втратиш самовладання, було лише питанням часу.  Тому Елла і втекла.
Я важко дихаю через ніс.
- Вона повернеться.
- Тобі чарівним чином вдалося знайти її цієї ночі?  - Він розводить руки в сторони і крутиться на місці.  – Бо її тут нема.  Ти її бачиш?  Дім, ти бачиш Еллу?
Погляд Домініка переміщається з мене на Істона і назад.
- Ні, він її не бачить.  А ти, Уейде?  Ти її бачиш?  Чи вона піде з тобою до туалету?
- Заткнися, Іст.
У його очах спалахує біль, і він рухається рукою, ніби закриває рот на блискавку.
- Затикаюсь, Майстер Рід.  Ти ж єдиний знаєш, як краще для Ройалів, так?  Ти все робиш правильно.  Отримуєш гарні оцінки.  Граєш у футбол.  Трахаєш тільки правильних дівчат.  Але тільки коли ти помиляєшся, це зачіпає всіх нас.  - Він обхоплює рукою мою шию і притягує до себе так близько, що ми стикаємося з лобами.  - То чому тоді тобі не заткнутися, Рід?  Елла не повернеться.  Вона мертва, як і наша дорога матуся.  Тільки на цей раз це не моя вина.  А твоя.
Мене захльостує почуття сорому.  Густа, мерзенна субстанція обліплює мої кістки і тягне вниз.  Я не можу втекти від істини.  Брат правий.  У маминій смерті є доля моєї провини, і якщо Елла мертва, то тут вина лежить на мені повністю.
Вивернувшись із хватки Істона, я повертаюся в роздягальню.  До сьогоднішнього дня ми з братами ніколи не сварилися на очах інших.  Ми завжди поводилися за принципом «один за всіх і всі за одного».
Мама ненавиділа, коли ми сварилися вдома, але не терпіла цього, якщо ми були десь за його межами.  Навіть якщо хтось із нас глузував з інших, вона поводилася так, ніби ми не її діти.
Хлопчикам Марії Ройал не можна було зганьбити ні її, ні себе при сторонніх.  Їй досить було несхвально подивитися на нас, і ми вже поправляли на собі одяг і закидали руки один одному на плечі, ніби це день відкритих дверей на бейсбольному стадіоні і ми просто щасливі так жити – незважаючи на те, що секунду тому готові були вбивати друг  друга.
Двері в роздягальню відчиняються.  Навіть не зводячи очей, я знаю, хто це.  І це точно не Іст.  Коли він злиться, то вважає за краще триматися сам по собі.
- У п'ятницю, до гри, одна з Пастелів відрізала ножицями волосся у дев'ятикласниці.  Дівча вибігло зі школи вся в сльозах.
Я завмираю.  Погана справа.  Напевно, це те саме дівчисько, яке бачили ми з Делакортом.  Вона вискочила з будівлі та сховалася у «фольксвагені».
- Худенька блондинка?  Водить білий "пасат"?
Він киває і сідає поряд зі мною на лаву, яка жалібно рипить.
– За день до цього Дев Хан знищила науковий проект Джун Чень.
- Адже Джун навчається по гранту?
– Ага.
– Ха.  - Я примушую себе сісти рівно.  – Ще є цікаві історії?
– Ці були найцікавіші.  Ще я чув плітки про інші мерзоти, але підтвердити їх не можу.  Джордан плюнула на якесь дівчисько на уроці природознавства.  Гуді Беллінгем пропонує п'ятдесят шматків будь-кому, хто захоче пустити по колу членів шкільної ради.
Я стомлено потираю рукою щелепу.  Ідіотська школа.
– Минуло майже два тижні.
- І за ці два тижні твої брати перестали розмовляти з тобою, ти зчепився з Делакортом, розбив шафку.  О, а перед тим, як поїхала Елла, ти раптом вирішив, що тобі не подобається зовнішність Скотта Гастонбурга, і трохи поправив йому обличчя.
- Він лайнове трепло.
Чувак образив Еллу.  І нехай я цього не чув, але відразу це зрозумів за нахабним виразом його обличчя, коли ми були в клубі.  Він думав, що йому все зійде з рук.  Але він мене погано знає.
- Може і так.  Все, що злітає з мови Гасті, не варте того, щоб слухати.  Ти зробив усім величезну ласку, зламавши йому щелепу, але в школі стає все гірше.  Тобі треба взяти себе до рук.
- Мені начхати на Астор.
- Можливо.  Але якщо школою не керуватимуть Ройали, то вона скотиться у відстійник.  - Уейд крутиться на жорсткому металевому сидінні.  - Про Еллу теж ходять чутки.
- Начхати.  Хай ходять.
– Ти це зараз так кажеш.  А уяви, як їй буде, коли вона повернеться?  Вони з Джордан уже на ножах.  Так, їхня бійка була страшенно гарячою.  Але потім той випадок із Денієлом, а тепер вона зникла.  Всі кажуть, що вона або поїхала аборт, або відновлюється після лікування венеричних болячок.  Якщо ти ховаєш її, то настав час повернути її, показати всім свою силу.
Я мовчу.
Уейд зітхає.
- Я розумію, як тобі не хочеться стояти на чолі, але, мужику, ти головний, став ним відразу ж, як Гід закінчив школу.  Якщо ти все пустиш на самоплив, то до Хелловін тут буде творитися пекельне пекло.  По стінах будуть розмазані кишки та мізки.  А на Джордан обрушиться чийсь праведний гнів, як у «Керрі»[1].
Джордан.  Від цієї курки одні проблеми.
– Чому б тобі не стати головним?  – тихо говорю я.  - У твоєї родини достатньо грошей, щоб купити батьків Джордан.
Уейд із потомствених багатих аристократів.  Мені здається, частина їхнього стану досі зберігається у них у підвалі у вигляді золотих злитків.
- Справа не в грошах.  Справа у прізвищі Ройалів.  Вас слухають.  Напевно тому, що вас так багато.
Він правий.  Ройали правлять школою з того часу, як Гід перейшов у десятий клас.  Не знаю, що саме сталося, але одного чудового дня ми прокинулися, і виявилося, що всі дивляться на Гіда.  Якщо хтось виходив за межі, Гід урезонував його.  Правила були простими – вибирай рівного.
Рівного у буквальному значенні цього слова.  Рівного за соціальним статусом, за кількістю грошей на банківському рахунку, за інтелектом.  Якби Джордан труїла когось із Пастелей – це було б нормально.  Але Джордан труїть учнів-бюджетників, і це погано.
Елла не потрапляла ні туди, ні туди.  Вона не належала до бюджетників.  Але й не була із багатої родини.  А я взагалі думав, що вона спить із моїм батьком.  Що він притяг додому повію з елітного борделя.  Вони зі Стівом любили навідуватись у подібні місця під час відряджень.  Так, мій тато – найвищий клас.
Я тримався на відстані і чекав, а решта чекала разом зі мною.  Крім Джордан.  Вона одразу побачила те, що побачив і я.  Що Елла набагато сильніше, ніж ті, з ким нам доводилося мати справу в Астор-Парку.  Джордан зненавиділа її.  Мене ж до неї тягнуло.
– Мені не потрібна влада, – каже Уейд.  – Я хочу займатися сексом, грати у футбол, діяти на нерви дружкам моєї матері та напиватися.  Я можу робити все це, навіть якщо Джордан третюватиме будь-яке симпатичне дівчисько, яке дихає не так, як воно.  Але ти – інша справа.  У тебе є свідомість, мужику.  Але через все це лайно… те, що Деніел продовжує ходити по школі, ніби він і не намагався зґвалтувати Еллу… коротше, мовчання вважається ніби схваленням.
Він піднімається з лави.
– Народ розраховує на тебе.  Це ще тягар, я розумію.  Але якщо ти не візьмеш ситуацію до своїх рук, то почнеться криваве побоїще.
Я теж підводжусь і йду до дверей.
– Тоді хай школа згорить, – бурмочу я.  – Гасити полум'я – не моя турбота.
- Братан.
Я зупиняюся у дверях.
– Що?
- Дай мені знати, якщо зможеш, гаразд?  Я просто хочу знати, чи треба мені починати носити захисний костюм.
Знизавши плечима, я дивлюся на нього через плече.
- Нехай все котиться в пекло, мені начхати.
За моєю спиною лунає прикрий зітхання, але я не збираюся затримуватись ні на секунду.  Поки Еллу не знайдуть, я не хочу відволікатися на щось, окрім її пошуків.  Якщо комусь ще погано, то й нехай.  Нам буде погано всім разом.
Я плетуся коридором, опустивши голову.  Мені майже вдається дійти до класу, ні з ким не зіткнувшись дорогою, коли раптом мене гукає знайомий голос.
- Що трапилося, Ройале?  Ображаєшся через те, що ніхто не хоче грати з тобою?
Я зупиняюся.  Демілька Делакорта, що гавкає, примушує мене розвернутися до нього обличчям.
- Вибач, не почув тебе, - сухим тоном кажу я.  - Може, повториш?  Тільки на цей раз для мого кулака?
Він спотикається про свої ноги, тому що важко не помітити загрозу в моєму голосі.  Коридор наповнюється учнями, у яких закінчилися факультативи: музичний гурток, дебатова команда, команда підтримки, науковий гурток.
Я навмисно насуваюсь на нього, в крові вирує адреналін.  Минулого разу мені вдалося вдарити виродка, але лише одного разу.  Мої брати відтягли мене, поки я не покалічив його.
Але сьогодні мене ніхто не зупинить.  Зграя звірів – учні Астор-Парку – відчули кров.
Делакорт відсувається убік, не дивиться на мене, але й боїться повертатись до мене спиною.  «Я не з тих, хто б'є у спину, – хочеться сказати йому.  – Скоріше, це у твоїх звичках».
Але Делакорт вважає інакше.  Він чокнутий і завжди полює на тих, хто, на його думку, слабший за нього.
Від його худорлявого тіла виходять хвилі злості.  Йому не подобається показувати свою боягузливість.  Зрештою татко завжди відмаже його.  Та й нехай, та тільки папочки зараз тут немає.
- Ти завжди за насильство, так, Ройале?  Думаєш, що кулаки вирішать усі твої проблеми?
Я посміхаюся.
– Ну, я хоча б не використовую наркоту, щоби вирішувати свої проблеми.  Дівчата не хочуть тебе, і ти накачуєш їх наркотиками.  Такі в тебе методи?
– Елла хотіла цього.
- Мені не подобається, коли ти вимовляєш її ім'я.  – Я роблю крок уперед.  – Тобі краще забути його.
- Або що?  Ми битимемося на дуелі, поки один з нас не помре?
Він розкидає руки, запрошуючи інших посміятися разом з ним, але вони або ненавидять його, або бояться мене, бо ніхто не видає жодного звуку.
– Ні.  На мою думку, ти нікчема.  Ти даремно забираєш повітря, яке з великим успіхом могло б вилітати з чиєїсь дупи.  Я не можу тебе вбити – всі ці ідіотські закони і таке інше, – але я можу завдати тобі болю.  Зробити кожну хвилину твого життя нещасним, – впевненим тоном говорю я.  - Краще б тобі піти з цієї школи, хлопче.  Ніхто не хоче тебе тут бачити.
Деніел починає важко дихати.
– Це тебе тут ніхто не хоче бачити, – зневажливо посміхається він.
Потім обертається до натовпу у пошуках підтримки, але наших глядачів цікавить лише одне – коли проллється кров.  Вони зрушують ближче, виштовхуючи Деніела вперед.
Тут його боягузливість виходить назовні.  Він кидає в мене свій телефон, пластиковий корпус вдаряється в моє чоло.  Учні охають.  По обличчю тече тепла червона цівка, застигла очі, капаючи на губи.
Я міг би вдарити його.  Це найпростіше.  Але я хочу, щоб він справді страждав.  Щоб ми страждали обоє.  Тому я хапаю його за плечі і б'ю своїм чолом у його чоло.
Його обличчя забарвлюється моєю кров'ю, і я досить посміхаюся.
- Ну ось, твоє личко помітно погарнішало.  Подивимося, що ще зможу зробити.
І я даю йому ляпас.  З усієї сили.
Він червоніє від злості, викликаної зневагою, з якою я вдарив її.  Лупа – зброя дівчат, хлопці так не б'ються.  Від чергового ляскання відкритою долонею лунає бавовна.  Деніел робить крок назад, але далеко йому не піти - шлях до відступу загороджують шафки.
Посміхаючись, я роблю крок уперед і знову відважую йому ляпас.  Він блокує мене рукою, і при цьому вся ліва сторона обличчя залишається відкритою.  Я двічі шльопаю його лівою щокою і відходжу.
- Вдар мене, - кричить він.  - Вдар мене кулаком!
Моя усмішка стає ширшою.
- Ти не заслуговуєш на моїх куркулів.  Так я битимусь тільки з чоловіком.
Я знову шльопаю його по щоці, але цього разу сильніший, і шкіра лопається.  З рани виступає кров, але це не задовольняє моє бажання помститися.  Я плескаю його по одному юшку, потім по іншому.  Він слабо намагається захиститись.
Деніел надує губи, збираючи слину.  Я роблю хибний випад вліво, і плювок пролітає повз.  З виразом відрази на обличчі я хапаю його за волосся і б'ю обличчям об шафку.
- Коли Елла повернеться, їй не захочеться бачити тут сміття на кшталт тебе, так що йди або тренуй здатність ставати невидимим, тому що я не хочу більше ні бачити, ні чути тебе.
Я не чекаю, коли він відповість мені, знову б'ю його чолом об шафу і відпускаю.
Він – усі сімдесят сім кілограмів убожества – валиться на підлогу, наче поламана іграшка.
Я обертаюся і натикаюся на Уейда, що стоїть поруч.
- Думав, тобі начхати, - шепоче він.
Я посміхаюся йому, але, мабуть, у моїй усмішці надто багато звіриної жорстокості, бо всі, крім Уейда та його вічної тіні, Хантера, відступають назад.
Нахилившись, я піднімаю з підлоги телефон Деніела, потім перевертаю його самого і беру його м'яку руку.  Потім притискаю його палець до екрана, щоб розблокувати телефон, і набираю номер свого батька.
- Каллум Ройал, - з роздратуванням відповідає він.
– Привіт, тату.  Тобі треба приїхати до школи.
– Рід?  З якого номера ти дзвониш?  – сердито запитує батько.
- З телефону Денієла Делакорта.  Сина судді Делакорта.  І захопи свою чекову книжку.  Я добре наваляв йому.  Але він сам напрошувався на це, буквально, – радісно повідомляю я.
Я вішаю трубку і проводжу рукою по обличчю, бо кров із рани на лобі затікає в око.  Переступивши через Деніела, я наспіваючи вимовляю:
- До швидкого, Вейд.  Хантере, – я киваю на прощання нашому величезному мовчазному нападникові.
Він відповідає таким же кивком, і я виходжу надвір, щоб ковтнути свіжого повітря.
* * *
Тато несамовито, коли входить у приймальню, що сусідить з кабінетом директора Берінгера.  Він нічого не говорить про моє розбите чоло.  Просто вистачає мене за лацкани шкільного піджака та притягує до себе.
- Цьому час припинитися, - шипить він.
Я вивільняюсь із його хватки.
– Заспокойся.  Я вже більше року не бився, – нагадую я йому.
– І хочеш за це медаль?  Чи поплескати тебе по спині?  Господи, Рід, скільки ще раз нам доведеться проходити через це?  Скільки ще чортових чеків мені потрібно буде виписати, поки ти не порозумнішаєш?
Я дивлюсь прямо йому в очі.
– Деніел Делакорт накачав Еллу наркотиками на одній із вечірок і спробував зґвалтувати її.
Тато різко втягує повітря.
- Містер Ройал.
Ми повертаємося на голос секретаря Берінгера, яка стоїть біля відчинених дверей до кабінету директора.
- Містер Берінгер готовий прийняти вас, - радісно каже вона.
Тато проходить повз мене.
- Залишайся тут.  Я з усім розберуся, – кидає він через плече.
Я намагаюся не показати своє тріумфування.  Мені доведеться теревенитись тут, поки тато спробує залагодити неприємну історію, в яку я потрапив.  Хоча я не вважаю це «неприємною історією».  Делакорт сам напросився.  Він заслуговував на розправу з тієї ночі, коли хотів поглумитися над Еллою, але я відволікся від своєї помсти, бо був зайнятий тим, що все більше закохувався в цю дівчину.
Я опускаюся на м'яке сидіння стільця і ​​старанно уникаю зустрічатись із засуджувальними поглядами директорського секретаря, які вона раз у раз кидає в мій бік.
Батькова зустріч із Берінгером триває менше десяти хвилин.  А точніше, сім, якщо годинник над дверима показує правильний час.  Він виходить з кабінету з тріумфальним блиском в очах, яким зазвичай буває після укладання дуже вигідної угоди.
- Все залагоджено, - каже він мені і дає знак йти за ним.  - Повертайся на заняття, але після школи їдь відразу додому.  І скажи своїм братам зробити те саме.  Жодних зайвих зупинок.  Я хочу, щоб ви всі були вдома.
Я моментально напружуюсь.
– Навіщо?  Що відбувається?
- Я збирався почекати і сказати тобі після уроків, але ... раз я все одно вже тут ... - Папа зупиняється посеред величезного, оздобленого деревом вестибюля.  – Детектив знайшов Еллу.
Поки я намагаюся переварити цю приголомшливу новину, батько виходить через парадний вхід, залишаючи мене в здивуванні вирячитися йому в спину.

Зламаний принцWhere stories live. Discover now