Рід
Я веду Еллу на пляж. Мені завжди подобалася близькість до океану. Пляж не дуже великий - метрів п'ять завдовжки і близько трьох завширшки, коли приплив ковтає весь пісок, залишається лише скелястий виступ, який природною стіною тягнеться від лужка заднього двору до самого берега.
І все ж таки він наш – тихий, мирний і, що найголовніше, самотній.
Я розстилаю важке вовняне покривало, на нього кидаю пухову ковдру, а зверху все інше.
- Сідай, а я поки розпалю вогонь.
Елла скидає туфлі поруч із покривалом і сідає. Я встигаю побачити, що її нігті нафарбовані якимось темним лаком, але вона одразу підбирає ноги під себе.
До скель весь час прибиває корчі, так що я за дві секунди розпалюю невелике багаття, якого цілком достатньо, щоб давати світло і тепло. Не хочу, щоб моя дівчинка застудилася.
- У тому, як ти розпалюєш багаття, є щось неймовірно еротичне, - каже Елла, коли я вибираю сучки краще і сухіше.
Я розгортаюся та посміхаюся їй.
– Майстерні хлопці для дівчат – як круте порно. Тобі подобається, що я можу працювати руками.
- Якби я була печерною жінкою, то точно потягла б тебе у своє лігво, - погоджується вона.
- Отже, так воно було в минулому? Чоловік розводив багаття, а потім приходила жінка, тюкала його по голові найбільшою палицею і робила з ним що хотіла?
– Ага, але ми дозволили чоловікам писати історію, щоб не поранити їхнє самолюбство.
Я кидаю в багаття ще одне дерево, щоб нам було тепло і затишно, і сідаю на покривало до Елли. Вона накриває мої ноги ковдрою, і я розтягуюсь поряд з нею. Якийсь час ми дивимося на танцюючі язики полум'я і слухаємо потріскування деревини. Просто сидимо та кайфуємо від нашої близькості. Безкрайній океан, нескінченне небо, і ми з Еллою разом. Нарешті.
Її ноги поруч із моїми затягнутими в джинси стегнами. Моя рука обіймає її за спину, а долоня лежить на її милій попці. Як би мені хотілося, щоб зараз на ній була шкільна форма, тоді я заліз би до неї під спідницю і відшукав те містечко, де гола шкіра, тепло і м'яко.
– Дякую, що повернув мені роботу, – раптом каже Елла.
– З чого ти вирішила, що то я?
Вона коситься на мене.
– А хто ще, як не ти?
Я безглуздо посміхаюся.
- Серйозно, Рід. Дякую.
Я прибираю руку з її сідниць і підкладаю собі під голову. Якщо вона хоче поговорити, говоритимемо. Мій член, напевно, зараз задихнеться в джинсах, але якщо вона поряд зі мною, воно того варте.
- Це щонайменше, що я міг зробити. Ти втратила роботу через мене.
- Не погоджуся, але мені приємно, що ти так думаєш.
Вона швидко проводить рукою по моїй нозі.
Я закриваю очі. Впевнений, цим дотиком Елла хотіла підбадьорити мене, але на пару сантиметрів ліворуч було б краще. Я роблю кілька глибоких, але тихих зітхань.
- У школі стало не так погано, як раніше. Це ти теж? - Запитує вона.
Її рука перемістилася вище, і тепер Елла водить пальцем з бокового шва моєї футболки з довгими рукавами.
Вона навмисне намагається звести мене з розуму? Я повертаю до неї голову, але її погляд спрямований на воду.
Прийнявши колишнє становище, я намагаюся знайти на небі сузір'я Великої Ведмедиці, щоб відволіктися від її пальців, які вже просунулися далі і тепер гладять через футболку кубики на животі.
- Так, але цього мало, - зізнаюся я. – Я поговорив з Вейдом та ще кількома хлопцями. Сказав їм, що хочу знати про все, що відбувається, але ми з тобою чудово розуміємо, що за цим лайном стоїть Джордан. Якби це був хлопець, я б вивів його на паркування і бив, поки він би не почав плюватися власними зубами.
- Яка чудова картина.
Я пирхаю.
— А ти хотіла б, щоб я відвіз його до торгового центру і купив нам за браслетом дружби?
- Не знаю. Але хіба насильством можна вирішити усі проблеми? Ну, вдарив ти Деніела, а я допомогла зганьбити його, але він все одно нікуди не подівся. Він навіть не виглядає засоромленим.
Її невгамовні пальці ковзають по краю моєї футболки.
- Це лише видимість, - запевняю я Еллу. – Він добре вдає, що все гаразд, але насправді його вигнали з команди з лакросу та зняли його кандидатуру на пост президента шкільної ради наступного року.
Я хмурюся.
– Але цього все одно замало.
– Натомість це вже початок. - Елла починає гладити мою руку, і цей безневинний дотик розпалює в моєму тілі пожежа куди спекотніше, ніж багаття на піску за кілька кроків від нас. - До речі, коли вже мова зайшла про Джордан, твій батько сьогодні на стадіоні пригрозив її батькові.
– Серйозно? - Я навіть не намагаюся приховати подив.
Вона киває.
– Сказав, що дуже засмутиться, якщо зі мною щось трапиться, бо це вплине на їхні ділові стосунки.
- А старий ще о-го-го! Навіть не думав, що він здатний на таке. Або що він взагалі знає, що діється в Асторі.
- На мою думку, він знає набагато більше, ніж дозволяє нам думати. Натякнув, що знає про нас із тобою.
Я посміхаюся.
– А що ми?
– Ну, що твоя футболка на мені – це дещо означає.
Декілька непокірних пасм лізуть Елле в обличчя. Я користуюся цим, щоб доторкнутися до неї, і заправляю їх за вухо.
– Я знаю, що це означає для мене. Не хочеш мені розповісти, що це означає для тебе?
Елла бере мене за зап'ястя і повертає, щоб притулитися губами до моєї долоні. Наче ставить на мені тавро. Що я належу їй. Мені хочеться стиснути кулак та зберегти її поцілунок назавжди.
- Це означає, що всі інші дівчата повинні відійти убік. Ти мій. - Вона піднімає на мене блискучі очі. - Твоя черга.
І мені знову доводиться зробити глибокий вдих. Але цього разу тому, що серце ось-ось вискочить у мене із грудей.
– Це означає, що решті хлопців краще відвалити подалі. Ти моя. - Я втомився терпіти і притягаю Еллу до себе навколішки. - Я хочу позбавити тебе всіх труднощів. Хочу, щоб Джордан відстала від тебе. Хочу, щоб Брук зникла із нашого життя. Я хочу, щоб цей світ став ідеальним, сонячним, прекрасним.
- З якого часу ти став таким романтиком? - піддражнює вона мене.
- З того часу, як зустрів тебе.
Боже, якби тут опинився хтось із приятелів, вони миттєво організували б пошук моїх яєць по всьому штату. Але мені начхати. Кожне моє слово йшло від щирого серця.
Елла охоплює руками мою голову.
– Знаєш, мені нічого цього не треба, – шепоче вона, її губи за міліметр від моїх.
- Я зроблю все, що завгодно. Просто скажи, що тобі потрібне.
– Ти. Тільки ти. Ти завжди.
І Елла цілує мене. Її губи ніжно притискаються до моїх, запечатуючи обіцянку, яку вона дала мені. Вона моя і завжди буде моєю. Ще до нашої зустрічі ми належали одне до одного. Я надто довго з цим боровся, але зараз здаюся, повністю капітулюю.
Я цілую Еллу у відповідь, опускаючи її на покривало, щоб відчувати під собою її тіло. Спочатку безневинно. Я не зриваю з неї футболку, не засовую руку в трусики, хоча мені до смерті хочеться зробити і те, й інше. Ми просто цілуємося до тих пір, поки вона не починає неспокійно ерзати піді мною.
Ноги Елли розсуваються, і я влаштовуюсь між ними, притискаючись до спокусливого тіла. Її руки опускаються та намацують нижній край моєї футболки. Я однією рукою стягую її через голову.
- Ти не застудишся? - Запитує Елла, напівжартома, напівсерйозно.
- Я не замерзну, навіть якщо піде сніг, - я беру її руку і притискаю до своїх грудей. - Відчуваєш, який гарячий?
Її пальці обережно торкаються мене. У неї майже немає досвіду, але я ще ніколи не відчував такого сильного збудження, ніколи не був такий близький до краю. Навіть під час свого першого разу. Я міг би прибрати її руку і покласти край всьому цьому, виправдавшись тим, що втрачаю самовладання, але я хочу, щоб вона торкалася мене.
Я нависаю над Еллою, упираючись ліктями, щоб не впасти, і дозволяю їй гладити себе. Її пальці перераховують кожне ребро. Долоні досліджують мої груди, і я отримую якесь первісне задоволення тому, що такий величезний у порівнянні з нею. Її руки гладять мої плечі та спину. Я тремчу під її дотиками, дикий звір у мені готовий вистрибнути на волю і лише чекає на її сигнал.
Дідько! Це дівчисько вбиває мене.
Елла піднімається, тримаючись за мене, і проводить мовою по гарячковому вінку на моїй шиї.
Це вже занадто. Я перекочуюся на спину, груди важко здіймаються, наче я щойно пробіг марафон.
- Що трапилося? - Затишно притискаючись до мене, питає Елла.
Я переплітаю наші пальці.
- Поговори зі мною. Допоможи мені заспокоїтись.
- Упевнений, що не хочеш, щоб я допомогла тобі інакше?
Її слова викликають у мене посмішку.
– Потім. А зараз я хочу просто лежати і насолоджуватися тим, що ти поряд.
– Це завжди таке буває?
- Ти про що?
Елла на секунду замовкає, а потім відповідає:
- Наче серце ось-ось розірветься.
- Ти кажеш так, наче я хочу тебе вбити.
– Іноді мені так і здається. А іноді… ті почуття, які ти будиш у мені, лякають мене.
Мої пальці ще міцніше стискають її руку.
- Повір, я відчуваю те саме, нічого подібного раніше зі мною ніколи не траплялося.
– Навіть із Еббі?
Видно, що вона тут же шкодує, що запитала про це, слова злетіли з язика, перш ніж вона змогла їх зупинити.
Я нахиляю голову, щоб подивитись їй в обличчя.
– Навіть із Еббі. Ти справді хочеш поговорити про неї?
- Напевно. – Елла корчить пику. – Але ж не треба, якщо ти не хочеш.
Я притягаю її ще ближче, щоб нас ніщо не поділяло. Мені не хочеться обговорювати з нею Еббі. Не тому, що в мене були якісь почуття до неї, а тому, що ці почуття були недостатньо сильними, і через це я відчуваю себе винним.
- Я почав зустрічатися з Еббі після маминої смерті, - зізнаюся я. – До цього я ніколи не мав постійної дівчини. Так, іноді спав з різними. Не як Іст, звичайно, але розважався з дівчатами, у п'ятнадцять втратив цноту з ученицею випускного класу. А коли мама померла, я майже з'їхав з котушок. В голову що тільки не лізло… – Я замовкаю, а потім, понурившись, продовжую: – Та й досі лізе, мабуть. Коротше кажучи, раптом з'явилася Еббі, і вона дуже нагадувала мені маму. Я вважав, що якщо буду поряд з нею, то начебто мама і не вмирала.
– І як, спрацювало?
– Спочатку так, але потім… Я не настільки нудьгував за мамою. У тому сенсі, що мені ще не вистачає її, але Еббі ніколи не змогла б завоювати моє серце. Вона надто тиха. Надто пасивна, чи що. - Мені було страшенно нудно поряд з нею, але це звучить грубо, а мені не хочеться, щоб Елла знову почала вважати мене козлом. - Я розлучився з нею перед Різдвом. Ти коли-небудь думала, що осінь – поганий час для розлучень? Безумство якесь. Гід завжди казав, що не можна кидати дівчину перед зимовим балом чи перед святами. Але я таки зробив це, бо відтягувати для нас обох було б лише гірше. Звичайно, Еббі дуже засмутилася. Продовжувала підходити до мене, і що більше вона ганялася за мною, то більше я шкодував про те, що ми взагалі почали зустрічатися.
Елла третьиться щокою об моє плече.
- Чому зараз твій голос звучить так винно?
– Тому що я почуваюся винним, – бурчу я.
- Але ти не винен. Ти не несеш за неї відповідальність. Якщо, звичайно, ти був чесний із нею і не давав порожніх обіцянок. Її образливі почуття – це її проблема.
– Ти єдина дівчина, якій я щось обіцяв, – похмуро відповів я.
- Пообіцяй мені ще дещо, прямо зараз.
- Що завгодно.
- Пообіцяй, що завжди будеш чесним зі мною. І якщо колись пошкодуєш про наші стосунки, то одразу скажеш мені про це.
Я перевертаю її на спину і притискаю її руки над головою.
– Добре, я обіцяю тобі це. Тому що ніколи не пошкодую про жодну секунду, яку ми провели разом.
Я знову цілую її, щоб заглушити будь-які заперечення. Вона просила мене не про це, але я можу дати тільки таку відповідь, бо ніколи не втомлюся від неї.
Я перериваю поцілунок і притискаюсь губами до її шиї. Вона уявлення не має про те, як красива, про те, що, коли вона йде по шкільному коридору, побачивши її золоте волосся, яскраве блакитне око і стрункого тіла у будь-якого хлопця відразу ж встає. Вона не знає про це, тому що не схожа на решту дівчат з Астора. У ній немає марнославства, егоїзму чи зарозумілості.
Вона просто… Елла.
- Ти в моїй футболці - найгарячіше видовище, що я коли-небудь бачив, - хрипло кажу я їй на вухо і кусаю за мочку.
– Так?
- О так.
Її пальці з голодом і пристрастю все сильніше впиваються в мою шкіру. Я протискаюсь стегном між її ніг, і вона треться про мене.
- Я хочу подбати про тебе, - я притискаюся до неї сильніше. - Дозволь мені.
- Прямо тут? Зараз? - Елла обурена, але заінтригована.
– Тут на милі довкола ні душі.
Я стягую з неї футболку та майку, яку вона одягла під низ, повністю оголюючи її ніжну шкіру. Потім повільно проводжу язиком навколо набряклого соска, і Елла вигинає спину, вимагаючи ще.
Посміхнувшись, я вбираю його в рот, і, коли дражню кінчик соска язиком, вона ойкає. Її пальці заплутуються в моєму волоссі, щоб притягнути мене ближче. Наче мені потрібна допомога, ага. Нехай почнеться приплив, нехай підніметься буревій, я не відпущу її.
Я сповзаю вниз і стягую з неї джинси.
- Дитино, ти така гарна. Сама досконалість.
Однак у мене є важливіші заняття для рота, ніж вимовляти слова, які все одно не в змозі передати мої почуття. Її п'яти впираються у пісок. Пальці стискають мої плечі. А я цілую і дражню її, поки вона не починає божеволіти, і я сам не перестаю ясно розуміти. Мій член став таким твердим, що ерекція завдає болю, але мені начхати. Коли я з Еллою, вона завжди стоїть на першому місці. І я сам страшенно збуджуюсь, коли вона опиняється біля самого краю.
Елла тремтить, не перестаючи повторювати моє ім'я. Я піднімаюсь і обіймаю її доти, поки її серце, що дико б'ється, не заспокоюється, одночасно заспокоююся і сам. Мені страшенно хочеться позбутися напруги, але легко відкинути власні бажання, коли кохана дівчина лежить у твоїх обіймах на сьомому небі від щастя.
- Стає холодно. Може, ходімо додому? – несміливо питає вона.
Якщо чесно, мені дуже не хочеться. Я залишився б тут з нею до початку наступного тисячоліття, і тому з небажанням відсторонююся від неї.
– Давай.
Я допомагаю Еллі привести себе до ладу, продовжуючи цілувати. Потім повертаю покривала, закидаю їх на плече і беру її за руку.
– Рід.
– Так?
- Мені не вистачає тебе ночами.
У грудях стає тепло. До втечі ми спали разом у її ліжку майже щоночі. Мені не хотілося залишати її ні на мить.
Я стискаю її руку і відповідаю:
- Мені теж.
- Ти знову спатимеш зі мною?
- Звісно.
Існує тільки одна відповідь на все, про що вона мене не попросила.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зламаний принц
FantasíaРід Ройал має все: привабливу зовнішність, становище в суспільстві, гроші. Дівчата з його елітної школи готові на все, щоби зустрічатися з ним. Хлопці хочуть бути подібними до нього. Але Ріду немає ні до кого, крім членів сім'ї, поки в його житті...