РОЗДІЛ ЧЕТВЕРТИЙ

68 0 0
                                    

– Рід.  - Велері Каррінгтон наздоганяє мене на галявині, морозний жовтневий вітер роздмухує її коротке волосся.  - Стривай.
Я неохоче зупиняюся і, розвернувшись, зустрічаюся з парою темних палаючих очей.  Вел - розміром з ельфа, але її внутрішній силі може позаздрити будь-хто.  Нам на полі не завадив би хтось такий напористий, як вона.
– Я запізнююся на тренування.
- Мені все одно, - Вел схрещує руки на грудях.  - Тобі час перестати грати зі мною в ігри.  Якщо ти не скажеш, що з Еллою, присягаюсь богом, я подзвоню в поліцію.
З втечі Елли минуло аж два дні, але від приватного детектива, як і раніше, немає жодних новин.  Папа змусив нас ходити до школи, начебто все гаразд.  Директорові він сказав, що Елла захворіла, і те саме я кажу зараз Вел.
- Вона вдома, хворіє.
- Нісенітниця собача!
– Але ж так і є!
– Тоді чому мені не можна з нею побачитись?  Чому вона не відповідає на мої дзвінки та повідомлення?  Адже в неї не якась холера!  Просто грип – так кажуть.  Отже, їй можна зустрічатися з друзями.
– Каллум посадив її на карантин, – брешу я.
– Я не вірю тобі, – прямо відповідає вона.  - На мою думку, трапилося щось дуже серйозне, і якщо ти, Рід Ройал, не скажеш мені, що саме, я вріжу тобі по яйцях.
- Вона вдома і хворіє, - повторюю я.  - У неї грип.
Вел відкриває рот.  Закриває.  Потім знову відкриває і видає повний агресії зойк.
- Який ти брехун!
І вона виконує свою загрозу, кинувшись на мене і штовхнувши коліном прямо в пах.
Мене пронизує болісний біль.
- Мати твою, як боляче!
На очах виступають сльози, і я хапаюся за промежину.
Велери, не сказавши жодного слова, марширує геть.
За моєю спиною лунає голосне улюлюкання.  Я стискаю своє ниюче від болю господарство і стогну, коли поряд зі мною з'являється Уейд Карлайл.
- Чим ти це заслужив?  - Запитує він з усмішкою.  - Відшив її?
- Типу того.
Він проводить рукою по своєму скуйовдженим світлим волоссям.
- Чи зможеш підстрахувати мене чи нам краще спочатку знайти тобі лід?
- Я можу підстрахувати тебе, козел.
Ми йдемо в спортзал - вірніше, я шкутильгаю, а Вейд хихикає як дівчинка.  З трьох до шести зал знаходиться в розпорядженні футбольної команди, а значить, наступні три години я вправлятимуся до повної знемоги.  Саме цим я й займаюся.  Качаюся, поки не починають хворіти руки і я не відчуваю себе дуже вичавленим і виснаженим.
Увечері я заходжу до кімнати Елли і лягаю на її ліжко.  Щоразу її запах стає дедалі слабшим.  І я знаю, що то моя вина.  Минулого вечора Іст просунув голову в двері і сказав, що кімната смерділа мною.
Взагалі атмосфера в будинку стала нестерпною.  З того часу, як зникла Елла, Брук буває у нас щодня, чіпляється за тата, але дивиться на мене.  Іноді її рука застигає поверх живота, як німа застереження мені: якщо раптом я викину що-небудь, вона одразу розповість про свою вагітність.  Мабуть, це дитина батька, тобто мій брат чи сестра, але я не знаю, як ставитися до цього факту, як мені його перетравити.  Для мене важливе лише одне – Елли ні, а ось Брук тут.  Ідеальний приклад того, наскільки все складно у моєму світі.
             * * *
Наступний день проходить точно, як попередній.
Я пливу за течією: сиджу на уроках, не слухаючи вчителів, а потім йду на поле для тренування.  На жаль, вона присвячена критичним розборам наших ігор і я не зможу нікого вдарити.
Сьогодні ми маємо домашній матч проти школи Девлін-Хай, чия лінія оборони розсипається як дешевий конструктор.  Я втрамбую в землю їхнього квотербека.  Я гратиму до втрати почуттів.  А коли повернуся додому, сподіваюся, у мене не залишиться сил, щоб думати про Еллу.
Якось вона запитала мене, невже я б'юся через гроші.  Ні.  Я б'юся, тому що це приносить мені насолоду.  Мені подобається, коли мій кулак врізається в чиєсь обличчя.  І я вітаю біль, що росте зсередини, коли хтось інший завдає мені удару.  Ось справжні емоції.  Гострі відчуття, в яких я ніколи не відчував потреби.  Але лише доти, доки в моєму житті не з'явилася вона.  Тепер мені важко навіть дихати, якщо Елли немає поряд.
Я простягаю руку, щоб відчинити двері чорного входу до будівлі, коли звідти висипає компанія хлопців.  Один із них штовхає мене плечем, а потім гаркає:
- Дивись, куди йдеш, Ройале!
Я одразу напружуюсь, схрестившись поглядами з Денієлом Делакортом, мерзотою, що накачав Еллу наркотиками на одній із вечірок минулого місяця.
- Радий знову бачити тебе, Делакорт, - розтягуючи слова, говорю я.  - Дивно, що твоя жадібна до дівчат у відключенні дупа, як і раніше, в Астор-Парку.
- Чому дивуватися, - він зневажливо посміхається.  - Тут же дозволяють вчитися всяким покидькам.
Не зрозумію, кого він має на увазі: мене чи Еллу.
Але, перш ніж мені вдається відповісти, повз нас пробігає дівчина, закриваючи обличчя руками.  Гучні ридання, що захлинаються, відволікають нас з Денієлом, і ми спостерігаємо, як вона підбігає до білого «пасата», що стоїть на парковці для учнів, і залазить у машину.
Делакорт з усмішкою повертається до мене.
- Хіба це не подружка близнюків?  Що трапилося?  Вони втомилися від своєї мочалки?
Я розвертаюсь і знову дивлюся на дівчину, але це точно не Лорен Донован.  Вона світловолоса, висока і струнка, а Лорен - руда і мініатюрна.
З презирливим виглядом я повертаюся до Деніела.
- Не розумію про що ти.
У близнюків і Лорен більш ніж дивні стосунки, але це їхня особиста справа, і я не збираюся постачати Делакорту зброєю проти моїх братів.
- Ну, ще б пак, - його губи кривляться в усмішці.  - Ви, Ройали, хворі на голову.  Близнюки ділять одне дівчисько на двох.  Істон трахкає все, що рухається.  А ти і твій тато метуш свої кінці в одну і ту ж дірку.  Ви зі старим обмінюєтеся враженнями про Еллю?  Готовий посперечатися, що так.
Я стискаю долоні у кулаки.  Було б чудово зараз вирубати ублюдка, але його батько – окружний суддя, і підозрюю, буде дуже непросто відкупитися від звинувачень у насильстві, зроблених Делакортами.
Після моєї останньої бійки в Асторі тато пригрозив, що наступного разу відправить близнюків до військового училища.  Тоді нам удалося все залагодити, бо решта хлопців поклялася, що той покидьок першим поліз у бійку.  Я не пам'ятаю, чи так було насправді.  Все, що залишилося в пам'яті, - це як він обізвав мою маму повією і наркоманкою і сказав, що вона спеціально наклала на себе руки, щоб більше ніколи не бачити мене і моїх братів.  І мої очі застелила червона пелена.
- А ще я чув, що твій татко обрухав маленьку сирітку Еллу, - увійшовши до смаку, продовжує насміхатися Деніел.  – Каллум Ройал – педофіл.  Б'юся об заклад, рада директорів «Атлантік Авіейшн» буде радий про це дізнатися.
- Закрий рота!  – попереджаю я.
І кидаюся до нього, але поруч раптом з'являється Уейд і відтягує мене назад.
- І що ти збираєшся зробити, вдарити мене?  – задирається Деніел.  - Мій тато суддя чи ти забув?  Тебе запроторять до в'язниці, не встигнеш і оком моргнути.
- А твій татко знає, що коли ти підбираєшся до телиці, то спочатку накачуєш її наркотою?
Уейд відштовхує Деніела.
- Кроку куди йшов, Делакорт.  Ти тут зайвий.
Деніел тупий, як баран, і не слухає, що йому кажуть.
- Думаєш, він не знає?  Він відкуповувався від дівок і раніше.  А твоя Елла мовчатиме, бо в неї в роті постійно член когось із Ройалів.
Рука Уейда перехоплює мій удар.  Якби це був тільки один Уейд, мені вдалося б відійти від нього.  Але з'являються ще два хлопці з моєї команди, хапають Деніела і відтягують геть, а він ніяк не може заткнутися.
- Ти втрачаєш свою владу над школою, Ройале!  Незабаром ти не будеш королем.
Наче мені є якась справа до школи.
- Утихомирься, - попереджає мене Уейд.  – Сьогодні у нас гра.
Я вивертаюсь із його хватки.
– Цей мерзотник намагався зґвалтувати мою дівчину.
Уейд моргає.
- Твою дівчину?.. Стривай, ти хотів сказати, твою сестру?  – У нього відвисає щелепа.  - Ох, мужику, ти закрутив зі своєю сестрою?
- Вона мені не сестра, - гарчу я.  – Ми не перебуваємо навіть у далекій спорідненості.
Я відштовхую Уейда і спостерігаю, як Деніел сідає в машину.  Схоже, він не усвідомив урок, який дали йому Елла і кілька її друзів, коли поділили його і пов'язали, щоб помститися за те, що він зробив з нею.
Але наступного разу, коли наші шляхи перетнуться, він так легко не піде.
           * * *
Поки тренер обговорює з Уейдом, нашим квотербеком останні зміни, я зосереджено намотую пластир спочатку на одну руку, потім на іншу.  Мій ритуал перед матчем залишається незмінним з того часу, як я почав грати в американський футбол, і зазвичай ця рутина допомагає сконцентруватися, сфокусуватися тільки на тому, що відбуватиметься на полі.
Одягнутися, наклеїти пластир, послухати музику.  Сьогодні це 2 Chainz та Каньє Вест, які просять мене поховати їх поряд з повіями.
Але ритуал не спрацьовує.  Я можу думати тільки про Еллу.  Самотній.  Голодний.  Наляканою.  Оточеної хтивими хлопцями у стриптиз-клубі або на вулиці.  Сцени, які описував мені Істон на автовокзалі, продовжують знову і знову спливати у голові.  Над Еллою поглумилися.  Елла плаче.  Еллі потрібна допомога, але ніхто не озивається.
- Ти ще з нами, Ройале?
Різкий окрик приводить мене до тями, і я піднімаю очі на роздратоване обличчя тренера.
Істон, який стоїть навпроти мене, робить знак пальцем: настав час закінчувати і виходити на поле.
- Так сер.
Через короткий тунель, слідом за Гейлом Хардесті, що грає в поло, і його конем, ми вибігаємо на стадіон.  Дивно, як за весь час, що триває цей балаган, ніхто з нас не настав у лайно.
Я б'ю обмотаним пластиром кулаком у долоню іншої руки.  Істон підбігає до мене.
– Розгромимо виродків!
- Ще й як!
Нині між нами повне порозуміння.  Ми не можемо виплеснути злість один на одного, але зараз буде матч, а потім – бої.  Може нам обом вдасться прийти в норму.
Девлін-Хай виграє у жеребкуванні та обирає повернення початкового удару, отримуючи право першого нападу.  Ми з Істоном ударяємо шоломами та біжимо на захист.
– Скільки ви заплатили сьогодні суддям?  - Весело кричить тайт-енд, коли я встаю в лінію гравців навпроти нього.
Балакучий придурок.  Не пам'ятаю, як його звати.  Бетмі.  Беттинський.  Беттмен?  Та й яка різниця.  Подивлюся на светрі, коли вдрукую його зад у полі на шляху до їхнього квотербеку.
М'яч у грі, ми з Істоном мчить до гравців нападу за лінію розіграшу.  Тайт-енд ледве стосується мене, і ми вже там зустрічаємо раннінгбека, який щойно отримав у руки м'яч.  Я опускаю голову і врізаюсь плечем йому в живіт.  Він випускає м'яч, і, судячи з того, як голосно заревіли глядачі, хтось із Астор-Парку зумів пробігти ще далі.
Товариш по команді вистачає мене за щитки і піднімає на ноги, а Істон тим часом перетинає гольову лінію.
Я опускаю очі на раннінгбека і подаю йому руку.
- Чувак, обережніше: ми з Істоном сьогодні в паршивому настрої і збираємось відірватися на вас.  Передай усім своїм.
Хлопець тривожно дивиться на мене, широко розплющивши очі.
До нас проштовхується Беттмен.
- Пощастило тобі.  Але наступного разу на землі буде твоя дупа.
Я вискалююсь.
- Давай спробуй!
Може, якщо мене збиватимуть частіше, я зможу хоча б на п'ять секунд перестати думати про Еллю.
Уейд плескає мене по шолому.
- Чудове перехоплення, Ройале.
Він переможно кричить, коли Іст виходить із поля.
- Чи збираєшся залишити нападників на полі, Істон?
- А що?  У нас уся ніч попереду.  До того ж, чув, ти розтягнув собі пах з тією чирлідеркою з Норт-Хай.
Уейд широко посміхається.
- Вона гімнастка, а не чирлідерка.  Але так, якщо ти хочеш ще забити, я тільки «за».
Дивлячись поверх його плеча, я бачу Ліама Хантера, який зі злістю дивиться на нас.  Йому хочеться проводити в грі більше часу.  Він у випускному класі, і йому треба показати себе.
У мене немає жодних проблем з Хантером, але через те, як він зараз дивиться на мене, мені хочеться вмазати його квадратною щелепою.  Прокляття.  Мені треба побитися.
Я б'ю шоломом по руці.  У той же час на полі Беттмен продовжує торохтіти, його рот працює краще, ніж блокування.  Після першої чверті я встаю перед ним, але Істон відтягує мене.
- Залиш сили на потім, - попереджає він.
До перерви після половини матчу за нами вже чотири тачдауни: ще один під час захисту та два під час нападу.  Хантер записує на свій рахунок кілька яскравих моментів, які стануть у нагоді йому для коледжу, розкидавши кілька захисників.  Тепер ми маємо бути в хорошому настрої.
Тренер навіть не вимовляє перед нами жодних мотивуючих промов.  Він походжає, поплескує гравців по голові, а потім ховається у своєму кабінеті, щоб подумати про перестановки у складі, покурити чи подрочить.
Поки решта хлопців балакають про вечірку після матчу та телиць, я дістаю телефон і надсилаю повідомлення.
Бої будуть?
Подивившись на Істона, я беззвучно вимовляю: Ти йдеш?.
Він виразно киває.  Перекидаючи телефон з руки в руку, я чекаю на відповідь.
Бій у 11. Док 10. Іст буде?
Буде.
Тренер виходить з кабінету і показує, що перерва закінчена.  Коли захист знову набирає очки, нам кажуть, що це буде останній вниз для складу, який розпочав гру.  Отже, мені доведеться просидіти на лавці до кінця третьої чверті і всю четверту.  Відстій.
Коли я встаю на лінію навпроти Беттмена, від мого самовладання майже нічого не залишилося.  Я впираюся рукою у штучне покриття поля та розминаю ноги.
- Чув, у твоєї нової сестрички така велика дірка, що туди влазять два Ройали.
І я зриваюся.  Очі застилає червона пелена, і я опиняюся верхи на виродку ще до того, як він встигає відірвати руки від штучного газону.  Я зриваю з нього шолом і б'ю правим кулаком.  Хрящ і кістка носа ламаються.  Бетмен кричить.  Я знову б'ю.  Але кілька пар рук відтягують мене від нього, перш ніж мені вдається завдати чергового удару.
Суддя свистить у свисток прямо перед обличчям і показує великим пальцем за своє плече.
– Ти видалений!  - репетує він, почервонівши сильніше, ніж варений рак.
З бокової лінії мені кричить тренер.
- Де твоя голова, Ройале?  Де твоя гребана голова?!
Моя голова у мене на плечах.  Нікому не дозволено так говорити про Еллу.
Повернувшись у роздягальню, я знімаю форму і сідаю на рушник перед своєю шафкою.  До мене доходить, яку помилку я зробив.  Мене більше нічого не відволікає, і все, що мені залишається, – знову думати про Еллу.
Я намагаюся відігнати від себе думки про неї, прислухаючись до приглушених свистів і реву трибун, що долинають із поля, але спогади спалахують перед очима, як трейлер фільму.
Те, як вона приїхала до нашої оселі, така сексуальна, що око не відірвати.
Те, як вона з'явилася на вечірку у Джордан, одягнена, як на прийом до королеви, і мені так хотілося зірвати з неї одяг і нахилити над балюстрадою.
Те, як вона танцювала.  Чорт, як же вона танцювала!
Я схоплююсь на ноги і йду в душову.  Злий, охоплений пожадливістю, я вивертаю баранчик на крані з холодною водою і встаю під крижані струмені.
Але це допомагає.
Бажання не слабшає.  Чорт, чи є сенс чинити опір йому?
Я беру свій член в руку і заплющу очі, уявляючи, що перебуваю в будинку Джордан Каррінгтон і спостерігаю за рухами Елли.  Яке у неї спокусливе тіло: довгі ноги, тонка талія та ідеальні груди.  Бренчать музика з телевізора перетворюється на чуттєву мелодію, яка відгукується в похитуванні її стегон і витончених рухах рук.
Я ще сильніше стискаю у руці свій член.  Картинка змінюється, і замість будинку Каррінгтонів ми опиняємось у її кімнаті.  Я пам'ятаю її смак.  Яка вона солодка?  Як її рота відкрився ідеальною, спокусливою літерою «О», коли вона скінчила перший раз.
І я не витримую.  Внизу спину поколює від напруги, і я уявляю її під собою, волосся, що вигоріло на сонці, розкидалося на моїй шкірі, очі дивляться на мене з ненаситним бажанням.
Коли тіло розслабляється, ненависть до себе повертається з новою силою.  Я витріщуюся на свою руку, що стискає член.  Якщо можна пасти ще нижче, то я вже на півдорозі туди.
Оргазм залишає по собі лише спустошення.  Я вмикаю гарячу воду, миюся, але не почуваюся чистим.
Сподіваюся, що той, з ким мені доведеться сьогодні битися, буде величезним зарозумілим засранцем і змусить мене купатися в болі - те, що мала б зробити Елла, але не зробила, тому що її тут немає.

Зламаний принцWhere stories live. Discover now