arkadaşlar söylediğim doğru çıktı. yorumlar ve oylar bol olunca yeni bölüm erken geldi... pamuk elleri yeniden yorumlara alabilir miyimm 🥹
✶
"Yüzün gözün simsiyah olmuş." dedi Johnny Yoongi'ye bakarak. Saat gecenin bir saatiydi çoğu kişi uyumuştu ama biz Yoongi ve Jimin sapa sağlam görmeden uyumak istememiştik.
Çünkü ikisinin de sağı solu belli olmuyordu.
Kapıdan giren Jimin'i gördüğümde göz göze geldik. Gülümsediğimde hızla karşılık verdi ve bir havlu aldıktan sonra banyoya ilerledi. Eli, yüzü simsiyahtı neredeyse. Aynı şekilde Yoongi'nin de ama tek fark Yoongi'nin burnu morarmaya yüz tutmuştu.
Jimin sert geçirmiş olmalı.
"Git elini yüzünü yıka, sizi bekliyoruz diye uyumadık. Kavga etmeden gelin, zıbarın artık sabahın beşinde kalkıyoruz ve saat üç amına koyayım!"
Hoseok'un sitemli konuşması üzerine yatağına ilerleyip üst ranzaya kendini bırakması bir olmuştu.
Ben de ağırlaşan gözlerimi kırpıştırıp örtünün altına girdiğimde bir saniye bile geçmden gözlerim kapanmıştı.
"Seni öldürürüm!" diyen Jimin'in sesini duyana kadar o an uyuyacağımı düşünmüştüm.
"Senin yüzünden lan, bir de gelmiş bana diyor. Dibime girmeseydin yüzüne yumruğum inmezdi."
"Ulan geri zekâlı! Her seferinde burnumun dibine giren sensin, ilk adımı ben attım diye yüzüme niye yumruk geçirdin?"
"Mal!"
"Sus bak çarparım bir tane ben de sana! Elimin ayarı yok geberip kalırsın şuracıkta."
Hoseok öyle hızlı bir şekilde yataktan atlamıştı ki, bir an için irkildim.
"Siktim ikinizin de belasını, orospu çocukları!"
Hoseok gittiği gibi sessizlik oldu. Daha sonra Hoseok ikisinin de yakasından çekiştire çekiştire demir kapıdan geçtiğinde, itekleyerek ikisini de önüne almıştı.
"Lan sizin derdiniz ne?" dedi sesini kısmaya çalışarak. "Millet uyuyor amına koyayım! Sabahın beşinde kalkıyoruz ama biz ikinizden biri yine kavga çıkartacak diye gecenin üçüne kadar sizi bekliyoruz!"
Sesi kısıktı ama fazlasıyla öfkeli çıkıyordu. Yüzü kızarmaya başlamış, konuşurken burnu kırışıyor, sert hareketlerle üzerindeki tişörtü çekiştiriyordu.
"Ya öpüşün ya da alakayı kesin, bıktım ya!" dedikten sonra ikisinin arasından geçerek yatağına girmişti.
"Senin yüzünden." dedi Yoongi kısık sesiyle.
"Bak, yenisini ekleyeceğim yüzüne." dedi Jimin aynı şekilde yumruk yapmış olduğu elini göstererek.
"Bak hâlâ!" diyen Hoseok fazlasıyla öfkeliydi. Ama haklıydı da. Bir şey yapacaklar diye bu saate kadar beklemiştik. İki saatlik uykuyla nasıl eğitime katılacağımı bilmiyordum.
Hoseok, "Tutacağım ikisinin de kafasını buluşturacağım dudaklarını, bir daha birbirlerinin yüzüne bile bakamayacaklar!" dediğinde Yoongi ve Jimin bir saniye bile beklemeden hızla yataklarına ilerlediler.
"Işığı kapat amına koyayım, ışık!"
✶
Yanağımda hissetmiş olduğum hafif dokunuşla birlikte yüzümü hafifçe o tarafa çevirdim. Bana birisi dokunuyordu ve dokunuşu çok nahifti. El yanağım ile yastık arasında kaldığında derin bir nefes aldım ve dudaklarımı büzerek uyanmış olmanın vermiş olduğu hisle birlikte hafifçe yüzümü buruşturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the military | taekook
FanfictionBir senedir askerlik yapan Taehyung'un, bölük komutanı değişir. kapak: humanlouvreart