selamss, komutan jk'i ozleidniz mi?
o sizi cok ozlemis 🤭
✶
Şişmiş dudaklarımı birbirine bastırmak bile dudaklarımın hafif hafif sızlamasına sebep olurken, komutanla ciddili öpüşmüş olmamız saatlerdir heyecandan aptalca sırıtmama sebep oluyordu.
"Lan, birkaç saat önce depresyonda olan bebe şu anda yüzünde güller açmış bir şekilde boşluğa bakıyor. Delirdi galiba."
Johnny'nin konuşması ile birlikte ona dönerek gülümsedim. "John, çok güzel şeyler oldu." dedim heyecanla.
"Ne oldu lan?" dedi bana dönüp, heyecanla kıpırdarken. "Ben her şeyi yanlış anlamışım." dediğimde elimi dudaklarımın kenarına siper edip kulağına doğru eğildim. "Komutan evli değilmiş, çocuğu da yokmuş."
Geriye çekildiğimde şaşkınca dudaklarını aralamış olduğu gördüm. "Harbi mi lan?" dedi gülerek.
"Evet!" dedim istemsizce yüksek çıkan sesimle. Ardından hızla elimi ağzıma kapatıp, sesimi kesmeye çalıştım ama bu sefer de heyecandan diğer elim John'un koluna tutunmuştu.
"Bağırma lan, sakin ol herkes uyuyor." dedi gülerek. Ama en az benim kadar sevindiği yüzündeki ifadeden belli oluyordu.
Ah bu arada, komutanın odasından saatler önce çıkmıştım. Ama John'a bunu söylemek için herkesin uyumasını beklemiştim.
Cidden öpüşmüştük!
Tanrı'm çıkıp biri dese ki, Taehyung sen komutanı öptün hatta onu sevdiğini de söyledin, hayatta inanmazdım. Anlık bir cesaretle yapmıştım ve pişman da değildim.
Yine olsa yine yapardım.
"John, şey..." deyip sızlayan alt dudağıma dişlerimi geçirdim. Ne oldu der gibi göz kırpıp başını hafifçe iki yana salladı.
"Biz komutanla-"
"Dur söyleme!" dedi bir anda. Beni susturması kaşlarımı çatmama sebep oldu ama söylemem lazımdı. Daha fazla içimde tutamıyordum. Saatlerdir herkesin uyumasını büyük bir sabırla beklemiştim zaten.
"Dudaklarının şişkinliğinden belli zaten." dediğinde hızla elimi dudaklarıma kapattım.
"Cidden mi?"
"Seviştik diye bağırıyor dudakların." dediğinde kaşlarımı çatarak yanaklarımı havayla doldurdum ve ardından elimle hafifçe omzuna vurdum.
Yanaklarım 'sevişmek' kelimesiyle birlikte kızıla boyansa da, "Sevişmedik." diye mırıldandım.
"Sadece öpüşmüştük."
Kaşlarını çatarak bana bakan kişi o oldu bu sefer.
"Taehyung," deyip yutkundu. "Ne oldu?" diye sordum merakla.
"Öpüşmeyle bu hâle geliyorsan, ilerisini düşünemiyorum." dediğinde yutkunan kişi ben oldum.
Sevişmek... Tanrı'm komutanla sevişiyor olduğumu birkaç saniyeliğine hayal etmek bile kulaklarıma kadar kızarmama sebep olmuştu.
"D-Düşünme." dedim ve gülümsemeye çalışarak ona baktım. "Boşver." deyip ayağa kalktığımda hızla kendi yatağıma ilerledim.
"İyi geceler John."
"Sen kızardın mı?" diye sorduğunda adımlarım hızlandı.
"Moraracaksın lan, utanma."
"İyi geceleeer!" diyerek onu susturmayı başardığımda, örtüyü açıp hızla yatağıma yerleşmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the military | taekook
FanfictionBir senedir askerlik yapan Taehyung'un, bölük komutanı değişir. kapak: humanlouvreart