12- Rahatsız olmadım

5.5K 548 142
                                    

yorum ve oylarınızı sabırsızlıkla bekliyor olacağım.

keyifli okumalar.

Revirdeki doktorun odasında olmamasından kaynaklı olarak Komutan dağın tepesinde olan bu askeriyeden en hızlı şekilde çıkmak için, askeriyenin arabasına koymuştu beni.

Birkaç dakika içinde acile gelmiş, yarım saat boyunca serumla durmuş, reçete ile birlikte askeriyeye geri dönmüştüm.

Şu anda kendi yatağımda yorgunca uzanıyordum. Jaemin yatağıma oturmuş, sık sık ateşimi kontrol ediyorken, Yoongi ve Johnny beni keyiflendirmek için uyuyan asker arkadaşlarımızdan dolayı kısık sesle saçma sapan espiriler yapıyordu.

"Dedim ki, senin ben amına koyayım."

"Sen ne mal adamsın John."

"Sus lan."

Yoongi ve Johnny'nin kısa çaplı atışması üzerine, "Artık uyuyun." dedim.

"Sen de uyu." dedim Hoseok'a doğru. Elinde ilaçlarla yatakhaneye yeni giriş yapmıştı.

"Komutan çağırdı. İlaçları aldırmış, üzerinde ne zaman içmen gerekiyorsa yazıyormuş. Saatinde içmezsen ceza alırmışsın." dediğinde gözlerimi devirdim yorgunca.

Elimi ağzıma kapatıp öksürdükten sonra, "Hepiniz uyuyun. İyiyim ben. Dinlenince daha da iyi olacağım." dedim.

"Bu arada sen iki günlüğüne izinlisin. Hasta olduğun için komutan izin verdi." dedi Hoseok. 

"Tamam hadi uyuyun."

Jaemin yataktan kalkmış, "Abi o resimleri Piç Hasso yapmış!" diye bağıran Johnny'nin kafasına elini geçirmişti. Elindeki battaniyenin üzerindeki deseni gösterdiğinde alt dudağıma dişlerimi geçirdim gülmemi belli etmemek için.

Bu konuşmanın devamını bildiğim için de gözlerimi kapattım.

"Nasıl yani?" dedi Yoongi devamını getirerek.

"Piç Hasso varya bir tane. Resim yapan çocuk."

"Piç Hasso kim ya? Benim ağzımı bozuyorsun. Sen... O kim ya?" dedi Yoongi ciddileşerek.

Johnny boğazını temizledi.

Gözlerimi açıp gülümseyerek onları izledim. Bu ikisi yapınca daha komik oluyordu.

"Televizyonda çıkıyor. Yok yav. Televizyonda çıkıyor bir tane ünlü bir tane. Var ya-"

"Sen televizyonu nerde gördün? Nasıl bir şey olduğunu biliyor musun da izledin sen? Dağ ayısı."

Johnny elini demir yatağa vurup, "Biliyorum televizyonu." dedi.

Yoongi üzerine bir adım atıp, "Nasıl bir şey televizyon?" dedi dalga geçercesine.

Johnny şaka yapmalarına rağmen ciddiye almış gibi bir anlığına afalladı.

"Yuvarlaktır."

"Yuvarlaktır televizyon öyle mi?"

"Evet, evet."

"Hasbünallahu ve ni'mel vekil. Arkadaşım sus ben anlatayım ne olur."

Johnny başını kaşıdı. "Tamam anlat."

"Amatörce yapılmış, renklendirmek adına ya da can sıkıntısından yapılmış resimler diyelim. Günümüze kadar taşınmış."

Johnny battaniyeyi kaldırıp üzerindeki deseni eliyle işaret ederek, "Peki kim yapmış?" dediği sırada Hoseok, "Çok yanlış bir şey aslında." diyerek herkesin gülmesine sebep olmuştu.

the military | taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin