4. 🔞 Our New Life 🔞

1.8K 24 13
                                    

Setelah menyiapkan segala persiapan, akhirnya majlis perkahwinan Ali dan Alicia berlangsung dengan meriah, walaupun masih nampak malu-malu, tapi yang pasti suatu hari nanti diorang akan menjadi pasangan yang romantik.

Selepas majlis perkahwinan berlangsung, pada waktu malam, Ali, Alicia, General dan Ghazali berada kat rumah Ghazali untuk membincangkan sesuatu untuk esok.

Ghazali : ok, buat sementara waktu Rama akan tinggal kat sini, Alicia, mula sekarang kamu akan tidur kat bilik Ali.

Muka Alicia mula merah padam mendengar dia kena tidur kat bilik Ali.

Ghazali : dan Ali, esok kamu dan Alicia masih bersekolah, tapi jangan tunjuk sangat romantik kat sana okay? Ayah takut tu akan mengganggu pelajaran kamu berdua, hahahaha!

Ali : ish! Ayah! Jangan cakap macam tu!

Ghazali : hahaha! Yelah, yelah, dah, kamu berdua masuk kat dalam bilik, dan jangan terlalu ganas pada isteri kamu, OK, Ali?

Ali : Ayah ni! Dah la tu!

Sungguh, kini Ali dan Alicia sangat malu, bukan tanpa sebab, ni kali pertama diorang berada kat dalam bilik yang sama.

Selepas pembicaraan ringkas tu, Ali dan Alicia kini berada kat dalam bilik diorang, Alicia sedang menyusun pakaiannya kat dalam almari pakaian Ali, manakala Ali duduk kat atas katil memerhati Alicia dari tadi, merasakan Ali memerhatinya dari tadi, Alicia segera menoleh kat arah Ali sambil bertanya kepadanya.

Alicia : apa pandang-pandang?

Ali : hehe! Aku fikir kau tak perasan?

Alicia : siapa tak perasan bila kau asyik tengok aku macam tu?

Kata Alicia sambil memasukkan semula pakaiannya kat dalam almari pakaian, mendengarnya membuatkan Ali mula tersenyum.

Ali : hehe! Yelah tu.

Dia segera berdiri dan perlahan-lahan menuju kat arah Alicia, sedang dia sibuk memasukkan pakaiannya kat dalam almari pakaian, Alicia tiba-tiba terkejut apabila merasakan seseorang memeluknya kat belakang.

Alicia : huh?! Ali?!

Mukanya memerah apabila Ali memeluknya, kali pertama lelaki memeluknya dengan lembut begitu.

Ali : hehe! Hai sayang~

Alicia : Mm? H-Hai~

Alicia yang masih tersipu-sipu hanya mampu menjawab Ali sambil tergagap-gagap malu, dan ini juga kali pertama seorang lelaki memanggilnya "sayang".

Ali : kau mandi dulu, kerana ada kejutan untuk kau selepas ni, jangan risau, aku akan letak semua pakaian ni Kat almari.

Alicia : o-okey.

Alicia hanya menurut, dia segera berdiri dan melangkah masuk ke dalam bilik air tanpa sedikit pun rasa curiga.

Selepas beberapa minit mandi, Alicia keluar dari bilik air dengan hanya bertuala kat badan, nampak Ali benar-benar memasukkan semua pakaiannya kat dalam almari pakaian.

Alicia : oh, dia betul-betul letak baju aku dalam almari baju? Tu bagus, hm?

Tapi Alicia pelik, mana Ali, Ali masih dalam bilik tadi.

Alicia : mana Ali? Tadi dia masih kat sini? Kat mana dia sekarang?

Tak menjumpai Ali kat dalam bilik, dia berniat untuk mencarinya kat tingkat bawah, tetapi sebelum tu dia nak menukar pakaiannya dahulu.

Sedang dia sibuk memilih pakaian yang hendak dipakai, dia tak perasan ada seseorang yang menghampirinya.

Alicia : apa yang patut aku pakai?

Alilicia : Our Future Life R15+ (The End)Where stories live. Discover now