Leah
A szobába érve már borzasztóan éhes voltam. Az asztalon találtam egy kis gyümölcsöt és ettem belőle, nem tudtam James mikor érkezik vissza. Nyertem egy kis energiát és a fürdőbe indultam. A tükörképemtől konkrétan megijedtem, gyorsan kifésültem a még félig vizes hajamat és kerestem tiszta ruhát. A szekrényben wakandai öltözékek sorakoztak, kiválasztottam belőlük egy sötétkék hosszú, ujjatlan ruhát, tele mintákkal. Visszatérve a fürdőszobába elfogott valami furcsa érzés. Szédülni kezdtem. Nedveset éreztem az orrom alatt...ez a vérem. Az összes erőm elhagyta a testem és a földre rogytam. Az utolsó, amit észleltem, hogy James benyit a szobába, majd a nevemet kiáltja.
James
- Leah! – Odarohantam a földön fekvő lányhoz és a karomba vettem. – Hé, Leah! Hallasz? Leah! – Orrából végig csordult a vér a nyakáig, arca fal fehér volt. Gyorsan megvizsgáltam a pulzusát. Még él.
- Segítség! – Üvöltöttem torkom szakadtából. Ayo és Okoye termett mellettem.
- Barnes, mi történt?!
- Nem tudom, mikor ideértem, itt feküdt ájultan. Segítsetek! – Néztem rájuk kétségbeesetten.
- Vedd fel és gyere! – Utasított Okoye. – Shuri! Shuri! Hallasz? Leah elájult. Most megyünk a laborba!
Shuri azonnal elénk ugrott, amint beléptünk.
- Tedd az ágyra! – Parancsolt rám. – Hívjátok ide a bátyámat!
Ayo és Okoye értetlenül nézett össze, de teljesítették a kérést. Egy percbe sem tellett mire T'Challa megérkezett. Shuri addigra rákötötte Leaht a gépekre. Szorítottam a kezét, könnyes szemekkel meredtem rá.
- A betegség szétterjedt a testében. Nem csak az ízületeit károsítja, a szerveit is.
- Itt vagyok, Shuri! – Wakanda királya aggodalmas arccal lépett a húgához.
- Add a kezed! – Szólt rá a testvére.
- Miért?!
- Mondom, add a kezed! – Shuri ellentmondást nem tűrő hangon kapott T'Challa keze után.
- Shuri, mit művelsz?!
- Vér kell. A te véred. – Válaszolt miközben egy kis fiolába levette a piros folyadékot, amit egy másik anyaggal összekevert. – Sajnálom! Nem tudtam rájönni mi ez, semmi nem használt ellene, amit próbáltam. De eszembe jutott a szív alakú gyógynövény. Mivel már nincs belőle, csak a te véredben található. Ez az utolsó esélye.
- Úgy érted, megkapja az erőt, amivel én is rendelkezem? – Kérdezte döbbenten T'Challa.
- Nem, ilyen mértékben és ezzel a módszerrel nem válhat párduccá. De elég erőt kaphat, hogy a szervezete megerősödjön. Kérlek!
T'Challa egy pillanatig habozott.
- Rendben. Csináld!
Az egyik monitor sípolni kezdett.
- Lassul a pulzusa! Most vagy soha! Barnes, emeld meg a fejét! – Óvatosan megfogtam Leah nyakát Shuri pedig a szájába öntötte a fiola tartalmát. – Jólvan, ennek kell egy kis idő.
Leah pulzusa tovább lassult. Könnyezve simítottam meg sápadt arcát. Még mindig semmi.
- Shuri! Biztos, hogy ez segít? – Kérdezte halkan T'Challa.
YOU ARE READING
Fehér Farkas (SZÜNETEL)
FanfictionJames Buchanan Barnes. A poklot megjárt "kissé labilis száz éves fickó" kezdi megtalálni a helyét a világban. Leah átlagos felszolgáló Brooklynban, élete egy ízületi betegség miatt kezd kisiklani a normál kerékvágásból. Kettejük története egy új e...