James
Reggel Leah ölelésében jó kedvvel nyitottam ki a szemem. Tegnap este ismét egy új szintet léptünk az intimitást illetően. Elképesztő mennyire fel tudok szabadulni mellette. Óvatosan megfordultam és az arcába lógó tincseit elsimítva homlokon csókoltam. Álmosan nyöszörgött valamit és a nyakamba fúrta a fejét, jelezve, hogy még nem tervez felkelni.
- Ébresztő! Ma is lesz még programunk!
- Jóóó, mindjárt...
Tíz percet még hagytam neki, de aztán kitessékeltem az ágyból. Vár minket a Tiltott Város.
Ismét szerencsénk volt, gyönyörűen sütött a Nap, pulóver sem kellett odakint. Az 1400-as években épült legnagyobb palotaegyüttes lenyűgöző volt. Leah szinte végig tátott szájjal bolyongott, amin jókat mosolyogtam. A terület kétharmadát lehetett bejárni, nem véletlenül lett a világörökség része ez az építmény. Megszámlálhatatlan műgyűjtemény található itt, parkok és tavak övezik az egészet.
- Ez egyszerűen csodálatos...utoljára kisgyerekként a Mulan c. mesében láttam, akkor még azt hittem, nem is létezik ez a hely. – A túra végeztével egy padon üldögélve emlékezett vissza.
- Majd mutasd meg azt a mesét. – Karoltam át a vállát.
- Mindenképp! Kiskoromban Mulan akartam lenni. Egy erős, bátor, harcos lány. Milliószor megnéztem és erőt adott, hogy talán majd egyszer nekem is kijut egy ilyen élet.
- Szerintem már az vagy. Javíts ki, ha tévedek, de erős vagy, bátor vagy és tudsz harcolni. Kivételes ember vagy, Leah. Kivételesebb, mint Mulan. – Barna szemeivel hálásan nézett rám és hozzám bújt.
- Köszönöm!
- Én csak az igazat mondom.
- Ennél jobb születésnapom szerintem már sosem lesz.
- Ne mondj ilyet, bízom benne, hogy még tudom fokozni, hiszen még sokszor lesz születésnapod. – Nevettem el magam.
- Légyszi egy ideig ne verd ekkora költségekbe magad emiatt!
- Igenis, Kisasszony!
Délután ettünk egy kifőzdében és közben azon tanakodtunk mit lenne még érdemes megnéznünk. Kisebb templomokat tűztünk ki másnapra, úgy döntöttünk az estét a hotelban töltjük. Sötétedés előtt vissza értünk. Leah elvonult a fürdőbe én az ablakban álldogálva merültem bele a gondolataimba.
Hirtelen megakadt a szemem két öltönyös férfin. Üzletemberek is lehettek volna, de valahonnan ismerősek voltak. Madripoorból. Francba.
Próbáltam higgadt maradni, megérkezett a hirtelen felismerés, hogy nem maradhatunk itt. Oda nem nézve tettem fel a kérdést Leah-nak, aki ekkor lépett ki a fürdőszobából.
- Elhoztad a kardod? – Komolyan a szemébe néztem és próbáltam nem ráijeszteni. Felismerte, hogy nem viccből kérdezem.
- Elhoztam. – Egyenes választ adott és lassan az ablakhoz lépett.
- Két fazon, három óránál. – Leah szemügyre vette őket és hálaég gyorsan összerakta a képet.
- Mennünk kell.
Szó nélkül pakolni kezdtünk, hátizsákkal a hátunkon rohantunk le a recepcióig, azonban tudtam, hogy kelleni fog egy hátsó kijárat. Nem volt időnk megvárni, amíg valaki a recepcióra ér. Otthagytam egy kicsivel több összeget a szállásért, Leah írt egy gyors üzenetet a vendéglátóknak, hogy váratlan helyzet miatt azonnal távoznunk kell és az asztalon hagytuk a pénzt. Kisurrantunk az egyik hátsó ajtón, ami a hotel parkolójába vezetett. Nem tehettünk mást, átlógtunk a kerítésen. Próbáltunk kevésbé feltűnőek lenni, de Leah kardja a hátára volt rögzítve az én kezem pedig fegyveremen tartottam. Szűk utcán haladtunk, folyamatosan ellenőriztük követnek-e. Aztán történt valami.
KAMU SEDANG MEMBACA
Fehér Farkas (SZÜNETEL)
Fiksi PenggemarJames Buchanan Barnes. A poklot megjárt "kissé labilis száz éves fickó" kezdi megtalálni a helyét a világban. Leah átlagos felszolgáló Brooklynban, élete egy ízületi betegség miatt kezd kisiklani a normál kerékvágásból. Kettejük története egy új e...