Leah
Amíg James a terápián van, gondoltam kipakolom azt a kevéske holmit, amit magammal hoztam otthonról. Sajnos sok dísztárgyam összetört, amik családi ereklyék is voltak egyben. A hálószobában lévő szekrénybe betettem a ruháimat, a fürdőbe a tusfürdőm, samponom és az arcápoláshoz , sminkeléshez szükséges dolgaim. A lakás berendezése nagyon minimális, örültem, mikor James felajánlotta, hogy vásárolhatunk együtt. Kezdtem is írni egy listát erről, közben elővettem a kis hangszóróm és kapcsoltam zenét magamnak. Ebédidőre járt, körül néztem a hűtőben és a fagyasztóban. Találtam megfelelő hozzávalókat egy zöldséges csirkeraguhoz, tésztával. Konyhai felszereltségből is hiány volt, ezért írtam még a listámhoz olyat, amiről úgy véltem elengedhetetlen egy háztartáshoz.
A telefonomon elindult a Saint Motel – My Type, amire jókedvűen táncolni kezdtem. Énekelve kavargattam az ételt és nem is vettem észre, hogy James megérkezett. Kisebb sikoly tört ki belőlem mikor megpillantottam a kanapéra támaszkodva.
- Jó ég! Mióta állsz ott?! – Lehalkítottam a zenét.
- Pont elég ideje, hogy lássam produkciódat. – James jól szórakozott rajtam én meg legszívesebben megcsapkodtam volna a konyharuhával.
- Ha tudom, hogy nézel, nem idétlenkedtem volna.
- Nem voltál idétlen, nagyon is aranyos volt.
- Na persze... - Odalépett elém és átkarolta a derekam. Kezemet a nyakára kulcsoltam és mosolyogva néztünk egymás szemébe.
- Tényleg aranyos voltál. Máskor is szívesen érnék haza erre. Az, hogy még főzöl is, csak ráadás. – Megpuszilta az orrom.
- Ez így van rendjén. Az én családomban kizárólag a nők végezték a házimunkát.
- Én nem várok el ilyesmit. Az én fiatalkoromban is ez volt a szokás, de nem hinném, hogy mindent neked kéne csinálnod. Ketten vagyunk, kölcsönösen segíthetünk egymásnak.
Igazán jól esett, amit mondott. Én abban nőttem fel, hogy nekünk nőknek kötelességünk kiszolgálni a férfiakat. Örülök, hogy James másképp vélekedik és egyenrangú félként tekint rám.
- Köszönöm! – Ráborultam a mellkasára. – Hű, a csirke! – Eszméltem fel az égett szagra mai megcsapta az orrom. Kibújtam az öleléséből és megkevertem a gázon fortyogó ételt. - Mi volt a terápián?
- Bevált a tanácsod. Kevesebb faggatás, semmi jegyzetelés és kioktató szöveg.
- Ezt örömmel hallom! – Büszkén pillantottam rá.
Közben James elolvasta az asztalon hagyott listát.- Mi a véleményed? Nekem ezek jutottak eszembe. – Kérdeztem miközben feltettem főni a tésztát.
- Semmi ellenvetésem. De nyugodtan írhatsz még rá bármit, amit szeretnél. Sok dolgot összetörtek a lakásodban pedig szép dísztárgyaid voltak.
- Igen. Kedves, családi emlékek. Sajnálom őket. Az anyagiakról eddig nem beszéltünk ezért nem tudtam, hogy mi fér bele és mi nem. Egyébként az én lakásomból tudunk hozni háztartáshoz szükséges dolgokat.
- Jogos, de belefér a dekoráció is. Amerika Kapitánnyal dolgozni egész jó befektetés. – Mosolygott és gyorsan hozzátette. – Viccen kívül, én a légierőtől kapok most már anyagi támogatást, természetesen ahhoz bevetésre is kell menni, ha helyzet van. A leszerelés utáni összeg nem volt túl sok, de mivel kb. semmire nem költöttem, maradt belőle.
BẠN ĐANG ĐỌC
Fehér Farkas (SZÜNETEL)
FanfictionJames Buchanan Barnes. A poklot megjárt "kissé labilis száz éves fickó" kezdi megtalálni a helyét a világban. Leah átlagos felszolgáló Brooklynban, élete egy ízületi betegség miatt kezd kisiklani a normál kerékvágásból. Kettejük története egy új e...