James
Percek teltek el. A mellkasomra iszonyatosan erős fájdalom telepedett.
- Sajnálom. – T'Challa a vállamra helyezte a kezét. – Nagyon sajnálom, Barnes.
Könnyeim már a padlót áztatták. Nem akartam elhinni, hogy a lány, akibe beleszerettem, meghalt.
- James...- A hang hallatán azonnal felkaptam a fejem. Leah szeme nyitva volt és halványan mosolygott rám. Életben van!
- Leah! Istenem! Azt hittem elveszítettelek! – Arca már visszanyerte a színét, szeme élénken csillogott és a nyakamba borult.
- Köszönöm! – Suttogtam meghatódva Shuri felé.
Ő is örömkönnyekben tört ki és megkönnyebbülten sóhajtott. T'Challa átkarolta a vállát és büszkén szorította magához.
Leah kibújt az ölelésből és a szemembe nézett.
- Mi történt?
- A betegség...elájultál, összeomlott a szervezeted. Shuri mentett meg. – Magyaráztam zavartan. Még nem tértem magamhoz az örömtől.
- Rögtönöztem. - Ismerte be Shuri. - Hogy érzed magad? – Lépett oda hozzánk.
- Őszintén? Mintha kicseréltek volna. És...láttam valamit. Hihetetlen volt. Egy látomás. Mitől lehetett?
- Amit kaptál egy igen ritka ajándék. – Vette át a szót T'Challa. – Egy kívülállónak erről nem szabadna tudnia. De kivételes volt ez a helyzet, az életed forgott kockán. A Fekete Párduc, Wakanda védelmezője már a kezdetektől fogva. Ez a felelősség királyról királyra száll. Apámat én követtem a trónon, ezért a Fekete Párduc is jómagam lettem. A szer amelyből erőt merítek a szív alakú gyógyfűből készül. Pár éve viszont egy ellenségem megsemmisítette az összes virágot, egy kivételével. A virág ereje elrepít az ősök földjére. Ezt nevezhetjük egyfajta látomásnak.
- Én ezt nem teljesen értem. – Kapott a fejéhez Leah és megtámaszkodott az ágy szélén.
- Leah, semmi baj. Az utolsó virág ereje a bátyám vérében van, abból kaptál egy kisebb adagot. Ahogy látom, a vírus teljesen eltűnt a testedből. – Mutatott a Leah szervezetét ábrázoló hologramra. – Párduccá nem válsz, de szerencsére elég erőt adott, hogy felépülj. Elmondod mit láttál?
Leah arcán végig gördült egy könnycsepp.
- Az anyai nagymamámmal találkoztam. – Egyre jobban kezdett pityeregni. – Annyira jó volt őt látni. – Shuri közelebb lépett és megszorította Leah kezét.- Köszönöm! – Szipogta Leah a testvérekre nézve.- Ígérem, hogy nem mesélek senkinek semmiről. Ez a minimum. Az életemet köszönhetem nektek. Sőt, annál is többet. – Kereste a szavakat és én bíztatóan átöleltem, belepusziltam a hajába.
- Erős csaj vagy. Ehhez a te akaratod is kellett! – Mosolygott Shuri.
- Szeretnél pihenni? – Kérdeztem Leaht. Felém fordult és a mellkasomra dőlt.
- Igen. Visszamehetnénk a tóhoz?
- Persze.
- Jó látni, hogy a Farkasnak van romantikus oldala is. – Jegyezte meg Shuri huncut mosollyal. – Leah ha bármi szokatlant észlelsz, értesíts, rendben?
ESTÁS LEYENDO
Fehér Farkas (SZÜNETEL)
FanficJames Buchanan Barnes. A poklot megjárt "kissé labilis száz éves fickó" kezdi megtalálni a helyét a világban. Leah átlagos felszolgáló Brooklynban, élete egy ízületi betegség miatt kezd kisiklani a normál kerékvágásból. Kettejük története egy új e...