Leah
Hajnalban, mielőtt a Nap még felkelt volna már indulásra készen voltam. Tíz perc volt még hátra, mielőtt Okoye-val találkozom a felszállóhelyen. A nap többi részét tervezgetve járkáltam a szobában, amikor is kopogtak az ajtón. Ki lehet az ilyen korán? Óvatosan ajtót nyitottam. Shuri kedves mosollyal toporgott a küszöbön.
- Jó reggelt!
- Szia Shuri! – Gondolom T'Challa említette neki, hogy átmenetileg távol leszek.
- Hoztam egy kis búcsúajándékot. – Egy közepes méretű fekete dobozt adott a kezembe.
- Ez micsoda? – Lepődtem meg és már kezdtem volna bontogatni.
- Mint mondtam, búcsúajándék. Csak akkor nyisd ki, ha már felszálltatok! – Közelebb lépett és megölelt. Viszonoztam és könnybe lábadt a szemem.
Nagyon megkedveltem Shurit, hiányozni fog.
- Köszönök mindent! – Szipogtam a vállára.
- Hiányozni fogsz Leah!
- Te is nekem! – Homlokát az enyémnek támasztotta.
Igazán megható gesztus volt az ajándékkal együtt.
Okoye a felszállóhelyen várt rám.
- Indulhatunk? – Kérdezte semleges arckifejezéssel.
Mellkasomra nehézség telepedett. Nagy levegőt vettem és lassan kiengedtem. Próbáltam erős maradni és még egy utolsó pillantást vetettem Wakanda városára.
- Indulhatunk.
Okoye-val némán szeltük a kilómétereket a géppel. Néztem az alattam elsuhanó tájat és kettős érzés fogott el. Hiányzott Wakanda viszont közben már alig vártam, hogy találkozzam édesanyámmal Brooklynban. Úgy döntöttem egyből elindulok hozzá, ha landoltunk, végülis, emiatt jöttem haza.
Útközben kibontottam Shuri ajándékát. Egy szépen kidolgozott fekete szett, egy maszk, ami az orromig takar és egy fegyvertartó, amellyel fel tudom tenni a hátamra a kardom. Egy üzenet is mellékelve volt a ruhához:
"Drága Leah!
Te már harcos vagy, így jár neked egy harcias öltözék.
Az anyaga illeszkedni fog az alakodhoz, és tetszés szerint lazíthatsz vagy szoríthatsz rajta. Strapabíró és nem lehet elszakítani, csempésztem bele egy két különlegességet. ;)
Remélem hasznát veszed, ha a helyzet úgy hozza.
Shuri"
Csodálkozva néztem a darabot, ami igencsak idegen volt az ízlésemnek, de egy küzdelemhez egyértelműen passzolt. Ami a kardot illeti, igen, magammal hoztam. Valami azt súgta jobb, ha nálam van.
Okoye ugyanott parkolt a repülővel, ahol az első találkozásunkkor indultunk Wakandába.
- Barnes üzent neked. Bevetésre indul. – Elfogott az aggodalom.
- Mást nem mondott? – Kérdeztem reménykedve. Okoye megforgatta a szemét.
- És természetesen hiányzol neki. – Tette hozzá a száját húzva. Elvörösödtem és megdobbant a szívem.
Kezembe nyomott egy kis mintákkal ellátott vibrániumból készült golyót.
- Ha ezt aktiválod, kapcsolatba tudsz lépni velünk. Becsüld meg, nem akárkinek jár ilyen.
YOU ARE READING
Fehér Farkas (SZÜNETEL)
FanfictionJames Buchanan Barnes. A poklot megjárt "kissé labilis száz éves fickó" kezdi megtalálni a helyét a világban. Leah átlagos felszolgáló Brooklynban, élete egy ízületi betegség miatt kezd kisiklani a normál kerékvágásból. Kettejük története egy új e...