Leah
Az ablak előtt ülve ringattam a Steve-t, aki édesen hallatta a hangját minden mozdulatomra. Összevissza puszilgattam a kis puha bőrét, nem bírtam betelni a cukiságával. Azon tűnődtem, vajon James merre járhat. Hallottam, ahogy hajnalban elhagyja a szobát. Biztosra veszem, hogy az éjszakai rémálma miatt nem tudott aludni. Aggódtam érte, de a picivel akartam maradni.
- Jó reggelt! – James hangja zökkentett ki a gondolataimból. – Jó reggelt Anyának és a babának! – Letett mellém az asztalra egy tál reggelit. Jókedvűnek tűnt, ami némileg megnyugtatott.
- Hol voltál? – Néztem fel rá aggódó tekintettel.
- Nem tudtam aludni, sétáltam egyet. De minden rendben! – Homlokon csókolt és Steve-nek is adott egy puszit. – Hoztam egy vendéget! – A takarásából Sam lépett elő. Vigyorogva indultam felé.
- Úristen! Sam! Annyira örülök neked!
- Leah! Te nekem?! Hát még én...nektek! – Tekintete megállapodott a babán.
- Ő itt Steve. Steve Samuel Barnes.
Ahogy James kimondta a teljes nevét, barátunk szemei kikerekedtek. Úgy gondoltuk ez a gesztus a minimum amit megtehetünk. Sam köpni-nyelni nem tudott, láttam, hogy próbálja visszatartani a könnyeit. Mindhárman meghatottan álltunk ott, mindannyian a picit figyelve.
- Nem is tudom mit mondjak...
- Nem kell semmit mondani. – Steve erre hangosan felkacagott.
- Igen, tökmag? Neked is tetszik a neved, igaz? – Steve nagyon vidáman mozgolódott Sam karjában aki szívesen játszott vele. James és én átkarolva egymást mosolyogva figyeltük őket.
A gyomrom közben hatalmasat korgott, úgyhogy arrébb léptem tőlük és gyorsan megettem a reggelimet majd le is zuhanyoztam, amíg a fiúk babáztak. Mikor kiléptem a fürdőszobából, James két kézzel tartva, a hátát simogatva ringatta a vállán a kicsit, közben megállás nélkül magyarázott valamit Samnek. Ezt az idilli képet látva most én próbáltam visszatartani a sírást. James beszéd közben ahogy meglátott, megállt a mondandójában és kérdőn fordult felém.
- Csak olyan édesek vagytok.- Válaszoltam.
- Ezt sem mondták még rád, haver! – Sam vigyorogva kapta a tekintetét Jamesre.
- Látod, ez is eljött. – Húzta ki magát.
- Na, de én most meglátogatom a kis kincsünkkel Shurit, mert már ő is szeretne babázni! Addig foglaljátok el magatokat! – Átvettem Steve-t a vőlegényem karjaiból és egy kellemes csók után elhagytam a szobát.
James
- Imádnivaló ez a baba. – Nézett Leah után Sam. - Javíts ki, ha tévedek de csak pár napos, nem? Ehhez képest több hónaposnak tűnik.
- Nem tévedsz, ez a szérum miatt van...és Leahban pedig van a gyógyfűből. Számítottunk rá, hogy nem lesz átlagos.
- Gratulálok, Buck. – Sam a kezét nyújtotta felém, amit kissé erőtlenül fogadtam. Természetesen megérezte. – Hé, minden oké?
- Persze. – Erőltettem magamra a legőszintébb mosolyom.
- Gyere, járjunk egyet! - Mindig észreveszi, ha valami nem stimmel.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Fehér Farkas (SZÜNETEL)
ФанфикJames Buchanan Barnes. A poklot megjárt "kissé labilis száz éves fickó" kezdi megtalálni a helyét a világban. Leah átlagos felszolgáló Brooklynban, élete egy ízületi betegség miatt kezd kisiklani a normál kerékvágásból. Kettejük története egy új e...