XXVII.

75 5 0
                                    

Leah

Reggel nagyokat nyújtózva pislogtam ki a szememből az álmosságot. Kis ideig az ujjamon lévő gyűrűt vizslattam és az összes pillangó feléledt a hasamban amikor visszagondoltam az előző estére. Mérhetetlen boldogság járt át és gondoltam adok belőle a mellettem szuszogó katonának is.

-          James Barnes őrmester! Hasadra süt a Nap! – Háttal feküdt nekem, kiskifliben hozzásimulva suttogtam a fülébe. – Keljen fel, vagy meg lesz csiklandozva! – Játékosan a fülébe haraptam.

-          Úgysem meri, Kisasszony! – Válaszolt mély, álmos hangon.

-          Na csak figyeljen! – Még jó, hogy ismerem a gyengepontját. A nyakát megtámadva kezdtem csikizni amire fészkelődni kezdett.

-          Visszaél a türelmemmel, Kisasszony! – Nevetve kapta el a kezem és magára rántott. - Adja fel, nem győzhet ellenem!

-          Tegyen próbára, őrmester!

-          Ha nem várna gyermeket, meg is tenném. De így nem! – Engedett a szorításából és magához vont egy csókra. Erre már az én izmaim is elengedtek és élveztem a pillanatot. Belesimultam az ölelésébe, kezeink a másik testét cirógatták. Az idillt a gyomrom hangos korgása szakította félbe.

-          Ez a baba volt, eskü!

-          Az a kis babszemnyi apróság a hasadban? Persze. Ideje reggelizni.

-          Kivételesen csinálhatom én? Mióta együtt élünk kb. egyszer sem hagytál kiteljesedni a konyhában.

-          Szeretnél kiteljesedni a konyhában?

-          Szeretnék. – Válaszul az ajtóra mutatott.

-          Tiéd a pálya, ha ennyire ragaszkodsz hozzá. Addig elmegyek a gyógyszertárba a vitaminokért, amit felírt a doki.

-          Én is el tudok menni értük, James.

-          Te reggelit csinálsz, én megyek a vitaminokért. Pont.

-          Menthetetlen vagy. – Nevetve dörzsöltem meg a homlokom.

-          Te meg a jegyesem és éppen várandós.

-          Attól még nem vagyok életképtelen.

-          Ez igaz csak épp a legváratlanabb pillanatokban összeesel.

-          Ez övön aluli volt.

-          Nem bántásból mondtam Kicsim, de tudod, hogy pihenned kell.

-          Tudom. – Hagytam, hogy felhúzzon az ágyról és puszit adjon a homlokomra. – Mindent a babáért.

-          Mindent a babáért.

Az utolsó palacsintát is megsütve rogytam le a székre. Hitetlenkedve figyeltem a testemre, ami konkrétan elfáradt a reggelikészítésben.

-          Édesem, ahhoz képest, hogy apró vagy nagyon le tudod fárasztani anyát. – Motyogtam a hasamra nézve.

-          Kivel beszélgetsz? – Kérdezte James a konyha irányába sétálva. Újra a pocakomra néztem.

-          El ne mondd apádnak, de elfáradtam ebben a tíz perces mutatványban.

Fehér Farkas (SZÜNETEL)Kde žijí příběhy. Začni objevovat