Leah
Mint mindig, most is csodálatos napos idő volt Wakandában. Mosolyogva sétáltam le a kunyhó felé és nem ért meglepetésként, hogy a hegyesfülűt itt találom. Egyenesen kihúzva magát nézte a tájat. Azt hittem rám sem néz, de megvárta amíg mellé léptem és megszólalt.
- Hogy érzed magad? – Ez az érdeklődés annál váratlanabb volt.
- Jól...igazán jól.
- Mire vagy kíváncsi? – Sejtelmes tekintettel fordult felém.
- Mindenre. – Vágtam rá. – Bár ami azt illeti, James már...
- Tudom, látom a szemeden. Egyszerre nézel rám hálával és némi megvetéssel. – Namor ennél jobban meg sem fogalmazhatta volna.
- Ne firtassuk, ugye?
- Felesleges. Ami a szülést illeti, én csak tettem a dolgom. Imádkoztam IxChel-hez.
- Ő kicsoda?
- Az egyik legősibb és legsokoldalúbb istennő. Ő segített neked világra hozni a gyermeked. Előbb-utóbb engedni fogja, hogy emlékezz rá, ha méltónak talál.
- Engedi? Ezt nem értem. – Ráztam értetlenül a fejem.
- Most még nem is kell értened.
- Hát jó. – Hajtottam le a fejem szomorúan. – Mindenesetre szeretném meghálálni, amit tettél.
- Nincs szükség rá. Tartoztam Shurinak. Tovább nem is időzhetek itt, azt hiszem. – Ezzel egy időben besétált a vízbe. – Szép életet, Leah! – Enyhén meghajolva vetett rám egy utolsó pillantást majd eltűnt a víz hullámai közt.
Egy ideig bámultam a messzeségbe a gondolataimmal együtt. Eljött az ideje, hogy Shurit is felkeressem.
- Szia! – Óvatosan léptem a laborba, ahol épp ügyködött valamin Wakanda ifjú királynője.
- Leah! Miért nem pihensz?! Minden rendben?! – Aggódva kapta rám a tekintetét.
- Minden rendben van, Shuri! James és a pici elaludt. Én pedig válaszokat kerestem.
- Beszéltél Namorral? – Arckifejezése megváltozott, amint kimondta a nevét.
- Igen. – Nagy levegőt vettem és igyekeztem nem elsírni magam. - Shuri, nagyon sajnálom! James mindent elmesélt...-Megtörtem. Shuri is szipogni kezdett. - Úgy sajnálom, hogy nem lehettem veled! Hogy nem tudtam segíteni...a gyászban...mindenben. – Egymásra borulva zokogtunk.
- Lényeg, hogy most itt vagy! Annyira örülök, hogy jól vagytok, Leah! Már...már az őrület határán voltunk. Sosem láttam Barnest ennyire rossz állapotban. Ez a helyzet pedig Namorral...nem is lehetne bonyolultabb.
- Szörnyen érzem magam. – Hajtottam le a fejem bűnbánóan.
- Nem tehetsz semmiről, Leah! Végre itt vagy és a baba is épségben világra jött!
- Nélküled nem lennénk itt! – Könnyes szemmel szorítottam meg a kezét. – Még így is, hogy ennyi fájdalom ért, nem hagytad cserben a családomat. Nem tudok ezért elég hálás lenni!
- Te is megtetted volna értem.
- Nem is kérdés.
Még egy közös sírás után maradtam a laborban és figyelmesen hallgattam Shurit ahogy az uralkodás hogyanjait ecseteli. Rendkívül büszke vagyok rá, kiválóan helyt áll, segítőkész és igazságos uralkodója ennek a csodás országnak.
YOU ARE READING
Fehér Farkas (SZÜNETEL)
FanfictionJames Buchanan Barnes. A poklot megjárt "kissé labilis száz éves fickó" kezdi megtalálni a helyét a világban. Leah átlagos felszolgáló Brooklynban, élete egy ízületi betegség miatt kezd kisiklani a normál kerékvágásból. Kettejük története egy új e...