100 BİN OLDUK🥳🥳🥳

17.3K 598 150
                                    

selamm, nasılsınız🤨🤨

ÖNCELIKLE BEN COK IYIYIM CUNKU 100 BIN OLDUK. NICE 200, 300, 500 BINLERE

HERKES AMİN DESİN AMİN DEMEYENI DÖVÜYORUZ.

bu yola çıktığımda okunacağımı hiç düşünmüyordum.
yks sınavına girmeden iki gün önce ilk bölümü yayınlamıştım ve sınavdan sonra devam ederim demiştim.
öyle de oldu ama 2 ay ara vermiştim yazasim olmadığı için.
sonra bir baktım okunma sayısı 3-4 bin olmuş, gaza geldim ve devam ettim.
iyi ki de etmişim şu an 100 binlik minik bir aileyiz.

eskiden bölümler arasına çok süre koyuyordum, bu yüzden okunma sayısı çok yavaş artıyordu...
ama şimdi öyle miyim, alirim bir masallahinizi🤭🤭

önceden yazarların panolarına girdiğimde yazar ve okuyucular arasındaki bağa çok özenirdim. ve içimden hep acaba bende kitap yazsam beni de böyle severler mi sahiplenirler mi diye düşünürdüm.
ama şu an bunun yavaş yavaş olduğunu görmek çok güzel bir duygu.
iyi ki varsınız.
sizleri cok seviyorum duygusal bir topum şu an.
amacım bu kitabı hemen tamamlamak yönünde. umarim başarabilirim ama böyle giderse olucak gibi görünüyor ;)

kitabın gidişatını beğeniyor musunuz, yoksa size saçma mi geliyor bilmiyorum ama umarim hosunuza gidiyordur.
bana kitap hakkında söylemek istediğiniz bir sey varsa hiç çekinmeden söyleyebilirsiniz.
ama lütfen kırıcı bir şekilde söylememeye çalışın çünkü bazen kırıcı üslup kullanan insanlar çıkabiliyor ;)

elimden geldiğince düzgün yazmaya çalışıyorum umarim başarabiliyorumdur.
umarim karakterleri benimseyebilmissinizdir.
sıradan bir texting olarak kalmak istemiyorum, umarim aklınızda ve kalbinizde yer edinen bir texting yazmayı başarabilirim.

bir derdiniz bir sıkıntınız varsa hiç çekinmeden, panoma ya da bana özelden yazabilirsiniz.
her zaman sizleri dinlerim, kendi derdimmis gibi sizin derdinizi benimser çare bulmaya çalışırım.
benim için hepiniz çok değerlisiniz yerim sizi 💖💖
ha bide canınız sıkıldığında ve içinizden bir şeyler geçtiğinde panoma yazabilirsiniz ;)
ne bileyim saçmalasanız bile olur😚🙂

evet bu kadar duygusallık yeto dediginizi duyar gibiyim.
o zaman kaçıyorum ben.

YEDIM SIZI🤭🤭🤭
ve bir sürprizim var size, asker hattına özel çalma listesi hazırladım, profilime de link koydum takip edebilirsiniz tabi eğer isterseniz. yazarken bu şarkıları dinleyerek yazıyorum :) hepsinin yeri bende cok ayriii

100 bin olduk ama, hala 100 takipçi olamadık, beni takip etmek için ne bekliyorsunuz ballarım? hemen koşup beni takip edin🤒🤒🤒

oy verirseniz aksama bölüm patlatiyormusum, annem oyle söyledi.

MFEMDOWMDPQNDPWMSP
ÖPÜLDÜNÜZ
son bir sey, bu bölüm değil diye oy vermemezlik yapmayın yoksa sizi döverim🤨
şaka şaka yedim sizi💖

bide bu akşam panomda buluşup sohbet edelim mi?
saat verin dertleşelim.💅🏻🌼💖

ASKER HATTI |TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin