1.Bolum

5.8K 132 5
                                    

Sonra en sevdiği yakar insanın canını...

Cesur ağa oturduğu sandalyede iyice sinirlenmişti . Kendi derdi yetmiyomus gibi bide kan davasi çıkmıştı ortaya kan davasini durdurmak için yıllarca kaçtığı kızla evlenmek zorundaydı aşık olduğu kızla .

Evlenmesinde sorun yoktu ,sorun onu istemeyen sevdasiydi ,ondan korkan sevdası . Düşününce bile deliye dönüyordu .

Yavaşça sandalyesinden kalktı bugün nikahı vardı bir alt katta . Bir hafta önce söyleseler güler geçerdi . Mihre kim ben kim derdi ama şimdi evleniyordu Mihresiyle . Yavaş ve ağır adımlarla aşağı indi salona doğru yurudu ,içeri doğru geçince köşede oturan Mihreyle göz göze geldi .

Mihre gelen adım seslerinden celladınin geldiğini anlamisti . Başını kapı tarafına çevirince içeri giren Cesur agayla göz göze geldi .korkusu tam karşısındaydı birazdan nikahlı kocası da olacaktı . Allah katında kocası .

Cesur sakın adimlarla Mihrenin yanına adimladi ve yanına oturdu .  İçeride babası Bahoz ağa annesi Zilan hanım ve iki erkek kardeşi Azat ve Aram vardı . Hepsi oturmuş hocayı bekliyordu . Mihre yanına oturan adamla iyice gerilmisti ne yapacaktı yanına oturması bile onu tedirgin ederken nasıl evlenebilirdi ki . Az sonra içeriye hocanın girmesiyle selamlaşma faslından sonra nikaha geçildi . Hocanın sorularıyla evlilikleri gerçekleşmişti artık . Allah katında karı kocaydilar artık . Hocayı ugurladiktan sonra Zilan hanım gelinine bakarak hizmetliye odasına götürmeleri ni söylemişti.

_Kızım alın gelin hanımı odasına götürün dinlensin biraz .

_Tamam hanımım

Mihre olanlara inanmak istemiyordu bunların hepsi rüyaydı kötü bir rüya . Birazdan uyanacak ve her şey bitecekti . Sakindi oldukça sakindi Mihre , Cesur gittikçe tuhaf karşılıyordu onun bu halini . İki gün once esip gürleyen kıza ne olmuştu böyle uysal bir kedi olmuştu .

  Mihre sakince merdivenler i çıkıyordu . Önündeki kız evin en üst katına çıkmıştı ve bir kapının önünde durmuştu

_Gelin hanım odanız burası istediğiniz bir şey varmı?

_hayir teşekkür ederim .

Demişti ve ardından yavaşça odanın kapısını aralamisti . İçeriye baktığında siyah ve gri renklerin ağırlıklı olduğu odaya baktı . Oda siyah ve gri renklere rağmen o kadar güzeldi ki Mihre böyle bir oda beklemiyordu tam ortada iki kişilik yatak,onun yanında yeşil büyük bir koltuk ,tam yatak ve koltuğun karşısında dev ekran bir TV ,kenarda da büyük bir kitaplık ve içinde çeşit çeşit kitaplar vardı türüne göre hepsi sınıflandırılmıştı
. Mihre karşısında ki odaya hayranlıkla bakıyordu buranın Cesur ağaya ayit olabildiğine inanmamıştı . Odanın içinde iki kapı daha vardı ,yavaş adımlarla kapılardan birine doğru gitti ve sakince açtı . Buranın bir banyo olduğunu görünce kapıyı kapatıp diğer odaya baktı ,burası oldukça büyük bir giyinme odasıydı . Mihre karşısında ki odaya hayranlıkla bakıyordu ,bı tarafı Cesur ağaya ayitti takım elbiseler günlük kıyafetler pijama takımları genellikle siyah ve gri renklerdi .Genç kız buna hiç sasirmamisti ,adamın içindeki siyahi dışa vurduğunu düşünüyordu çünkü . Diğer tarafa baktığında buranın onun için hazırlandığını anladı ,oldukça güzel kıyafetler vardı çeşit çeşit . Kendine ayrılan bölümü beğenmişti açıkçası . Sakince odadan çıkıp yatak odasının içinde bulunan kanepeye oturdu . Birazdan kocası gelirdi degilmi, bu düşünceyle alayla güldü ,3 yıldır kaçtığı adamın karısı olmuştu . Biri ona 1 ay önce gelip söylese katıla katıla güleceği şeyi şuan yaşıyordu .Mihre kendiyle düşüncelere dalmisken Cesur aga da kapının önünde içeri girip girmemek arasında kendi içinde hesaplar yapıyordu .

      Cesur ağa ilk defa tedirgin di ,ne yapacağını kestiremiyordu ki ,kendi kavgasını bitirerek derin bir nefes aldı . Eli yavaşca kapı koluna gitti ve aynı sakinlikle kapıyı açtı .

  Mihre yavaşça açılan kapı koluna baktı . Nefesini tuttuğunu bile fark edemiyordu . Yavaşca açılan kapı dan Cesur Ağa'nın heybetli bedeninin içeri girdiğini görünce ayağa fırladı direk ,sakin olmaya calissada nafile boş bir cabaydı onunki . Ölümüne korktuğu adam karşısındaydi işte .

Cesur ağa gelisiyle panikleyen sevdiğine baktı ,ondan bu kadar mı korkuyordu . Hayretle kasları havalandı ,ardından o şaşkınlık yerini öfkeye bıraktı . Bu kadın salak mıydı ,onu bu kadar seven bir adamdan neden korkuyordu ki . İkisi de sessizce birbirine bakıyordu . En son bu sessizlik ten sıyrılan Cesur ağa yavaşça karısına doğru yavaş adimlar attı .

Onun yavaş adımlarıyla Mihre yerinden kalkıp kocasının ona gelmesini bekledi . Cesur ağa ona yaklaşmıştı hatta yaklaşmak ne kelime dibinde bitmişti şuan . İkiside birbirinin gözlerinin içine bakıyordu şuan . Sessizligi bölen Cesur Ağa'nın sozleriydi . Odada bomba etkisi bırakan sözler .

"Evine hoşgeldin karıcığım,soyun ve yatağa geç "

     Bölüm sonu...

MihreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin