Mihre az önce duyduklarının şokuyla bakıyordu Zerya'ya , Zerya'nın ona dönen bakıslarıyla Mihreyi farketmiş ti .
Acı içinde bakıyordu kıza ,neler çekmişti bu bir ay içinde . İkisinin bakışlarını bölen Fırat olmuştu
"Zerya ben ... Ben yapamam ,yani ne biliym "
İki kız da anlamıştı soylenecek sözleri Zerya zaten tahmin etmişti . Evet belki Fırat onu çok seviyordu ama sevgi yetmiyordu bazen .
Mihre tam tersi şok olmuş gözlerle bakıyordu abisine ,seven insan vazgecermiydi sevdiğinden . Hemde hiçbir suçu yokken . Ama abisi vazgeciyordu belli ki
"Ne diyosun abi sen açık açık söyle"
"Ben yapamam Mihre ,kabul edemem bunu . Bu çok ağır ne olur anla beni ,ben her ne kadar sevsem de bunun için sevgi de yetmiyor "
Mihre abisine dolu gözlerle bakıyordu. Bu adam tanıdığı abisi değildi ,sanki Zerya tecavüze uğramak istemiş gibi davranıyordu . Zerya'ya kaydı bakışları perişan bir şekilde bakıyordu sevdiği adama .
"Peki Fırat sen nasıl istersen,ama bilmeni isterim ki ben çok direndim yapma diye çok yalvardım ama olmadı"
"Madem sana tecavüz ettikten sonra onu öldürdün,neden etmeden önce öldürmedin? "
"Ne ima ediyorsun Fırat sen "
"Eline öldürme firsatı geçtiyse başta da geçerdi Zerya . Belkide sende istedin sonra pişman olunca da onu öldür -"
Fırat'ın sözleri Zerya'dan yediği tokatla yarım kalmıştı.Zerya hayatında ikinci defa bir erkeğe tokat atmıştı,biri ona tecavüz eden adam diğeri de sevdiği adamdı .
"Biliyor musun Fırat bu sözlerden sonra senin de Barandan hiçbir farkın kalmadı "
"Sen istesen de ben artık istemem seni "
Zerya aşkından olup bittiği adama bakıyordu şimdi . Nasıl birini sevmişti böyle ,kendini düşünen bencil adamın tekiydi bu .
Cesur ağa da gelmişti kardeşini öyle ağlarken görünce birşeylerin yolunda gitmedigini anlamış Fırat'ın tecavüz lafından sonra herşey teker teker rayına oturmuştu .
Biricik kardeşi neler çekmişti öyle . Birde onun aşkından güya olduğunu soyleyen adam kardeşini mi suclamıstı .
Zerya tam gitmek için hareket etmişti ki abisini görmesiyle olduğu yere çivilenmiş bir şekilde abisine bakıyordu . Onun durduğunu gören Mihre de aynı yöne bakınca asıl kıyametin şimdi kopacağını anlamıstı.
Cesur ağa Fırat'a doğru adım atmış tam yanında bitince de bakısları kardesinde Fırat'a yumruğunu geçirmişti . Adam beklemediği ve çok sert gelen darbeyle yere adeta kapaklanmıstı .
Zerya yolun sonuna geldiğini artık düşünüyordu . Çünkü biliyordu ki buralarda namusa çok önem verilirdi yani onun tecavüze ugraması , namusunun bozulduğu gerçeğini değiştirmiyordu .
Cesur kardesinin çaresiz bakışlarına artık daha fazla dayanamıyordu . Minik kardeşi kendini suçlu görüyordu ,halbuki bu hikayede en masum kişi o değil miydi .
Fırat , Cesur Ağa'nın yakalarını tutmasıyla zorla ayağa kaldırılmış ve merdivenlere doğru cekiliyordu . Bu şekilde en alt kata kapının önüne gelmişlerdi . Tabi avluda oturan tüm aile fertleri de bu manzarayı görmüş onlarda Cesur ağa ve Fırat'ın arkasından kapının eşiğine gelmişti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mihre
Romance"boşanmak mı istiyorsun?" Diye sordu adam tüm sakinliğiyle . Ona tezat Mihre şaşkınlık biraz da öfkeyle baktı Cesur ağaya. "Evet" dedi adamın kara gözlerine bakarak kararlı bir sesle . " O zaman uyu Mihre " dedi adam "Gecenin bir vakti uyu...