Uğruna kendimizi ateşlere verdiğimiz insanların yaptıkları,aleyhimize yaptıkları zor gelir bize .
Mesela şöyle diyeyim bir çiçeğiniz var ama ona yarım bardak su vermeniz gerekirken siz bir bardak veriyorsunuz ve o çiçek fazla su içtiği için ölüyor . Aslında size göre siz onun leyhine su vermiş oluyorsunuz ama fazla su verdiginiz için çiçek ölüyor..
Yani herşey ölçüsünde olmalı yoksa terazi bozulur ve düzen değişir...
Mihre şuan kollarına yığılan adama bakıyordu . Cesur ağa yarı baygın bir şekilde ona bakıyordu . Gözlerinden yaşlar istemsizce dökülüyordu şuan. Ne yapacağını bilemez bir şekilde bakıyordu kollarındaki adama .
"Mihre kız seni çok seviyorum biliyorsun değil mi?"
Elini yüzüne doğru getiren adamla gözlerindeki yaşlar sanki mümkünmüş gibi daha da çoğalmış ,sorduğu soruyla nefesi kesilmiş gibi hissediyordu .
"Biliyorum Cesur " diye cevapladı kocasını sakin olmaya çalışarak , ne kadar olunursa .
"Peki sen Mihre, sen beni seviyor musun ?"
Mihre bu durumda bile Cesurun sorduğu sorularına anlam veremiyordu . Sahi seviyor muydu? Evet Mihre kollarındaki adamı çok seviyordu . Şuan bundan hiç olmadığı kadar emindi .
"Evet ,evet seni seviyorum Cesur ,seni çok seviyorum"
"Peki benimle evlenir misin?"
Cesur ağanın sorusu ve ardından cebinden çıkardığı yüzükle Mihre adeta şok olmuştu . Ne demekti şimdi bu, bu adam iyiymiydi . Vurulmuştu ama bu durumda evlenme mi teklif ediyordu .
"Neee ! Ne sacmalıyorsun sen gerizekalı ? "
"Göğsünden vuruldum sen az önce "
Daha sözleri bitmeden Cesur kollarından çıkmış dizlerinin üzerine çökmüştü . Genç kız şok olmuş gözlerle bakıyordu şuan önündeki vurulmuş adama .
"Mihre ben vurulmadım bunların hepsi bir oyundu "
Genç kız duyduklarıyla şok olmuş bir şekilde bakıyordu adama .
"Peki göğsündeki o kan, yara da vardı "
"Onların hepsi oyunun bir parçasıydı güzelim ,ustumdeki kan değil batikon gömleğimde de yırtık yok "
"Korkudan farkedemedin sen "
Cesur ağa sözünün bitmesiyle daha ne olduğunu anlayamadan üstüne doğru uçan kadınla şok olmuştu .
"Gerizekalı ,aptal ,mal sen benim neler cektigimi biliyomusun ha , ne hale girdim ben haberin varmı? "
Mihre , Cesur ağayı iyi e patakladığını düşünerek dağilan saçını elinin tersiyle toparlamıs ve geriye çekilmişti. Ardından yüzüne tatlı olduğunu düşündüğü bir gülüş ekleyerek , bağırarak o soruyu cevaplamıstı.
"Evet gerizekalı ,aptal evet "
Ağlamaktan gözleri kızarmış ,saçı ,makyajı hep bozulmuştu . Ama şuan umrunda olan tek şey Cesur'un iyi olmasıydı .
Arkadan gelen boğaz temizleme sesiyle ikili oraya dönmüştü .
Arkalarında en az Cesur ağa kadar yapılı ve uzun bir adam vardı . Dolgun dudaklar ,siyah saçlar ,kalkık küçük bir burun ve ela gözlerle adeta ben burdayım diyordu .
Adam onların farketmesiyle ciddi ifadesini hiç bozmadan Cesurun yanına doğru gitmişti . Yanına tam vardığında o ciddi ifade gitmiş yerine tatlı bir tebessüm gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mihre
Romance"boşanmak mı istiyorsun?" Diye sordu adam tüm sakinliğiyle . Ona tezat Mihre şaşkınlık biraz da öfkeyle baktı Cesur ağaya. "Evet" dedi adamın kara gözlerine bakarak kararlı bir sesle . " O zaman uyu Mihre " dedi adam "Gecenin bir vakti uyu...