Şimdi aşk karışık şey de olsa bir dert olmasa ayrı dert , sen güzelsin de varlığın bir dert yokluğun bin dert . Seni seviyorum da adım atman bir dert , atmaman iki dert ...
" Neeee ? "
" Hamileyim Cesur , baba oluyorsun !".
Mihre'nin Bu sözleri söylemesinin üstünden tam yarım saat geçmişti . Cesur Ağa'nın hiç bir tepki vermemesinin de üstünden o kadar geçmiş ve hâlâ bir cevap alamamıştı .
"Mihre şimdi sen hamile misin ?"
Yine aynı soruyu sormuştu kocası . Yarım saat içinde her beş dakika da bir sorduğu sorulardan sadece bir tanesiydi bu . Buna benzer daha nice soru sormuştu kocası .
Bileğindeki kol saatine tekrar baktı genç kız , tam tahmin ettiği gibi az önce sorduğu sorunun üstünden beş dakika geçmişti .
" Evet Cesur ağa baba oluyorsun !"
Artık bunalmış tı bu sorudan , söylediğine de pişman olmuştu . Keşke içinde saklasaydı sevincini diye geçiriyordu içinden .
Aşağı katta ise yemek yiyen konak ahalisi çok daha farklı düşüncelerde idi , mesela Zilan hanımın aklında en küçük oglunu evlendirmek varken , tam tersi Azat da o kadar uzak duruyordu evlilikten .
Yada abisine kendi içinde düşman olan Arama tezat Rojda sırf Arama olan sevgisinden ne derse yapıyordu , tabii içine gireceği derin vicdan azabını bilmiyordu . Bir diğer kişi ise omzunda onca ağırlık biriktiren Bahoz ağaydı ,yıllarca yıkılmayan adam önce abisinden kalan tek emanetini kaybetmiş ardından da oğlu yüzünden kızından olmuştu .
Onlar derin düşüncelerle yemek yerken yukardan gelen bağırış hepsinin dikkatini merdivenlere çekmişti .
Cesur ağa tüm Urfa'ya duyurmak ister gibi bağırarak merdivenlerden iniyordu .
" BABA OLUYORUM LAN ! DUYSUN HERKES , BENİM BEBEĞİM OLACAK . TUM RİHA DUYSUN LAN CESUR AĞA'NIN ÇOCUĞU OLACAK "
Cesur ağa gurleyerek adeta aşağı iniyordu merdivenlerin son basamağına gelmiş masa başında oturan ona dikkatle bakan , ne dediğini anlamaya çalışan ev ahalisine kaydı gözü .
"Ben baba oluyorum bav , ana benim çocuğum oluyor ana , Mihre'm hamile ana "
" Sen doğru dersin oğlum , hamiledir gelinim ?" İlk soruyu Zilan hanım oğluna yöneltmişti.Cesur ağa da içindeki heyecan kıpırtılarıyla cevap vermişti annesine
" He ana Mihre hamile , baba oluyorum "Az sonra Bahoz ağa oturduğu yerden kalkmış uzun zaman sonra aldığı güzel haberle gözlerinin içi parlayarak dişlerini göstere göstere gülmüştü .
Çok beklemeden o da lafa girmişti .
" Demek ailemize uzun bir aradan sonra biri katılacak ha oğul . Bu mutluluğun tarifi yoktur ha Zilan xanım "
" Öyledir bey öyledir , yıllarca konak bebek ağlamasına hasret . Nihayet bir bebek sesi gelecek , o da konağı hem aglamasiyla hem sen sesiyle inletecek "
Zilan hanım kocasına bakarak derin bir özlemle söylemişti bu sözleri .
" Seyit a Seyit bak hele , koş gel buraya hele "
Aram ve Rojda da tıpkı masadaki herkes gibi duymuştu hamilelik haberini , işte o anda ikisinin de bakışları bir birine kaymıştı.Aram sahte bir sevinçle oturduğu masadan kalkıp abisine doğru yöneldi
" Hayırlı olsun ağabey inşallah sağlıkla kucağına alman nasip olur ."
Sahte gülümsemesiyle bu sözleri kurmuştu Aram abisine .
Tam o sırada bahoz Ağa'nın bekledigi Seyit nihayet gelmiş ağasının vereceği emiri bekliyordu .
Azat coşkulu bir şekilde hem yengesini hem abisini tebrik etmişti bu sırada ." Seyit tüm Rîha duysun gelinim gebedir tüm Rîha da kırk gün kırk gece ziyafet verilsin davullar çalsın , duydun beni ?"
" Peki ağam sen nasıl emredersen "
Mihre şaşıran bir ifadeyle bakıyordu tüm aile fertlerine bir bebek onları ne kadar mutlu edebilir diye düşünmeden edemiyordu . Bu kadar mutlu olacaklarını bilse çoktan çocuk verirdi bu eve .
Hepsine bir anlam veriyordu ama konuşmanın başından beri masada dalıp gözleri dolmuş bir şekilde dönük duran Rojda'ya bir türlü anlam veremiyordu .
Ne hareket ediyor ne tek bir kelime konuşuyordu , karşısında masada oturan kadın .
Bu hal kaynanasinin da dikkatini çekmiş olacak ki Zilan hanım lafa ondan önce girmiş küçük gelinine soru yoneltmisti .
"Xayırdır Rojda xanim sen sevinmedin herhal bu hayırlı hebere !"
Bu sorudan çok uyarır bir tondu Rojda için . Genç kadın yeni transtan çıkmış gibi kaynanasının sesiyle kendine gelmişti .
" Kusura bakma ana dalmışım bir an "
Oturduğu sandalyeden kalkarak Mihre'nin yanına ağır adımlarla gitmiş önünde durmuştu .
" Hayırlı olsun Mihre inşallah sağ salim kucagina alırsın bebeni "
Mihre karşısında gözleri dolan kadına anlam veremiyordu bir türlü .
"Sağol Rojda darısı başına inşallah "
Rojda içinden gelen durtuyle içten bir şekilde sarıldı önündeki kadına , dolu gozlerle .
İçinde derin vicdan muhasebesi vardı şimdi genç kadının .
Aylarca yavaş yavaş zehirledigi kadın şimdi hamileydi, zehirinin son damlasını da bugün icmisken .
Peki ya şimdi ne olacaktı , Mihre yaşayacak mıydı !
Yoksa karnında ki bebekle beraber ölecek miydi !
Bunu zaman gosterecek yanılgılar yaşanan bu hayatta kim bilir belki Büyük mucizeler olacaktı .
Yada aşk denen o acımasız his yine Cesur Karmanşah için acı getirecek ,iki yılını alan bu acımasız yas ömrünün sonuna kadar devam edecekti ...
Bölüm sonu...
Beee uzunnnnn bir aradan sonra yeni bölüm sizlerle ,umarım beğenir bol bol yorum yapmayı unutmazsiniz .
Arkadaşlar çok geç geldiğinin de farkındayım ama yapacak bişey yok malesef hem çok yoğunum hemde hikayeye nasıl yön verecegimi bilmiyorum yeni bölümler için sizde bana yardım ederseniz çok sevinirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mihre
Romance"boşanmak mı istiyorsun?" Diye sordu adam tüm sakinliğiyle . Ona tezat Mihre şaşkınlık biraz da öfkeyle baktı Cesur ağaya. "Evet" dedi adamın kara gözlerine bakarak kararlı bir sesle . " O zaman uyu Mihre " dedi adam "Gecenin bir vakti uyu...