14. bölüm

903 26 7
                                    

En küçük inanç tohumu , mutluluğun en büyük meyvesinden daha iyidir ...

2 Gün sonra ...(Düğün günü )

Zerya üstünde eğrelti duran gelinliğe bakıyordu . Aynadan gördüğü yansıması ona ait değil gibiydi . Aynadaki kadın ona oldukça yabancıydı .

O olayın üstünden tam iki gün geçmiş , Boran ağayı da o günden sonra görmemişti . Adamın gözlerindeki acıyı görünce ondan kaçmakta çareyi bulmuştu .

Belki Boran onun geçmişinde yoktu ama , tüm geleceğinde Boran ağa vardı bunu biliyordu, hissediyordu. O adama karşı içinde bir yerlerde adını bilmediği tanımadığı bir his vardı .

Zerya gelinliği içinde aynaya bakarken düşüncelere dalmıştı . Onun bu hallerine imrenerek bakan Rojda'dan habersiz .

Rojda , Zerya'dan özür dilemek için bir haftadır doğru düzgün çıkmadığı odasından çıkmıştı , ama şuan gördüğü gelinlikler içindeki kızın yerinde olmak istediği için kendine tekrardan kızıyordu .

Rojda bırak gelinlik giymeyi evinden , doğup büyüdüğü evden abisinin uğurlamasıyla bile çıkamamıştı.

Zerya ondan daha şanslıydı ona göre . Düşüncelerinden sıyrılarak hafifçe Aralık kapıya vurdu .

Zerya duyduğu kapı sesiyle kapıya doğru baktı . Rojda kapıdan ona bakıyordu . Zerya'nın ona dönmesinden cesaret alarak ona doğru adım attı ,hafif boğazını temizleyerek aklindakilerle konuşmaya başladı .

"Zerya bak biz belki doğru düzgün tanışamadık bile , ama ben senin düşündüğün gibi kötü biri değilim "

Diyebilmisti Rojda , ona dalga geçer gibi bakan Zerya'ya karşı . Gözlerinde kırgınlık vardı her iki kızın da .

      "Niye geldin bu odaya Rojda !"

     " Ben senden özür dilemek için geldim ."

   
    Rojda'nın sözlerinden sonra Zerya şaşkınlıkla bakmıştı genc kıza .

 

   "Bunun için biraz geç kalmadın mı sence de Rojda." Karşısında gayet normal bir şekilde duran kız onun sinirini daha fazla geriyordu .

   Zaten birazdan yeni cehennemine gidecekti kendince , yani öyle düşünüyordu zira Boran ağayla evlenmek cehennemden farksızdı .

 

      Tam Rojda konusacakken açılan kapıyla iki genç kızın da bakışları kapıya dönmüş , Mihre'nin içeri girmesiyle Rojda tekrardan ağzını kapatmıştı .

    Mihre içeri girer girmez Rojdaya kaydı bakışları ,sorgular bir şekilde bakıyordu karşısında gayet rahat bir şekilde kollarını bağlamış kıza .

   Allah şahitti ki bu kızda bir şeytanlık seziyordu .

  
   "Hayırdır Rojda odaları karıştırdın heralde . Senin odan bir alt katta ."
Dedi Mihre gayet umursamaz bir tavırla. Ardından Zerya'ya doğru bir adım attı .

    "Hayır Mihre doğru odaya geldim . Zerya'yla konuşmak için şimdi bize biraz izin verirsen ." 

   Rojda'nın konuşmasından sonra Zerya'ya doğru giden Mihre'nin adımları durmuş Rojda'ya dönmüştü . İçinden sakin olmak için kendine temkinler veriyordu ama nafile .

   "Yenge !!!" Dedi Mihre Rojda'nın gözlerinin içine bakarak sert bir dille . Aynı onun gibi kollarını göğsünde bağlamış karşısına geçip dikilmişti .

MihreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin