Seni bir saniye daha fazla göreceğimi bilsem Urfa'dan Şam'a kadar koşardım...
Azat elinde fazlalık olarak ve nerdeyse gününün yarısını alan yengesinin siparişlerini almış eve doğru gidiyordu .Çarşı ve konak arası fazla olmadığından yürümeyi tercih etmiş ama hem havanın sıcak olması ,hemde elinde yediden fazla poşet taşımak ona oldukça zor geliyordu . Şimdiden pişmanlık tüm bedenini esir almıştı ama elden ne gelir çıkmıştı bir kere bu yola .
Yola o kadar odaklanmış gidiyordu ki yanına doğru yanaşan kızı son anda farketmiş ,carpışmaktan kıl payı kurtulmuştu .
Kızın da ondan pek bir farkı yoktu gerçi ,ailesiyle geldiği alış veriş merasiminden sıkılmış annesinin girdiği bilmem kaçıncı dükkandan hava alma bahanesiyle dışarı çıkmıştı Raperin.
Azat sırtını gördüğü kıza hitaben "kız yavaş böyle üstüme gelmeye devam edersen ezecen bizi " demiş .
Raperin anca o zaman durmuştu . Arkasından gelen sese dönerek baştan aşağı suzmustu karşısındaki yakışıklı çocuğu . Azat'ta ona bakarak aynı işlemi oda Raperin'in üstünde denemiş kızın rahatsız olduğunu belirten kıpırdanmasıyla bakışlarını mavi gözlere çevirmişti.
"Niye yan tarafta yol yokmu ,gecemiyon mu ordan birader ". Ugrasamazdı şuan bu adamla zaten yeterince yorgundu .
Azat kızın naif ama bir o kadar sert çıkan sesiyle sinirlenmiş o da altta kalmayarak koymuştu cevabını .
"Ben olmasam bok çukuruna yuvarlanacaktın da ondan uyardım seni . Ama kabahat bende insanlık edelim dedik etmez olsaydık"
Raperin bok cukuru dediği ve kaşıyla hafif çamur birikintisine bakmıştı . Ardından alayla gülmüş önüne dönmüştü . Cekemezdi şuan bu çocuğu .Azat burun kıvırıp dönen kızla daha sinir olmuştu ."eee bir teşekkür etmeyecek misin ? Bayan ukala !" Demişti . Tekrar kızın dikkatini çekmek için .
"Ne teşekkürü pardon bay çok bilmiş şımarık" diyen kızla Azat daha da çok keyif almaya başlamıştı bu konuşmadan . Bu kız onun hoşuna gidiyordu .
O sırada Raperinin annesi ve yengesi de yine begenmedikleri bilmem kaçıncı parça hakkında konuşup dükkandan çıkmışlardı . Zirav hanım kızının az ilerde Azat Karmanşah la gülerek konuşmasıyla aklında çoktan senaryolar yazılmış kızına doğru adımlar atmıştı .
"Raperin aferin kızım kaç sen böyle dükkanlardan , bütün işi de benle yengene bırak " yanındaki gelinini göstermiş Yıldız yengesi de onu onaylayan sesler çıkarmıştı .
"Nasılsın Azat oğlum , çoktandır gelmiyorsun bizim eve valla özlettin kendini " diyerek ikinci hedefini de belirlemişti .
Azat gördüğü kadın ve karşısındaki kızın adını ogrenmesiyle çoktan eskiye gitmişti bile .
Az ilerde küçük Azat arkadaslariyla oynuyordu biraz sonra da küçük Raperin örgülü saçları ve elinde bez bebeğiyle Azat'a doğru gidiyordu .Oyuna dalan arkadaşının omzuna vurarak kendine çevirmiş narin bir sesle "konuşabilir miyiz Azat "demişti küçük Raperin. Büyük kalbiyle .
"Çabuk söyle Raperin bak oyun oynuyoruz görmüyor musun isim var " demişti Azat , küçük Raperinin kalbi her ne kadar kırılsa da aldırmadan kalbindekileri söylemişti Azat'a ."Azat benim kalbim seni seviyor ,ben büyüyünce senle evlenecem " bu sözlerin ardından Azat önce gülmüş ,sonra iki elini Raperinin omzuna koyarak küçük kalbinde büyük yaralar açacak o sözleri söylemişti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mihre
Romance"boşanmak mı istiyorsun?" Diye sordu adam tüm sakinliğiyle . Ona tezat Mihre şaşkınlık biraz da öfkeyle baktı Cesur ağaya. "Evet" dedi adamın kara gözlerine bakarak kararlı bir sesle . " O zaman uyu Mihre " dedi adam "Gecenin bir vakti uyu...