18.bölüm

599 21 6
                                    

" Sığınağım senin kalbin , sen benim evimsin ..."

4 ay sonra ...

Mihre hamilelik haberini verdikten sonra tam dort ay geçmiş , karnı iyice belirginlesmisti .

Değişen sadece Mihre'nin karnı ve kiloları değil Azat Ağa'nın medeni durumuydu da . Azat bu dört ay içinde kendi duygularini anlamış Raperin ile bir yola çıkmaya karar vermişti .

Abisinin güzel haberini duyan Zerya da Mardin'den abisinin kız isteme olayı için büyük bir sevinçle gelmişti .

Mihre dört aydır her zaman yaptığı şeyi yapıyordu yine . Mutfak masasına oturmuş dolapta bulduğu tüm yemek çeşitlerini önüne koymuş hepsinden tek tek büyük lokmalar alıyordu .

Onu bu yemek sevdasından ne akşamki kız isteme merasimi nede çok sevdigi gorumcesi alikoymustu .


Az sonra içeri paldır küldür giren Azat ile tüm yemek yeme aşkı durmuş gozleri panikleyen Azata takılmıştı .

" Haa yenge burda mıydın ya bende her yerde seni arıyorum ."

   Azat aklına ilk gelmeyen mutfakla da içinden kendine küfürler etmişti .

" He burdayım Azat ne oldu öyle panikle girdin içeri yine "

    Mihre bir haftadır onu rahat bırakmayan Azatla iyice geriliyordu artık .

 

  "Yenge akşam için bu kravat mi olur bu kravat mı?"

   Elinde tuttuğu iki fosfor renkli kravatı da elinde sallıyordu Azat .

   "İkisi de birbirinden berbat abiii , igrencin de igrenci yani !"

   Tam Mihre cevap verecekken Zerya ondan önce davranmış duruma el koymuştu .

  "Niye öyle dedin ya ikisi de mi kötü ?"

   " Evet abi ikisi de çok kötü , takımın üstüne sadece siyah kravat gider , ben senin için çoktan yatağın üstüne bıraktım bile "

    Azat ,Zerya'nın yine herşeyi önceden anlayıp halletmesine hem sevinmiş hemde şaşırmıştı .

  " Sağol bacım "

  Ardından kız kardeşinin alnına öpücük kondurmuş odasına doğru yol almıştı .

    "O renkler neydi öyle ya iğrenç , iştahım kaçtı resmen "

  Zerya konuşan yengesine bakmış ,iştahım kaçtı lafıyla önünde boş olan tabaklarla içinden 'daha ne yiyeceksin acaba ' diye düşünmeden edememişti .

    Tabi bunu dıştan söylemek yürek isterdi .

" Hiç sorma ya o nasıl renklerdi öyle mavi ve kırmızı hemde fosfor ."

   İkisi de buna gülmüştü .

 
"Yani yenge geldiğimden beri sürekli mutfaktasın , yani o bişey değil de mutfak insan olsa abimi mutfakla mi aldatiyorsun derdim ."

MihreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin