4. bölüm

2.8K 70 2
                                    

-kuzenin Baran ağayı sen mi öldürdün Cesur ağa?

Adam ağır ağır arkasını döndü , duyduklarını sindirmeye çalıştığı belliydi . Karısına döndüğünde yatağın yanında ayakta dikiliyordu. Karısı ona bir katılmış gibi bakıyordu . Yavaş adımlarla karısına doğru adimladi ve tam dibinde durdu . Karısının uzun siyah saçlarından bir bukle alıp burnuna doğru yaklaştırdı ve karısına bakarak derin bir nefes aldı . Ardından aynı sakinlikle saçını bıraktı ,ardından konuşmak için ağzını açtı .

-Mihre ben seni ilk nerde görmüştüm biliyor musun ?

Düğünde ,muhtarın oğlunun düğününde . Sen annenin yanında siyah bir elbise giymiş oturuyordun . Sonra yanına bir kız geldi ,kulağına doğru yaklaşıp sana birşey söyledi . Sana ne söylediğini bilmiyorum ama çok mutlu olmuştum , ardından da seni halaya kaldırdı ve sen başa geçip başı çektin .

İşte ben o zaman sana vuruldum ,yani bundan tam 3 sene önce . Seni halay çekerken izlediğimde kalbim delice çarpmaya başlamıştı . Bana yabancı olan bir histi bu ,başta umursamadim ama sonra benim sana baktığım gibi biri daha bakarsa onu yasatmayacagimi anladığımda sana tutulduğumu anlamıştım .

-bunun bizim konumuzla ne alakası var Cesur ağa ! Sen benim soruma cevap ver hele .

-ben bir insanı öldürecek olursam anca senin için ve senin yüzünden olur Mihre . Anladın mı beni ? Ben suçsuz kuzenimi oldurmem asla

-belkide benim için yapmissindir . Onu öldürüp suçu abime atmissindir belki .

-peki bunu yapınca elime ne geçecek ki Mihre . Sen mi?

Emin ol ben seni isteseydim baban bana paşa paşa verirdi . Ama ben sen bana gel istedim . Tıpkı şuan ki gibi  ve sorduğun soruya gelecek olursak Mihre benim kuzenimi senin abin öldürdü .

-benim abim yapmadı

-nerden biliyorsun ?

-o söyledi çünkü . Yapmadım dedi . Hem  yapmaz o ,karıncayı bile incitmez .

-bende yapmadım diyorum Mihre , neden bana inanmıyorsun?

Adamın sözleriyle Mihre ona her ne kadar hak verse de aklını kurcalayan sorular vardı inanmiyordu işte . O yapmadiysa o saatte orda ne işi vardı ki . Cesur Mihrenin sustugunu görünce banyoya doğru yöneldi yine tam yine banyoya girecekken Mihrenin sözleriyle yine durmak zorunda kaldı .

-niye gittin peki Cesur? Neden 3 yıl boyunca ortadan kayboldun da tam geldiğin günün gecesi kuzenin oldu ? Bunu da açıkla o zaman .

Cesur ağa her ne kadar Mihrenin ona sadece Cesur demesine sasirsa da hoşuna gitmişti . Ama şuan konu baskaydi hemde bambaşka .

-ben sana ne desem boş Mihre sen yine kendi bildiğine inanacaksın .

Diyerek banyoya girmişti Cesur ağa . Mihre giden adamın arkasından giyinme odasına yöneldi ve üstünü değiştirip aşağı indi . Aşağıda mutfak olduğunu tahmin ettigi odaya doğru gitti . İçeri girince yanilmadigini anlamıştı . Mutfakta 2 kadın 2 tane de genç kız vardı . Kahvaltı hazırlıyorlar di ,işlerine o kadar dalmislardi ki Mihreyi farketmemislerdi bile . İçlerinden yaşlı olan kadın nihayet kapı tarafına dönünce Mihreyi gördü .

MihreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin