6. bölüm

2.4K 58 4
                                    

Yazardan ;

      İnsan için bazı anlar vardır yasanması'nı istemediği . O anları unutmak veya hiç görmemek için uğraştığı .

      Hayat aslında sürekli bir bocalamadır ,vazgectigin yerden yeniden bir umut doğar . Tam o umuda tutunup tekrar başlamak istersin ama yine başa sarar ve pes edersin .

 

         Kötü şeyler bizim için aslında bir tecrübedir ,ama insan oğlu kötü sonuçlandığı için bir şeyden vazgeçmez . Canı yandığı için vazgeçer ,uzak durur . Kısır döngü içinde aynı yere döndüğünü , kaçtığı şeylerin karşısına tekrar geleceğini bilemeden yaşar hayatı . 

      Mihre'de üç yıl boyunca kaçmıştı Cesur ağa 'dan ,ama sevmediği için değil ,sırf canı yandığı ,hayal kırıklığı na uğradığı için . Şimdi de o anlardan birinde olduğunu düşünüyordu . Konuşan adama doğru başını çevirdi usulca .

      " Boşanmak mı istiyorsun?"

Diye sordu adam tüm sakinligiyle . Ona tezat Mihre şaşkınlık biraz da öfkeyle baktı Cesur Ağa'ya

"Evet !" Dedi adamın kara gözlerine bakarak ,kararlı bir şekilde.

  

       "O zaman uyu Mihre !" Dedi adam ,
  
    " Gecenin bir vakti uyumadan rüya göremezsin.".

  

   Kadın anlamayan gözlerle adama bakıyordu . Cesur ağa bunu farketmiş gibi açıklama ihtiyacı hissederek,

   

     "Yani diyorum ki benim senden boşanmam anca senin rüyanda olur "

   
     Mihre şok olmus gözlerle bakıyordu adama ,bu adam kesnlikle kaçıktı diye geçirdi içinden . Yoksa gecenin bir vakti 2 hafta sonra gelip böyle bir espri yapmak akıl kârı değildi .

      Cesur ağa karısının şok olmuş gözlerine , iki metre açılan ağzına bakıp , her ne kadar katıla katıla gülmek istese de içinde ki gülme tufanını bastırarak banyoya doğru gitti . Arkasından karısının gerizekalı kaçık demesini duymuştu ama susmayı tercih etmişti .

     Onu bu espri bir ay boyunca yeter diye geçirdi içinden . 2 haftalık özlemi biraz da olsa hafiflemisti adamın ,eğer karısını bu kadar çok ozlememis olsaydı şimdilik gelmeyi düşünmüyordu . Yorgun bedenini biraktığı sıcak suyun altına geçirerek yorgunluğundan arındırmaya çalıştı . Ama biliyordu ki bu yorgunluğun sebebi de adı da Mihre'ydi .

     
       Mihre giden adamın arkasından hem şaşırmış ,hemde mutlu olmuştu . Ne kadar belli etmese de Cesur Ağa'nın ondan vazgeçmemesi onun çok hoşuna gidiyordu . Banyodan gelen su sesleriyle adamın duş aldığını anlamış , o da gunlerdir uykusuz olduğu için yatmaya karar vermişti . Yatağına doğru yavaş ve paytak adımlar atıp içine girmişti ,gözlerini kapattığı gibi uykuya dalmıştı .

       Cesur ağa düşünü alıp giyindikten sonra karısının yatakta uyuduğunu görerek yanına doğru gitti . Uyanmasindan korkarak yatağın içine girmişti . Yanında uyuyan karısına doğru yaklaşıp uyandırmamaya dikkat ederek saçlarını kokluyordu . Adam biliyordu ki 3 yıl boyunca eksilmeyen hatta git gide artan sevdası bundan sonra asla bitmezdi ,hele de sevdiği kadın yanındayken asla .
    

         Bu düşüncelerle genç adam karısının uyanmasından korkarak yavaşça ona sarılıp gözlerini yummustu . Yeni gün için planları vardı ,ama şuan onun için önemli olan tek şey kollarındaki kadındı .

MihreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin