Part 16

408 11 2
                                    

Korán keltem mivel mennem kell dolgozni. Ma van a szülinapom. Régebben mindig nagyon vártam ezt a napot,de most hogy már egyre csak öregszem annyira nem. Na meg hogy ez az első születésnapom amikor nem anyával vagy apával vagyok.
Ki másztam nagy nehezen a puha ágyamból,és valahogy ki csoszogtam a konyhába. Kivettem az energia italomat majd miután azt megittam,elmentem fogat és arcot mosni. Felöltöztem,sminkeltem és már indultam is.

A stadion előtt le parkoltam,és Ney az ajtó előtt ált egy nagy csokor virággal a kezében.
-Boldog születésnapot Mi amor.-Mondta hangosan és megcsókolt.
-Köszönöm.-Mosolyogtam.
Gyönyörű rózsákat kaptam,hatalmas nagy volt. Mindig is ilyen virág csokorról álmodtam.
-Na de nem csak ez a meglepim.-Mondta.-Munka után elviszlek valahová.
-Na és hova?-Kérdeztem.
-Az meglepi.

Miután szét puszilgattuk egymást,én az irodám felé tartottam,Neymar pedig a pályára sietett edzeni.

Nem volt ma sok tenni valóm úgyhogy hamar végeztem.
Apa hívott hogy felköszöntsön és még beszélgettünk hogy mi történt velünk mostanában. Azt is megbeszéltük hogy valamikor meglátogatom,mivel ő Spanyol országban él a feleségével. Azt is mondta hogy szeretné megismerni a barátomat aminek örültem. Apa mindig is tartott hogy fiúm legyen ezért csak nagyon későn lett barátom mint az átlagnak. De bár inkább soha nem jöttem volna össze azzal az idiótával. Rendesen le vitte az önbizalmam,viszont megtanultam a leckét és nem bízok meg mindenkiben. Részben miatta is lettem ilyen távolság tartó és hideg. Neymar megváltoztatott és felmelegített,a szívem tele van boldogsággal amikor vele vagyok.

Miután apuval beszéltem le tettem és Neymar felé indultam.
-Lemondtam a tárgyalást úgyhogy indulhatunk.-Mosolygott miközben felém sétált.
-Azt hittem még edzetek.-Mondtam.
-Ma már nem.-Rázta fejét.

Beszálltunk a kocsiba és először elmentünk hozzám,mivel nálam nem volt ruha. Miután otthon össze pakoltam a ruháimat már indultunk is.
Messzi vidékre mentünk és egy szép kis fa ház előtt megállt. Ezek szerint megérkeztünk.

-Remélem tetszik.-Fogta meg a kezem Ney.
-Nagyon.-Pusziltam meg az arcát.
Beljebb mentünk a házba ami nagyon gyönyörű volt belül. Hatalmas konyha amivel egybe volt nyitva a nappali,fent a hálószoba és azzal szemben a fürdő szoba. Úgy éreztem magam mint a romantikus filmekben,nehéz volt elhinni hogy valaki mindezt értem teszi.
-Csukd be a szemed.-Szólt rám Ney.
-Oké.-Bólogattam.
-Add a kezed,de ne less.-Fogta meg a kezem.
Ha jól halottam Ney kinyitott egy ajtót,majd le sétáltunk egy lépcsőn. A levegő miatt éreztem hogy most a kertben vagyunk.
-Oké nézheted.-Mondta.
Kinyitottam a szemem. A kertben minden ki volt díszítve és a Jakuzzi fel volt töltve,tele rózsa szirmokkal.
-Ez gyönyörű Ney,köszönöm szépen. Szeretlek.-Fogtam kezembe az arcát és hosszú csókot nyomtam a szájára.
-Szeretlek törpe.-Puszilta meg a homlokom.-Gyere együnk aztán ki jövünk és beülünk a jakuzziba.-Fogta meg újra a kezem és bevezetett.

A konyhában egy idősebb hölgy állt,fogalmam sincs hogy került ide amikor az előbb még senki nem volt itt.
Kellemes illat volt az egész házban.
-Remélem nem bánod hogy nem én főztem.-Súgta a fülembe.
-Lehet így megmentjük a konyhát.
-Ez nem volt szép tőled. Nagyon jól főzök kikérem magamnak.-Húzta ki magát.
-Nekem Davi nem ezt mondta.-Nevettem.
-Az alapokat megtudom csinálni. De épp ezért hívtam egy szakácsnőt,vele jobban jársz.

A kis vér szívás után leültünk az asztalhoz,és nem sokára kész is lett az étel.
Isteni finom volt. Az asztalnál beszélgettünk és nevettünk. Lehetne ennél jobb az életem? Sohasem gondoltam volna hogy egyszer ezt mondom de ezt is megéltem. Végre minden rendben van és boldog vagyok.

Éves után át öltöztünk és le mentünk a jakuzziba.
-Nem tudom meddig bírlak csak nézni,ez a bikini túl jól áll rajtad.-Fogta a fejét Ney.
-Ki mondta hogy csak nézned kell?-Mosolyogtam.
-Hát igazából senki.-Nézett mélyen a szemembe majd a számra.
Hevesen tapadt ajkaimra és a kulcscsontomra is apró csókokat nyomott. Imádom amikor ott puszilgat és ő ezt pontosan tudja. Bele mormoltam miközben ott puszilgatott csak hogy biztosan tudja mennyire jól csinálja.
Vissza tért a számra de nekem sajnos a telefonom csörgött.
-Ezt fel kell vennem.-Szóltam a csókunkba.
-Rá ér.-Folytatta tovább.
-Anya az,egy perc és lerázom.-Nevettem majd nehezen abba hagyta.
-Szia anya.-Szóltam bele.
-Szia kincsem ne haragudj hogy nem hívtalak csak sok dolgom volt. Nagyon boldog születésnapot.-Mondta.
-Köszönöm anya,semmi baj.
-Hol vagy?-Kérdezte.
-Neymarral vagyok.-Mondtam.
-Értem akkor nem is zavarok érezzétek jól magatokat,puszi.-Köszönt el.

-Na hol is tartottunk.-Tért újra a számra Ney.
-Őrült vagy.-Nevettem.
-Miattad!-Puszilgatta végig felső testem.
Csak hogy én is csináljak valamit a nyakát puszilgattam,majd a füle mögött is apró csókokat hagytam.
-Szeretnéd itt?-Kérdezte.
-Igen.
Neymar lehúzta fürdő nadrágját majd az én bikini alsómat.
Belém dugta ujjait és lassan mozgatta azokat. Amikor már majdnem a csúcs ponton voltam becsuktam szemeimet és össze szorítottam azokat. Neymar kihúzta az ujját mielőtt megtörténhetett volna.
-Még nem szépségem.-Mosolygott hatalmasat és halkan a fülembe súgta. Fogalma sincs róla hogy mennyire akartam most őt
Derekamat megfogta és felemelt. Majd betette,és lassan a derekamat mozgatta. Közben ajkaink forró tűzben táncoltak,és néhányszor elváltak hogy levegőhöz jussunk. A fejemet hátra döntöttem az izgalomtól.

Miután a jakuzziba végeztünk fel mentünk és le fürödtünk.
-Van még egy meglepim.-Mászott az ágyba Ney.
-Még?-Mosolyogtam.
Erre nem mondott semmit csak lement,majd egy tortával a kezébe tért vissza. És énekelni kezdte a boldog születésnapot című dalt. Miután abba hagyta az éneklést elém tartotta a tortát,várva hogy el fújjam a gyertyát.
Miután el fújtam finom csókot lehelt a számra és oda adta a másik ajándékom.
-Azt mondtad egy meglepi.-Szóltam rá.
-Ez egyben van,de amúgy sem voltam jó matekból.-Nevetett.
Kinyitottam ami gondosan be volt csomagolva és egy gyönyörű nyaklánc volt benne. Egy N betűvel bele vésve.
-Tetszik?-Kérdezte.
-Imádom.-Pusziltam meg.-Segítesz?
-Persze.-Mondta majd a nyakamba akasztotta a nyakláncot.
-Nekem is van.-Vette elő zsebéből.
Ugyan olyan nyaklánc volt csak egy D betű lógott rajta.
Mosolyogva hozzá bújtam és így aludtunk el.

ŐWhere stories live. Discover now