Az utolsó simítások maradtak már csak hátra,de még mindig nagyon izgulok.
A sminkesek épp sminkeltek és a barátnőm akkor érkezett.
-Szia szépség.-Ölelt meg.
-Hol a keresztlányom?-Kérdeztem.
-Kint van az apjával.-Mondta.
Nem sokára kész lettem és már csak arra lettem figyelmes amikor apukámmal sétáltam az oltárhoz. Neymar rám nézett és elsírta magát,ennek láttára én is elsírtam magam.
-Gyönyörű vagy.-Súgta.
Miután a pap elmondta a hosszú beszédet kimondtuk az igent és megcsókoltuk egymást.
Megkönnyebbültem és hozzá bújtam.
-Ez mit keress itt?-Mutatott az apjára.
-Hát eljött.-Csillantak fel a szemeim és oda mentünk köszönni.
-Mi folyik itt?-Kérdezte Ney.
-Fiam én sajnálom amiket tettem,de mostmár belátom hogy ő neked az igazi,és tudnod kell hogy támogatni foglak.-Mondta az apja.
-A kurva élet.-Nevetett és megölelték egymást.
-A legnagyobb bocsánat kéréssel tartozom.-Fordult felém.
-Köszönöm.-Mosolyodtam el.A sok köszöntés után zene szólt és később a vacsorához ültünk. Gyönyörű volt és szinte mesebeli.
-Annyira boldog vagyok.-Súgta a fülembe Ney és a combom simogatta.
-Én is szerelmem.-Mosolyodtam el.
Nagyon sokat beszélgettünk a családdal és Ney apja is próbált hozzá szólni.
Az esküvő nagyon gyorsan elrepült és mi pedig Maldivra repültünk.Annyira csodálatos ez a hely és még most sem hiszem el hogy itt vagyok.
Hálás vagyok Neymarnak és boldogan tekintek vissza a múltra mégha néha nem is volt annyira vidám.
A nagy gondolkodásomat a gyomrom szakította meg ami fel akart fordulni és meg is tette. A WC-re szaladtam és ki hánytam a belemet is. Ez nem az első alakalom és a menstruációm is késik már egy hete. Nem akartam először elhinni de ezek szerint igaz.
-Minden rendben?-Jött a mosdóba Ney amikor épp a számat öblögettem.
-Ney szerintem terhes vagyok.-Néztem rá komolyan.
-Ez biztos?-Kérdezte.
-Hát minden arra utal.-Fogtam a fejem.
-Menjünk és vegyünk egy tesztet.-Mosolyodott el.
-Nem mennél el egyedül? Nagyon ramatyul érzem magam.-Dőltem az ágyba.
-De.-Puszilta meg a homlokom és elszaladt.
Boldogan mosolyogtam és csak arra gondoltam hogy talán ez a gyógyír a szerelmünkre,egy kisbaba aki ténylegesen összeköt majd minket és elválaszthatatlanok leszünk.
Ahhoz képest hogy mennyire utáltam amikor belém ütközött most annyira vagyok hálás hogy megtörtént. Amikor Davira vigyáztam és egyszer elaludtam a kanapén ő pedig felvitt a szobába.
-Megjöttem.-Nyitott be 15 perc múlva.
-Akkor készen állsz?-Álltam fel.
-Készen szerelmem.-Csókolt meg hosszasan.
Becsuktam a fürdő ajtót aztán megcsináltam a tesztet,izgatottan vártuk az eredményt és egyikünk sem akarta megnézni mert féltünk a csalódástól.
-Jó megnézem.-Nyúltam érte és elmosolyodtam amikor két csíkot mutatott.
-Na?-Nézte meg ő is.-Istenem.-Kapott a szája elé.
-Nem akarod?-Néztem könnyes szemekkel rá.
-Már hogyne akarnám te dili.-Emelt fel és meg pörgetett.-Szeretlek és úgy örülök hogy végre családod alapíthatok veled.
-Én is szeretlek.-Mondtam miközben a homlokunk össze ért.
Este kimentünk sétálni a tengerpartra és csak csodáltuk ezt a gyönyörű helyet.Sziasztok! Ez lenne a vége,igazából nagyon nem szerettem már ezt a sorozatot a végére mert nem nagyon akartam már írni. De most hogy vége remélem mindneki szerette és én is boldogan búcsúzók. Nehéz volt Neymarról írni de szerintem a maximumot kihoztam belőle.
A legújabb könyvem: A szerelem rabja és nagyon boldog lennék hogyha azt is sokan olvasnátok mert az egyik kedvenc könyvem és nagyon sok ötletem van hozzá. Lessétek meg,maffia sztori és én nagyon szeretem.
YOU ARE READING
Ő
RomanceŐ az aki megnyugtat. Ő tudja mire van szükségem. Ő az első aki miatt pillangók repkednek a hasamba. Ő az akinek a szemébe bármikor elvesznék. Ő az aki padlóra küld. Ő az aki mindezek után felkapar a padlóról és újra boldogságot hozz az életembe. Ő a...