Uzun bir aradan sonra tekrardan buradayım :)
@theleza: Günaydınn 🙃 (06:40)
@theleza: Bugün okula gitmeyeceğim.
@theleza: Alarmla uyandım ama korkuyorum bu yüzden bugün okula gitmicem.
@theleza: Bu yüzden günü kendime ayırıp uyuyabilirimm
@theleza: O yüzden sana günaydın bana iyi gecelerrr🤓🤓
görüldü... (11:01)
@theleza: Görüldü mü ? (13:20)
@theleza: İşin vardı sanırım
@theleza: Neyse günaydınlar bana.
@theleza: Şimdi canım kahve çekti 🥺
@theleza: Çok sütlü latte seviyorum ben yoksa kahve çok acı oluyor😬
@theleza: O yüzden mm latte yapmayaaaa💗
@theleza: Şimdi biraz ders çalışma vaktii😔 (15:45)
@theleza: Babacığım yok artık gittim ve geldim hâlâ mı yoksun yaa uf (19:20)
@theleza: Napıyosun babacığımmm??? 🙃🙃🙃🙃🙃
@ilgazulukaya: Küçük! Bana bir daha böyle seslenme. (22:00)
@ilgazulukaya: Rahatsız olduğumu söylemiştim.
@theleza: Ama neden?? Babacığım demem seni bu kadar neden rahatsız ediyor?
@ilgazulukaya: Çünkü bu normal değil
@ilgazulukaya: Çünkü bu hitap sana doğru geliyor olabilir ama beni rahatsız hissettiriyor.
@ilgazulukaya: Çünkü senin aksine ben normal biriyim. Bu sikik kelimenin normal olmadığını bilen biriyim, senin aksine.
@theleza: Normal değil miyim?
@theleza: Baba sevgisi görmek istemiş olmamın nesi yanlış ki?
@theleza: Sevilmek istemiş olmamın , ilgi istememin nesi normal değil?
@ilgazulukaya: Nesi normal ki?
@ilgazulukaya: Sen sevgi istemiyorsun benden sevgi dileniyorsun. Bedenin karşılığında sana göstereceğim iki yalancı ilgiye muhtaçsın. Seni sikersem, sana aşık olacağımı düşünüyorsun. Sence bu normal mi?
@ilgazulukaya: Beni saçma sapan cümlelerinle taciz ediyorsun ve benim bundan rahatsız olmam sana anormal geliyor.
@ilgazulukaya: Kızım sen aptal mısın amk? Kendi sapkın düşüncelerine ayak uydurup seni seveceğimi mi sandın ?
@theleza: Beni neden kırıyorsun ki?
@theleza: Konuşabileceğimizi söyledin
@theleza: Yani buna katlanabileceğini..
@theleza: Sen izin verdin diye yazmaya devam ediyordum. İstemediğini o zaman söyleseydin rahatsız etmezdim ki
@ilgazulukaya: Sana sadece o anlık acıdım. Anladın mı küçük? Sadece acıdım.
@ilgazulukaya: Ama senin bu hastalıklı düşüncen beni o kadar rahatsız ediyor ki ancak bu kadar katlanabildim.
@ilgazulukaya: Senin o sapkın düşüncenden de o kelimeden de tiksiniyorum
@ilgazulukaya: O sikimsonik kelimeyi de al defol git.
görüldü... (22:25)
Bu saatten sonra nasıl toparlanırlar bilmem ✍🏽✍🏽✍🏽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAZEL DADDY ISSUES TEXTİNG (+18)
Teen Fiction@theleza: Ben hasta mıyım? @theleza: Eğer öyleyse bile, @theleza: Ben sevilmek istiyorum. @theleza: Baba sevgisi görmek istiyorum. @theleza: Hayır, hayır... @theleza: Ben senin beni sevmeni istiyorum :) @theleza: Bu eğer bir hastalıksa, ben bunu ka...