xxı

2.4K 99 4
                                    


Desteklerinizi esirgemeyin lütfen. Oylar ve yorumlar o kadar az ki...

Kelimenin tam anlamıyla aptaldım. Nasıl olurdu da ona yazmayı unuturdum.

@theleza: Öyle değil babacığım

@theleza: Gerçekten öyle değil

@theleza: Ben sana yazacaktım

@theleza: Sadece

@ilgazulukaya: Gerek yok açıklamana, Gazel.

@ilgazulukaya: Merak etmiyorum.

theleza: Babacığım gerçekten özür dilerim.

@theleza: Özür dilerim , beni affediceksen bin defa daha dilerim.

@ilgazulukaya: İşim var, Gazel. İyi eğlenceler sana da.

@theleza: Böyle gitme nolur ya

@theleza: En azından kendimi açıklayayım.

Görüldü kalmasıyla gözlerim doldu. Tunahan yüzüme anlamazca bakarken yüzünde endişeli bir ifade olmuştu.

"Ne oldu bir anda?" diye merakla sorduğunda derince bir yutkundum.

"Sanırım birinin kalbini kırdım?" Şaşırarak yüzüme baktı.

"Ne yaptın ki?" dediğinde sıkıntılı bir nefes aldım.

"Buraya geleceğimden haberi yoktu ve beni merak etmiş. Ben de ona haber vermeyi unuttum." dediğimde anlayışla başını salladı.

"Erkek arkadaşın falan mı?" Tunahan'a tam olarak neyim olduğumu tabii ki anlatmayacaktım. 

Çünkü tam olarak neyim olduğunu ben de bilmiyordum. Üstelik böyle bir durumu Tunahan nasıl karşılardı onu da hiç bilmiyordum.

"Sadece bir arkadaşım."

"Bir arkadaşın neden böyle bir şeye kırılsın ki durduk yere." dediğinde ona döndüm.

"Çünkü ona haber vermeyi unuttum ve o da seninle hikayemi görünce kırıldı sanırım. İyi eğlenceler size dedi ve görüldü bıraktı. "

"Bence senden hoşlanıyor ve sen sadece arkadaş olarak görüyor olabilirsin ama o öyle görmüyor." Ciddi miydi?

"Nasıl yani?" Geriye yaslandı.

"Yani Gazel, hiçbir sadece arkadaş gittiği yeri haber vermediği için triplenmez." Doğru olabilir miydi?
"Yani hikayene bakıp böyle bir tepki verdiğini söylüyorsun, bence seni kıskandı."

Ağzımdan bir hah! nidası çıktı.

"Saçmalama, imkansıza yakın o dediğin." Omzumdan yavaşça ittirdi.

"Pek öyle görünmüyor, Gazel. Açılır yakında."

Olabilir miydi?

Bence Tunahan gerçekten saçmalıyordu. Buna umut bağlamanın aptallık olduğunu bildiğim için heyecanlanmadım bile. Hevesimin kursağımda kalmasındansa böyle olması daha iyiydi. Hem o beni hastalıklı biri olarak görüyor ve acıdığı için benimle konuşuyordu.

GAZEL DADDY ISSUES TEXTİNG (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin